الکترونیک،برق و مخابرات
لیست پروژه های موجود » الکترونیک،برق و مخابرات
پروژه پاورفورمر 108ص
پروژه پاورفورمر 108ص
* چكيده
* فصل اول : ملاحظات طرحها و مدلهاي الكتريكي در مبدلهاي TM
* مقدمه
* 1 ) مفهوم مبدل
* 2 ) مبدل ها در ايستگاه نيرويي Porjus
* 3.طرح ساده در مبدل ها A Simple model for power former
* 1-3- محورهاي جفتي The Pole Pairs
* 2-3- كابل ها جهت سيم پيچي نمودن The Cable for Stator Winding
* 3-3-The stator slots
* 3-4-The stator
* مسايل و موضوعات مربوط به مبدل Model Considerations
* شدت يافتن ژنراتور يا مدل The Step-up Transformer
* نتيجه گيري Conclusions
* فصل دوم كابلهاي XLPE
* آشنايي با كابلهاي XLPE
* خصوصيات سيستم هاي كابلي 500 و 400 KU
* طرح كابل و سيم ها Cable design
* ضخامت عايق بندي Insulation thickness
* طرح هاي تحقيقاتي كابل 500 KU XLPE و 400KU
* طرح هاي جديد كابل زيرآبي New submarine cable projects
* همكاري كابل هاي جديد در ابداعات اخير ABB
* HUDC سبك
* تغيير و تحريف قوانينDeregulation changing the rules
* پيشرفتها و عملكردهاي عايق بندي تحت فشار
* كابل هاي زير زميني در مقابل مسيرهاي هوايي
* عوامل متعددي در مورد نصب كابل هاي XLPE وجود دارد
* ساختار بعدي سيستم هاي الكتريكي آينده
* فصل سوم پاورفورمر
* پاورفورمر
* معرفي Introduction
* شكل كلي سيم پيچ جديد The New Winding Concept
* A ابعاد سيم پيچ Dimensioning of the winding
* B تلفات جريانهاي گردابي Eddy Current Iosses
* C كنترل ميدا ن الكتريكي Electrical Field Control
* D اتصال كابلها و ترمينالها (Cable joints and terminations)
* E تعداد كابلها در هر شكاف Number of ables per slof
* III سيستم خنك كننده و هسته استاتور Coolinq System andstatar
* IV . عملكرد مكانيكي Meshanical Issues
* V 0 جريان فالت FaultCrrents
* VI. پشتيباني سيستم Sustem supprt
* VII. مزيتهايي براي كابر و محيط زيست
* VIII. كاربردها Application
* IX. ماشينهاي مرجع RefrenceMachines
* A ) ابتدايي ترين پاورفورمر The very first powerformer (tm)
* B ) واحد توربو KV 136136 KV TURBO UNIT
* C ) واحد هيدرو KV 155 155 KV HYDRO UNIT
* X . در پايانConclusion
* فصل چهارم
* مقدمه
* تكنولوژي ساخت
* استاتور جديد
* مشكل در راه اندازي (Problem with Starthing)
* خنك سازي رتور (Rotor dcooling)
* عامل متمايز كننده و منحصر بفرد كننده موتور فورمر
* وجه تمايز موتور فورمر با يك موتور سنكرون معمولي
* ولتاژ و تغييرات خروجي موتور فورمر
* آيا واقعاً نصب سيم پيچ كابل ( Cable – wound) مي توان اقتصادي باشد؟
* آيا موتور فورمر مبتني بر تكنولوژي ثابت شده اي است؟
* آيا موتور فورمر در حال حاضر در عمل وجود دارد؟
* در نمونه اوليه موتور فورمر چه مقداري كابل استفاده شده است؟
* چه صنايعي در ساخت موتور فورمر به كار رفته است؟
* آيا موتور فورمر براي كاربردهاي قدرت مورد استفاده قرار مي گيرد؟
* تفاوتهاي بين Motorformer ; Powerformerlight ; Generator Powerformer در چيست؟
* موتور فورمر چه فوايد محيطي در مقايسه با ماشينهاي موسوم پيشنهاد مي كند؟
* آيا رتورموتور فورمر با رتورهاي موتورهاي سنكرون تهيه شده به وسيله ABB تفاوت دارد؟
* فوايد عمده استفاده از كابلها در مقايسه با سيم پيچيهاي مسي معمولي چيست؟
* كابل استفاده شده در موتور فورمر از چه نوع است؟
* عملكرد مكانيكيKeeping Cable to Cabie Forces Low
* كابل جديد بر پايه كابلهاي قدرت استاندارد
* مزاياي كليدي طرح جديد كابل
* استفاده از موتور فورمر چه فوايدي در تقليل هزينه هاي سرمايه گذاري شده است؟
* فصل پنجم شبكه
* 1. مقدمهIntroduction
* 2) بازنمايي شبكه Network Representaton
* 3) عملكرد ضعيف شبكه Network fault behaviour
* 1-3 ) مجموع عملكردهاي ضعيف و ثابت
* 4) نتايجResults
* 1-4 ) نحوه عملكرد ضعيف مبدأ
* 2-4) نحوه عملكرد ضعيف تعديل يافته
* نتيجه گيري Conclusions
* فصل ششم نتيجه گيري و پيشنهادات
* مزايا Appendix
* مزاياي مهم براي استفاده كنندگان
* مزاياي اتصال مستقيم به شبكه
* كابل جديد برپايه كابلهاي قدرت استاندارد
* Reference
مطالعه و بررسي پردازنده هاي DSPP و امكان سنجي يك سامانه حداقل جهت كار با آنها 90ص
مدلسازي و شبيه سازي اثر اتصالات ترانسفورماتور بر چگونگي انتشار تغييرات ولتاژ در شبكه با در نظر گرفتن اثر ...
کنترل کننده های دور موتورهای الکتریکی و تاثیر آنها بر روی بهینه سازی مصرف انرژی300ص
کاربرد ماهواره (انتشار امواج) و ارتباط با سکوهای دریایی 100ص