Search

چهارشنبه 28 آذر 1403

منو

آگهي هاي كامپيوتر

كامپيوتر » نرم افزار

نکاتی برای قرار دادن دیجیتال ساینیج استراتژیک در فضاهای اداری شرکتی

قرار دادن دیجیتال ساینیج در فضاهای اداری شرکت ها می تواند سرمایه گذاری شما را در تابلوی دیجیتالی ایجاد کند یا شکست دهد. این علائم با ارائه یک کانال ارتباطی داخلی بسیار قابل مشاهده برای به اشتراک گذاری اطلاعات، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، علامت دیجیتال ارتباطات داخلی را افزایش می دهد، که منجر به ۲۵٪ افزایش بهره وری کارکنان می شود. به این ترتیب، آنها مشتریان و کارکنان را در دانش خود نگه می دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب مناسب ترین مکان برای تابلوهای دیجیتال شما نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. اتاق های کنفرانس، اتاق های استراحت، کافه تریا کارکنان و اتاق های انتظار می توانند از علائم دیجیتال بهره مند شوند. این راهنما همه چیزهایی را که به قرار دادن تابلوهای دیجیتال در فضاهای اداری شرکت می‌پردازد را مورد بحث قرار می‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهای دیجیتال ساینیج
یکی از مهمترین فاکتورها در پروژه دیجیتال ساینیج مکان یابی است. به عبارت دقیق تر، خرید یک صفحه نمایش دیجیتال و نصب آن بر روی دیوار برای جلب نظر مخاطبان کافی نیست. در عوض، باید به دقت در مورد موقعیت و محل نمایشگرهای دیجیتال خود فکر کنید. تصمیم نهایی شما باید هدف کلی پروژه شما را برآورده کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد محل و موقعیت دیجیتال ساینیج خود به خاطر بسپارید.

محتوا مکان را تعیین می کند
اولین کاری که باید هنگام تصمیم گیری در مورد مکان صفحه نمایش خود انجام دهید، تجزیه و تحلیل محتوایی است که می خواهید نمایش دهید. مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه اطلاعاتی را می خواهید به آنها منتقل کنید؟

به عنوان مثال، اگر قصد دارید به‌روزرسانی‌ها را با همه کارمندان به اشتراک بگذارید، نمایشگری که در ورودی قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب می‌کند. به طور مشابه، اگر می‌خواهید محتوای دیجیتال ساینیج تعاملی را نمایش دهید، تابلوهای منوی دیجیتال خود را در مناطقی قرار دهید که احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به یاد داشته باشید، احتمال ترک شغل در سال جاری برای کارمندان غیرمتخصص ۱۲ برابر بیشتر است. اگر کارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهای خود را در مکان هایی قرار دهید که بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترین مکان برای شروع، تعیین هدف کلی سیستم های علامت دیجیتال شما است. سپس، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که چگونه می‌خواهید مردم محتوا را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعیتی را تعیین کنید که به بهترین وجه نمایشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط می کند.

مناطق پر ترافیک را انتخاب کنید
قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد مکان قرار دادن دیجیتال ساینیج خود، در فضای خود قدم بزنید. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همین ترتیب، تعیین اینکه چشمان شما به طور طبیعی با ورود به یک فضا به کجا می رود مفید خواهد بود. احتمالاً مکان خوبی برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال است. عوامل زیر را در نظر بگیرید:

آیا اینجا مکانی است که مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند یا برای مدت طولانی منتظر می مانند؟
افراد تمایل دارند اغلب در کجا توقف کنند؟ آیا مکان های رایجی وجود دارد که آنها بیشتر در آن جا می چرخند؟
آیا منطقه موانعی دارد که صفحه دیجیتال ساینیج شما را مسدود کند؟ به عنوان مثال، آیا دیوارهای جداکننده، ستون ها یا پلکان هایی وجود دارد که دید را محدود می کند؟ اگر چنین است، باید در نصب نمایشگرهای خود خلاق باشید.
مکانی که در آن افراد زمان بیشتری را در انتظار یا در حال گذراندن سپری می کنند برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال ایده آل خواهد بود. جمع آوری تمام این اطلاعات ممکن است خسته کننده به نظر برسد. با این حال، در اطلاع رسانی تصمیم شما برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال کمک زیادی خواهد کرد.

