Search

سه شنبه 13 آذر 1403

منو

آگهي هاي كامپيوتر

كامپيوتر » خدمات شبکه

1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت دوم

* استفاده از ماژول های مفید


استفاده از ماژول های مفید و کار راه انداز مثل قیمت روز ارز، ماشین حساب، وضعیت آب و هوا و ... میتواند به رتبه بندی موتورهای جستجوگر کمک کند، و در بهینه سازی وب سایت وسئو سایت کمک کند ،

* تعداد لینک های خروجی


تعداد خیلی زیاد لینک های خروجی در وب سایت می تواند تاثیر منفی ای بر روی رتبه بندی موتورهای جستجوگر داشته باشد.

* استفاده از تصویر، صدا، فیلم MultiMeia


قرار دادن تصاویر، صداها، فیلم، فلش و... نشان دهنده کیفیت بالای وب سایت باشد.

* لینک های ورودی به یک صفحه وب سایت


وجود لینک های داخلی به یک صفحه وب سایت نشان دهنده ارتباط آن صفحه به مبدا لینک های ورودی می باشد.

* کیفیت لینک های ورودی به یک صفحه وب سایت


لینک های ورودی از وب سایت های با رتبه بالا به وب سایت شما بسیار موثر تر از لینک های ورودی از وب سایت های با رتبه پایین است.

. لینک های خراب یا شکسته


وجود لینک های خراب و شکسته زیاد در یک وب سایت نشان دهنده یک وب سایت ضعیف می باشد و تاثیر منفی زیادی در رتبه بندی توسط موتورهای جستجوگر می گذارد.

* سطح خواندن


سطح خواندن یک وب سایت برای کاربران برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر بسیار مفید است، اینکه کاربران خیلی راحت بتوانند از متن و محتویات یک وب سایت استفاده کنند و ارتباط برقرار کنند برای موتورهای جستجوگر بسیار خوشایند است.موتورهای جستجوگر الگوریتم هایی برای تخمین زدن این موضوع در اختیار خود دارند،
این موضوع را یاداوری کنم که گوگل تمام سعی خود را بر این دارد که رتبه بندی وب سایت ها را بر اساس راحتی و راضی بودن و خوشایند بودن وب سایت برای کاربران تنظیم کند.

* لینک های وابسته


هر چه تعداد لینک های وابسته یک وب سایت بیشتر شود موتورهای جستجوگر لینک ها را بیشتر مورد بررسی قرار میدهد تا ارتباطات با وب سایت شما را بدست آورد.

. خطاهای HTML / اعتبار W3C


استفاده از کد های اشتباه HTML و بکار بردن دستورات نادرست و نامرتب در وب سایت برای موتورهای جستجوگر نشان دهنده سئو و بهینه سازی ضعیف آن وب سایت است.
و در مورد W3C : بطور کل هدف w3c ایجاد استاندارهایی برای وب سایت ها است تا وب سایت ها در تمامی مرورگرهای سراسر دنیا سازگار باشند، کدهای نوشته شده در ساخت وب سایت توسط طراحان می بایست از لحاظ W3C معتبر سازی شده باشد، برنامه نویسان باید به این نکته توجه داشته باشند که حدود 35 درصد از کاربران از سایر مرورگرها غیر از اکسپلورر استفاده می کنند و برنامه نویسان کدهای خود را تنها بر روی اینترنت اکسپلورر آزمایش کنند درحالیکه تقریبا نزدیک به صدها نوع مختلف از مرورگرها وجود دارد و تعداد حتی بیشتری برای PDAها، تلفنهای همراه، و دستگاه های الکترونیکی لوکس دیگری که می توانند به اینترنت متصل شوند موجود می باشند بنابراین طراحان سایتی که می خواهند سایت طراحی شده در پلتفرمهای مختلف بخوبی کار کند می توانند کدهایشان را با استانداردهای W3C بنویسند.زمان بارگذاری صفحات وب نیز در w3c اهمیت ویژه ای دارد بنابراین بهتر است صفحات وب با css طراحی شوند تا table برای اینکه سرعت بارگذاری صفحاتی که با css طراحی می شوند 25 الی 50 درصد بیشتر است.

* اعتبار دامنه وب سایت


یک دامنه معتبر تاثیر بیشتری در رتبه بندی موتور ها ی جستجوگر برای بهینه سازی وب سایت و سئو وب ساید دارد.

* رنک صفحات وب سایت


رنک بالای صفحات وب سایت رتبه بندی موتور های جستجوگر کمک میکند.البته تاثیر آن در بهینه سازی وب سایت و سئو سایت زیاد نیست.

* طول آدرس URL صفحات وب سایت URL


طولانی شدن آدرس URL صفحات وب سایت برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر تاثیر منفی دارد، یادتان باشد پوشه های درون وب سایت نباید از 4 پوشه تو در تو بیشتر شوند.

* خود آدرس صفحات وب سایت URL


آدرس هایی که بیشتر در دسترس صفحه ی اول هستند معتبر تر از آدرس هایی هستند که در طی چند صفحه به آنها میرسیم.

