Search

يكشنبه 4 آذر 1403

منو

روش تحقیق



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۷,۰۰۰ تومان

روش تحقیق » روش تحقیق

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن

تاریخ ایجاد 1391/03/14    تعدادبرگ: 209   قیمت: 17000  تعدادمشاهده  12


فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بيان مسئله:
اهميت و ضرورت تحقيق:
اهداف تحقيق:
پيشينة تحقيق:

سؤالات تحقيق:
روش تحقيق:
روش جمع‌آوري اطلاعات:
جامعه آماري و نمونة تحقيق (روش نمونه‌گيري ذكر شود):
ابزار اندازه‌گيري (روايي و اعتبار ابزار ذكر شود):
روش‌هاي تجزيه و تحليل اطلاعات و مدل‌هاي آماري مورد استفاده:
تعريف مفاهيم
شرح خدمات گزارش

فصل دوم – مبانی نظری تحقیق
مقدمه
بخش اول
عملیات روانی و تهديدات عليه جوانان در نگاه مقام معظم رهبري
1- نقش منافقان داخلي در خارج كردن جوانان از صحنه
2- ولنگاري ، بي بندوباري و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسي
3- تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن
4- تلاش براي منحرف كردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام
بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری
عمليات‌رواني:
تقسيم بندي عمليات‌رواني:
الف) عمليات‌رواني استراتژيك
ب) عمليات‌رواني تاكتيكي
تقسيم‌بندي دیگری از عمليات‌رواني
الف) عمليات‌رواني آشكار
ب) عمليات‌رواني پنهان
الف – تبليغات سياه:
ب- تبليغات خاكستري:
بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی
فشارهای عملی در جنگ روانی
فشارهای عملی
فشارهای نظامی و تسلیحاتی
فشارهای اقتصادی
فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیك
فشارهای فرهنگی و اجتماعی
فشارهای روانی ـ تبلیغی
امكانات و تجهیزات كشور مبدأ
بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم – ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه
مقدمه
بخش اول : فضاي کليرسانه ايعليهقشر جوان ايراني با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه
بخش دوم : محور يابي عمليات رواني
بخش سوم : اطلاعات کمی محوريابي عمليات رواني رسانه های بیگانه عليه جوانان
الف) موضوعات و مسائل اجتماعي
فراوانی متغيرهای اجتماعي
نمودار 1- اجتماعي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 2- اجتماعي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 3- اجتماعي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 4- اجتماعي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 5- اجتماعي (مجموع فراوانی متغيرهاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي به تفکيک کشور)
نمودار 6- اجتماعي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشورها به تفکيک عامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آمريکا)
نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي اسرائيل)
نمودار 9- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي انگليس)
نمودار 10- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي فرانسه)
نمودار 11- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آلمان)
نمودار 12- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي گروه­هاي معاند و مخالف)
ب) متغير های اقتصادي
فراوانی متغير های اقتصادي
نمودار 13- اقتصادي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 14- اقتصادي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 15- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 16- اقتصادي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 17- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد مرلفه­هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 18- اقتصادي (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني “القاء بحراني بودن اوضاع جوانان و بزرگنمايي مشكلات جوانان”)
نمودار 19- اقتصادي (درصد مجموع سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني “القاء وجود تبعيض طبقاتي در ميان جوانان”)
پ) متغير مسائل سياسي
فراوانی متغير های سياسي
نمودار 20- سياسي (وضعيت فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي به تفکبک کشور)
نمودار 21- سياسي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 22- سياسي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 23- سياسي (مجموع فراوانی فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 24- سياسي (درصد فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 25- سياسي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 26- سياسي (درصد فعاليت اسرائيل به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 27- سياسي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 28- سياسي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 29- سياسي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 30- سياسي (درصد فعاليت معاند و مخالف به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
ت) متغير مسائل فرهنگي و مذهبي
فراوانی متغيرهای فرهنگي و مذهبي
نمودار 31- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 32- فرهنگي و مذهبي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 33- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 34- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 35- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد تأثير بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي از طريق عوامل عمليات رواني)
نمودار 36- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 38- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 39- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 40- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 41- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت گروه­هاي معاند و مخالف به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و
ث) ساير موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )
نمودار 42- ساير موضوعات (مجموع فراوانی عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
نمودار 43- ساير موضوعات (درصد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه­هاي عمليات رواني
نمودار 44- مجموع کل فراوانی فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير
نمودار 45- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير
نمودار 46- مجموع کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور
نمودار 47- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور
بخش چهارم : شگردهاي تبليغي

فصل چهارم – تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی
مقدمه :
بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف
بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه:

منابع
پيوستها صفحه 156

لینک خرید

http://www.persiadoc.com/tabid/507/View/1585/id/12597/Default.aspx



بررسي عوامل خانوادگي موثر بر تكرار پايه دانش آموزان دختر
بررسي عوامل خانوادگي موثر بر تكرار پايه دانش آموزان دختر
روش تحقیق
۵,۰۰۰ تومان


بررسي عوامل تهاجم فرهنگي از نظر دانشجويان دختر دانشگاه هاي پيام نور و آزاد
بررسي عوامل تهاجم فرهنگي از نظر دانشجويان دختر دانشگاه هاي پيام نور و آزاد
روش تحقیق
۹,۰۰۰ تومان


بررسي عوامل (اجتماعي – فرهنگي و رواني – ذهني) مرتبط با ايجاد روحيه تحقيق در كودكان و دانش‌آموزان و آشناسازي ...
بررسي عوامل (اجتماعي – فرهنگي و رواني – ذهني) مرتبط با ايجاد روحيه تحقيق در كودكان و دانش‌آموزان و آشناسازي ...
روش تحقیق
۱۵,۰۰۰ تومان


بررسي علل گرايش جوانان به مواد مخدر شامل كرك ، شيشه ، ال اس دي ، اكستاسي و در بين دانشجويان
بررسي علل گرايش جوانان به مواد مخدر شامل كرك ، شيشه ، ال اس دي ، اكستاسي و در بين دانشجويان
روش تحقیق
۹,۰۰۰ تومان


بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي( 75-74)
بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي( 75-74)
روش تحقیق
۱۰,۰۰۰ تومان


بررسي رابطه ميان رضايت شغلي خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
بررسي رابطه ميان رضايت شغلي خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
روش تحقیق
۸,۰۰۰ تومان


بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي( 75-74)
بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي( 75-74)
روش تحقیق
۱۰,۰۰۰ تومان


بررسي رابطه ميان رضايت شغلي خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
بررسي رابطه ميان رضايت شغلي خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
روش تحقیق
۸,۰۰۰ تومان


بررسي رابطۀ بين ورزش و بهداشت رواني دانشجويان
بررسي رابطۀ بين ورزش و بهداشت رواني دانشجويان
روش تحقیق
۸,۰۰۰ تومان


بررسي رابطه بين منبع كنترل رفتار و ميزان تحصيلات معلمان مدارس راهنمايي و دبيران دبيرستان ها
بررسي رابطه بين منبع كنترل رفتار و ميزان تحصيلات معلمان مدارس راهنمايي و دبيران دبيرستان ها
روش تحقیق
۱۲,۰۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 81)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است