املاك » خانه
تسلط بر بازار با راهکارهای برنامه بازاریابی استراتژیک
برنامه بازاریابی کمک میکند تا فعالیتها به صورت هماهنگ برای دستیابی به اهداف پیش بروند. این برنامه مسیر موفقیت عملیات بازاریابی را روشن و از آن پشتیبانی میکند. همچنین بین منابع موجود و فرصتهای پیشرو در بازار تعادل ایجاد میکند.
با برنامه بازاریابی، مدیران ملزم میشوند به صورت نظاممند به مسائل پیشرو واکنش نشان دهند. برنامه بازاریابی باعث افزایش سطح عملکرد و سرمایهگذاری در نقاط قوت، کاهش نقاط ضعف و تهدیدها، و استقبال از فرصتها میشود.
این برنامه یک چارچوب معین برای ارزیابی مستمر فعالیتهای سازمان فراهم میکند و توجه مدیران عالی را به توسعه سازمان بهجای حفظ موقعیت کنونی جلب میکند. همچنین نتایج نامطلوب ناشی از شرایط خارج از کنترل مدیریت سازمان را تعدیل میکند و میزان ریسک منجر به شکست را به حداقل میرساند.
برنامه بازاریابی آمادگی برای تغییر را با اطلاعات کافی افزایش داده و مقاومتهای سازمانی را به حداقل میرساند. با نگاهی جامع به کسب و کار، این برنامه به عنوان فرایندی برای ایجاد ارتباط و هماهنگی بین بازاریابی و دیگر بخشهای سازمان عمل میکند.
خدمات شرکت مشاوره مدیریت مایان:
تهیه مارکتینگ پلن در 36 گام
جمعآوری دادههای آماری داخلی و خارجی
آموزش تهیه سند 36 بخشی مارکتینگ پلن
با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفهای ما بهرهمند شوید