* ویراستار شدن محتوای صفحات وب سایت توسط انسان


نظریه ای هم وجود دارد که موتور های جستجوگر متن های ویراستار شده توسط انسان را تشخیص میدهد، از لحاظ منطقی به قضیه نگاه کنیم هم به همین نتیجه میرسیم که اگر محتوای یک صفحه درست ویراست شده باشد کلمات صفحه و موضوع صفحه و کلملتت کلیدی به درستی برای موتورهای جستجوگر تعریف میشوند و این باعث میشود بر روی SERP تاثیر داشته باشد.
جا دارد در مورد SERP بیشتر توضیح بدهم: یک صفحه نتایج موتور جستجو(SERP : Search Engine Result Page)صفحه ای است که توسط موتور جستجو در پاسخ به سوال یک شخص جستجو کننده نمایش داده می شود.
جزء اصلی SERPلیست کردن نتایجی است که توسط موتور جستجو در پاسخ به جستجوی یک کلیدواژه بدست می آید. هرچند ممکن است این صفحه شامل نتایج دیگری مانند تبلیغات نیز باشد.

* طبقه بندی صفحات وب سایت


بخش بندی و طبقه بندی صفحه های وب سایت در قسمت های مرتبط نسبت به قسمت های نامربوط رتبه بندی بهتری خواهند داشت.

*استفاده از تگ ها و ایجاد ارتباطات در محتوای صفحه


وجود تگ ها ی درست در صفحات وب سایت خیلی مفید است. استفاده صحیح و مرتب از تگ ها و ارتباط بین محتوای صفحات از طریق تگ ها می تواند مفید باشد.

* استفاده کلمه کلیدی در URL


استفاده از کلمات کلیدی در URL وب سایت یک عامل تاثیرگذار در رتبه بندی موتور های جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سیئو وب سایت می باشد.

* طبقه بندی شدن URL


استفاده از کلمات صحیح و مرتبط در پوشه بندی های URL باعث میشود برای موتورهای جستجوگر راحت تر و خوانا تر باشد و تا حدودی محتوای وب سایت رامشخص کند،

* وجود منبع و مرجع برای محتوای وب سایت


وجود منبع و مرجع برای مقالات و آموزش و خبر های وب سایت نشان دهنده کیفیت بالای آن مقاله یا آموزش یا خبر می باشد،حال اگر این مقالات یا آموزش ها یا خبرها مرتبط با موضوع وب سایت باشند تاثیر خیلی بیشتر می باشد.

* لیست های فهرست شده و علامت گذاری شده


این لیست ها به کاربر پسندی وب سایت کمک زیادی میکنند، هر چه کاربرپسندی یک وب سایت بالاتر باشد رتبه بندی آن وب سایت برای موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت خیلی بهتر است.

* اولویت بندی ها در SITEMAP


اولویت بندی های مشخص شده در فایل SITEMAP هر وب سایت بر روی رتبه بندی صفحات اولویت بندی تاثیرگذار است.

* لینک های خروجی غیر مرتبط


تعداد بالای لینک های خروجی به وب سایت های غیرمرتبط ممکن است موتورهای جستجوگر را در مورد هدف اصلی و کلمات کلیدی وب سایت شما گم کند.

* وجود کلمات کلیدی اضافی کنار کلمات کلیدی اصلی برای رتبه بندی وب سایت


وب سایت اگز با کلمات و عبارات فرعی دیگری رتبه گرفته باشد این عامل برای موتورهای جستجوگر و رتبه بندی بسیار مناسب است.

* عمر صفحه های وب سایت


وجود صفحه هایی در وب سایت که عمر طولانی دارند و بازدید خوبی هم دارند و هر چند مدت بروز رسانی میشوندبرای رتبه بندی موتورهای جستجوگر و سئو وب سایت خوشایند است.

* کاربرپسندی وب سایت


هر چه کاربر پسندی یک وب سایت بیشتر باشد آن وب سایت برای رتبه بندی موتورهای جستجوگو و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت تاثیر بیشتری خواهد داشت.

* دامنه های پارک شده (Parked Domains)


امکان نشان دادن دامنه های پارک شده Parked Domains در موتورهای جستجوگر خیلی ضعیف می باشد.
حال میگویم که منظور ازpark domain یا دامنه های پارک شده چیست ؟
دامنه هایی که به یک دامنه اصلی اشاره می‌کنند و محتوای همه دامنه های پارک شده با دامنه اصلی که دامنه های پارک شده به آن اشاره می‌کنند ، یکسان است و اگر کاربر آن ها را در مرورگر وارد نماید ، باز هم صفحه مربوط به دامنه اصلی را مشاهده خواهد نمود. با استفاده از دامنه های جانشین شما می‌ توانید اشتباهات تایپی کاربران را اصلاح نمایید. برای مثال چنانچه نام دامین شما Domain.com است و کاربر Domain.ir را وارد نماید در صورتی که دامین دوم یعنی Domain.ir را ثبت کرده و آن را به عنوان دامنه جانشین Domain.com تعریف کرده باشید ، باز هم کاربر صفحه ‌ی اول سایت Domain.com را مشاهده خواهد کرد. شما می توانید کلیه ‌ی اسامی نام شرکت ، نام محصو ...

تلفن: 02188851077
Email: email address
منطقه: تهران
آدرس: http://www.website1.ir

http://www.website1.ir

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (گروه وب سایت وان)
در مورد: 1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت دوم

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
- - - - -

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

445
بازدید







12/9/1401

فروش قالب HTML*فروش قالب وردپرس WordPress* قالب رایگان* فروش قالب ری اکت React js* قالب اچ تی ام ال* قالب جوملا* فروش قالب ...
خدمات نهال آی تی    1- فروش سایت اختصاصی و اقتصادی آماده    فروش سایت جنگو (DJango) ، فروش سایت وردپرس ...
محمد مصطفوی،    تهران،   تماس: 09927674217
قيمت: 0


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا