اتومبيل » تعمیرگاه
دیاگ مولتی برند لانج ISMART LINK D01
تنظیم مجدد ترمز دستی الکترونیکی
تنظیم مجدد سیستم مانیتور فشار باد تایر
سازگاری EGR
برنامه نویسی موتور
کدگذاری انژکتوری
برنامه نویسی EEPROM
بازنشانی AFS (سیستم نورپردازی تطبیقی جلو).
تطبیق گیربکس
تنظیم مجدد موقعیت دریچه گاز الکترونیکی
بازنشانی سیستم تعمیر و نگهداری باتری
اندازه گیری عمق آج لاستیک
تشخیص از راه دور
تنظیم مجدد سنسور NOx
کالیبراسیون صندلی ها
ریست سرویس روغن
ریست سیستم ترمز دستی
کالیبراسیون زاویه فرمان
تنظیمات ABS
سرویس IMMO
ریست AFS تنظیم نورپردازی تطبیقی خودرو
اعمال تنظیمات سانروف
خواندن و پاک کردن کد خطا
نمایش داده های خودرو
تست باتری : از پروتکل های CCA، DIN، IEC، EN، JIS، SAE، GB و .. برای تست باتری پشتیبانی میکند .
توانایی فعال کردن سنسور TPMS
خاموش کردن چراغ چک
ریست عملکرد های مختلف
ذخیره داده های خودرو ومشتری
بروزرسانی آن با استفاده از WIFI
چاپ گزارش ها
**************************************
مولتی برند لانچ ISMART LINK D01 از چه عملکرد هایی پشتیبانی میکند
1_بررسی سیستم SRS : عیب یابIsmart 601 Max اطلاعات SRS را میخواند تا مشکلات را پیدا کند .
2_ بررسی سیستم انتقال: این دیاگ کدهای خطا را از سیستم انتقال می خواند و تشخیص می دهد که آیا سرعت و بار خودرو با خروجی قدرت انتقال آن مطابقت دارد یا خیر .
3_سیستم نظارت بر فشار تایر: مشخص کنید که آیا اطلاعات شناسه ذخیره شده در واحد کنترل الکترونیکی با شناسه سنسور فشار تایر استاندارد است .
4_ سرویس و تنظیم مجدد چراغ روغن: به شما امکان می دهد برای محاسبه جدید سیستم عمر روغن موتور پس از تغییر روغن ، تنظیم مجدد را انجام دهید.
5_سرویس EPB: در حفظ ایمنی و کارآیی سیستم ترمز الکترونیکی مهم است.
6_سرویس باتری : عیب یاب شرکت تینک کار و لانچ اجازه می دهد تا وضعیت شارژ باتری را ارزیابی کنید ، جریان مدار نزدیک را کنترل کنید ، تعویض باتری را ثبت کنید
.
7_سرویس DPF: به ویژه برای سیستم فیلتر ذرات دیزل با بازسازی DPF نیاز دارید.
8_سرویس SAS: به پاک کردن حافظه سنسور زاویه فرمان کمک می کند و نقش مهمی در کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان ایفا می کند.
9_سرویس TPMS: سرویس TPMS به طوری که حسگرهای جدید توسط ECU قابل تشخیص باشند.
10_برنامه نویسی کلید IMMO: برنامه نویسی منحصر به فرد اتومبیل و عملکرد کد پین ، عمدتاً برای غیرفعال کردن کلیدهای وسیله نقلیه گمشده و برنامه ریزی یک کلید جایگزین جدید استفاده می شود.
11_بررسی ABS: تخلیه هوای ترمز پس از تعمیر سیستم پمپ ABS
12_ریست Sunroof: انجام تنظیمات کامل سانروف
13_تنظیم مجدد گیربکس: ریست واحد کنترل موتور (ECU) و واحد کنترل انتقال (TCU) با هم کار می کنند تا با نظارت بر الگوی رانندگی ، نحوه رانندگی خود را بررسی کنید و تنظیمات درست را انجام دهید
14_تنظیم مجدد چراغهای جلو AFS : AFS به معنای سیستم روشنایی جلو تطبیقی (شب با چراغهای جلو دو طرفه) هر دو طرف آن را می چرخاند ، با فشار دادن این دکمه به این معنی است که آنها مستقیم به جلو می روند و هنگام چرخاندن فرمان نمی چرخند
15_بررسی دریچه گاز: بدنه دریچه گاز لوله ای است که حاوی دریچه مسطح محوری (پروانه) است که برای کنترل میزان ورودی موتور استفاده می شود. سنسور موقعیت دریچه گاز و حسگر جریان هوا با رایانه ، که مقدار مربوط به سوخت مورد نیاز در انژکتورها را تأمین می کند. پس از پاکسازی یا تعمیر لازم است که دریچه گاز ریست شود.
16_بررسی دنده: ابزار اسکن بر برخی از سنسورهای موقعیتی میل لنگ مانیتور را کنترل می کند تا مشخص کند که آیا همه شرایط برای ادامه کار با روش حرکت موتور ادامه می یابد