اطراف را در نظر بگیرید
محیط اطراف شما می تواند پروژه دیجیتال ساینیج شما را بسازد یا خراب کند. به عنوان مثال، اگر نمایشگرهای خود را در اتاق های جلسه قرار دهید، احتمال اینکه برای مدت طولانی توجه مخاطب مورد نظر را جلب نکنند، زیاد است. افراد ممکن است
اتاق های جلسه را در طول روز اشغال نکنند، به این معنی که محتوا به هدر می رود.
برای موفقیت بیشتر، نمایشگرهای خود را در جایی قرار دهید که مردم بیشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار یا کار می گذرانند. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که محیط اطراف عاری از سایر مواردی است که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند. در اینجا یک راه مطمئن برای جلب توجه کارمند شما وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که محیط اطراف شما یک دارایی است و یافتن بهترین راه برای استفاده از آنها می تواند سودمند باشد. به عنوان یک نکته، از بیرون آمدن نمایشگرها مانند انگشت شست خودداری کنید. در عوض، خلاقیت به خرج دهید و ببینید چگونه می توانید به زیبایی علائم را در فضای خود ادغام کنید. بهترین نتیجه این است که به نصب تابلوهای دیجیتال شما اجازه دهید خود را به روشی محجوب اما برجسته یکپارچه کنند.

ارتفاع دید مهم است
ارتفاعی که تابلوهای دیجیتال خود را در آن قرار می دهید اهمیت دارد. صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر جذاب است، قرار دادن صفحه نمایش ها در خارج از میدان دید واکنش متقابلی خواهد داشت. فاصله ایمن برای تابلوهای دیجیتال باید در سطح متوسط ​​چشم باشد که همه بتوانند آن را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. اگر صفحه‌ها را زیر سطح چشم قرار می‌دهید، مطمئن شوید که آنها را کمی به سمت بالا زاویه دهید. به همین ترتیب، آنهایی که بالاتر از سطح چشم قرار می دهید باید زاویه کمی رو به پایین داشته باشند.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فردی که بینایی طبیعی دارد می تواند ۲۰ تا ۲۳ فوت جلوتر را به وضوح ببیند. پیمودن این مسافت به طور متوسط ​​۵ تا ۷ ثانیه طول می کشد. برعکس، یک صفحه نمایش دیجیتالی که در آن فاصله قرار گرفته است به شما امکان می دهد یک پنجره ۵ تا ۷ ثانیه ای برای ارسال پیام خود به آن طرف بفرستید. به همین ترتیب، نمایشگری که بسیار بالاتر از سطح چشم قرار گرفته است، پنجره درگیری بسیار کوتاه تری دارد. این به این دلیل است که با نزدیک‌تر شدن بیننده به صفحه، میدان دید کاهش می‌یابد.

هنگام در نظر گرفتن ارتفاع دید، به دستورالعمل های انطباق ADA توجه کنید. برخی از آنها اشاره می کنند که علائم:

ممکن است ورودی ها، خروجی ها یا درها و تجهیزات اضطراری را مسدود نکند
هنگام آویزان کردن از سقف باید حداقل ۸۰ اینچ از کف بالاتر باشد
بیرون زدگی از دیوار باید حداقل ۲۷ اینچ بالاتر از کف و تنها ۴ اینچ از دیوار به داخل راهرو باشد.
گزینه های قرار دادن تابلوهای دیجیتال
هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن تابلوهای دیجیتال، مناسب ترین گزینه های مکان را در نظر بگیرید. این شامل:

دیوارها و ستون‌های داخلی: آنها از رایج‌ترین مکان‌هایی هستند که نمایشگرهای تابلوهای دیجیتال را می‌بینید. تابلوها روی سطحی قرار می گیرند یا در گوشه ای قرار می گیرند تا با مخاطب روبرو شوند. علاوه بر این، نمایشگرها دارای پیام رسانی گسترده هستند و موقعیت استراتژیک در مناطق پرترافیک دارند.
مناطق انتظار: مشتریان و بازدیدکنندگان شما از کسب و کار شما تا حد زیادی از قرار دادن تابلوهای دیجیتال در مناطقی که دچار خرابی می شوند سود می برند. به عنوان مثال، تابلوهای دیجیتال می توانند زمان انتظار درک شده در لابی ها و اتاق های انتظار را کاهش دهند. هنگام طراحی محتوا برای این مناطق، مطمئن شوید که با میانگین زمان انتظار مطابقت دارد. به عنوان یک نکته، می تواند ترکیبی از محتوای آموزشی و سرگرمی باشد.
رختکن، آسانسور یا سایر فضاهای خالی: اکثر دفاتر شرکت ها و مکان های تجاری دارای چندین منطقه منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال می توان به آسانسور یا رختکن اشاره کرد. در اینجا، قرار دادن تابلوهای دیجیت ...

