مقالات
مقالات » مقالات
عیب یابی در سانترال کم ظرفیت: قابلیت Redial برای من کار نمی کند!
ویژگی Redial در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، برای سهولت در شماره گیری آخرین شماره ی گرفته شده و یا ذخیره شده استفاده می شود. این ویژگی تنها برای شماره گیری تماس هایی که با بیرون گرفته می شود (تماس های خارج از مجموعه) تعریف شده است نه برای شماره های داخلی!
ممکن است شما یکی از خطوط داخلی مجموعه تان را شماره گیری کرده باشید و انتظار داشته باشید برای بار دوم با کلید Redial شماره گیری خودکار اتفاق بیفتد که این امر امکان پذیر نیست، پس قابلیت Redial در اینجا برایتان کار نمی کند.
برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:
عیب یابی در سانترال کم ظرفیت: قابلیت Redial برای من کار نمی کند!
فیلم آموزشی > نحوه انتخاب نوع شماره گیری (تعیین وضعیت تن و پالس)
مدیریت گزارش تماس ها در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک
پیام در حال انتظار در تلفن های تک خط (در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک)
قابليت اتصال تلفن بي سيم به Outlook در مدل هاي KX-TG9471/9472