آموزش » سایر آموزشگاهها
آموزش انیمیشن در آموشگاه سینمایی اندیشه نو
آموزش انیمیشن سه بعدی با نرم افزارهای blender , maya ,3D MAX
زیر نظر مجرب ترین اساتید در آموزشگاه اندیشه نو
مواردی که در دوره انیمشن سازی مقدماتی میگیرید:
آشنایی بامحیط نرم افزار،view portها،menuها،panelها،آشنایی با اصطلاح سفارشی سازی
ساخت اشکال مختلف ومعرفی پارامترهای هرکدام،ساخت اشکال دوبعدیsplineها،
معرفی ویرایشگرهای polyوmesh،آموزش استفاده از sub objectها.
sub object درedit poly و edit mesh.
کنترل و مدیریت اشیا،آشنایی با گروه ولایه در3dmax
کپی کردن،چیدمان و نحوه ترازکردن اشیاء در صحنه،array ، mirror،align.
آشنایی با ابزارloft،Blobmesh، Scatter، command،boolean .
نور و معرفی انواع آن _ تئوری نور پردازی انواع نور ، نور خورشید و نور روز.
انجام تمرین عملی با انواع نور _تعریف کامل پارامتر آنها ،نورهای استاندارد و فتومتریک.
ساخت لباس و ابزارها.
معرفی انواع دوربین و پارامترهای آن ،کنترل حرکت دوربین و لنز.
تعاریف ماده Materialو بافتTexture و انواع هرکدام،آشنایی ابتدایی با Material editor.
کارباMaterial editor وتوضیح پارامترهای مواد،انتصاب مواد به اشیاء،ساخت مواد گوناگون.
نحوه ایجاد بافتهای گوناگون در فتوشاپ.
Shader ها.
استفاده از Matt/shadow.آموزش تلفیق تصویر ساخته شده با واقعیت،ساخت متریال Alpha.
اصلاح کننده های:Map،UVW mapUNWrap،Displace،Mapscaler.
رندرو تنظیمات آن ،معرفی برخی موتورهای رندر و تفاوت آن.
کار با پنل Enviroment.
کار با پنل Effect.
پروژه پایانی (ساخت یک لوکیشن که دارای حرکت دوربین ، Map وefefect می باشد)
سرفصل های درس انیمیشن کامپیوتری ترم 2(دوره پیشرفته)
توضیح روش کار با Blue print، نحوه آماد ه سازی و برش آن د ر فتوشاپ
تکمیل UNWrap کاراکتر .
ساخت و تکمیل کاراکتر فانتزی .
ساخت انواع کفش و لباس برای کاراکتر .
آشنایی با سیستم استخوان بند ی Biped و Bone .
معرفی و نحوه کار با سیستم Bone.
معرفی کامل سیستم Biped و ساخت اسکلت برای کاراکتر.
کار با اصلاح گرهای Skin و Physique و انتصاب استخوان به کاراکتر.
ا
استخوان بند ی و حرکت بخشی صورت کاراکتر.
آشنایی با اصلاح گر Morph و نحوه Target های آن.
انجام تمرین و ایجاد د یالوگ برای کاراکتر.ایجاد گفتگو و رندر آن.
معرفی اصلاح گرCloth ، ساخت پارچه و پرچم و انیمیت کرد ن آنها، شبیه سازی لباس.
ساخت مو