نام: bornarasaneh
تلفن: 09213217794
Email: email address
منطقه: تهران
آدرس: ایران - تهران - خیابان کارگر شمالی خیابان هیأت پلاک 15 پارک علم و فناوری مدرس واحد 408

http://bornagostaran.com

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (bornarasaneh)
در مورد: نکاتی برای قرار دادن دیجیتال ساینیج استراتژیک در فضاهای اداری شرکتی

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

124
بازدید







7/9/1401
Icon for دیجیتال ساینیج برای ارتباطات شرکتی چگونه کمک می کند ؟

دیجیتال ساینیج برای ارتباطات شرکتی چگونه کمک می کند ؟
دیجیتال ساینیج کارایی ارتباطات شرکتی را بهبود می بخشد. این نه تنها یک کانال ارتباطی داخلی بسیار قابل مشاهده ...
bornarasaneh،    تهران،   تماس: 09213217794

2/8/1401

ویژگی های دیجیتال ساینیج که بیشتر از بقیه مورد نظر کاربران هستند
برای دستیابی به اهداف ارتباطی هر سازمانی، باید تحقیقات جامعی برای انتخاب راه حل انجام شود. باید بتوانیم ترکیب ...
bornarasaneh،    تهران،   تماس: 09213217794

25/7/1401

5 مکان برای قرار دادن دیجیتال ساینیج در تاسیسات تولیدی
دیجیتال ساینیج در تولید    محیط تولید نیازهای ارتباطی منحصر به فردی دارد زیرا با نیروی کاری که همیشه ...
bornarasaneh،    تهران،   تماس: 09213217794

18/7/1401

تبلیغات با فناوری پیشرفته دیجیتال ساینیج به کجا پیش میرود؟
از زمانی که پول و تجارت وجود داشته است، بازاریابی هم وجود داشته است. البته در آن روزهای اول تبلیغات فقط به ...
bornarasaneh،    تهران،   تماس: 09213217794

29/5/1401
Icon for دیجیتال ساینیج برنا رسانه

دیجیتال ساینیج برنا رسانه
شرکت برنا گستران دانش با هدف تولید نرم افزار به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی سیستم‌های ...
bornarasaneh،    تهران،   تماس: 09213217794
Special:  نرم افزار کلینیک دامپزشکی  Ad 0.5 startنرم افزار کلینیک دامپزشکی
نرم افزاری آینده
تلفن:02188854465
Special:  نرم افزارحسابداری،باشگاه مشتریان ، CRM همیار سیستم  Ad 0.5 startنرم افزارحسابداری،باشگاه مشتریان ، CRM همیار سیستم
پژوهشگران همیار سیستم
تلفن:09360245484
AD is: سیستم ضبط مکالمات تلفنی  Ad 0 startسیستم ضبط مکالمات تلفنی
مرکز ماشينهاي اداري
تلفن:02188523113
AD is: دستگاه ضبط مکالمات تلفنی  Ad 0 startدستگاه ضبط مکالمات تلفنی
مرکز ماشينهاي اداري
تلفن:02188523113
AD is: مدارساخته شده کنترلر ماشین لباسشویی  Ad 0 startمدارساخته شده کنترلر ماشین لباسشویی
مهندس علیرضا عبدالهی
تلفن:09197710047
AD is: خدمات شبکه و اینترنت  Ad 0 startخدمات شبکه و اینترنت
حسن نژاد
تلفن:09124806824
AD is: ای پیشرو  Ad 0 startای پیشرو
ای پیشرو
AD is: کاریابی اینجا !!  Ad 0 startکاریابی اینجا !!
سارا امیدوار /
تلفن:09359416456
AD is: پشتیبانی شبکه در کرج و تهران  Ad 0 startپشتیبانی شبکه در کرج و تهران
حسن نژاد
تلفن:09124806824
AD is: استخدام گرافیست وب  Ad 0 startاستخدام گرافیست وب
کرج آب -
تلفن:09359416456


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا