CBT Nuggets
آموزش شبکه » CBT Nuggets
آموزش دانش و مهارت های لازم برای یادگیری تخصصی پشتیبانی
عنوان اصلی : Help
Desk Institute (HDI) Desktop Support Technician (DST)
تمامی
شاغلان بخش IT
کم و بیش ناچار به ارائه خدمات پشتیبانی سخت افزاری ، نرم افزاری ، شبکه و یا
مشاوره ای هستند ، در این بین این امور برای عده ای نیز شغل اصلی و دائمی تلقی می
شود . همان طور که در هر زمینه ای از علوم کامپیوتر نمی توان بدون کسب مهارت ها و
دانش لازم به موفقیت دست پیدا کرد ، شرکت و یا سازمان شما و یا حتی خودتان برای
کسب موفقیت های شغلی و مالی و بالابردن رضایت مشتریان نیازمند شناخت اصول ، روش ها
و نقشه های دقیق و پیش بینی شده ارائه خدمات پشتیبانی هستید .
موسسه HDI
( Help Desk Institute ) مدرکی را برای مهیا ساختن نیروی انسانی
مورد نیاز برای پشتیبانی ، همچنین طراحی استاندارد های لازم برای مراکز پشتیبانی
تحت عنوان Desktop
Support Technician ( DST ) ارائه کرده است که در این مجموعه آموزش می
توانیم آن را به خوبی بیاموزیم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets
است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 7 ساعت و 15 دقیقه در اختیار
علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه
با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش پشتیبانی آشنا می شویم :
مروری بر این مجموعه آموزشی
آشنایی با مهارت ها و خصوصیات یک تکنسین پشتیبانی بخش اول
آشنایی با مهارت ها و خصوصیات یک تکنسین پشتیبانی بخش دوم
آشنایی با مهارت های تیمی که در هر یک از اعضای گروه پشتیبانی می بایست وجود داشته
باشد و همچنین چگونگی ایجاد چنین مهارت هایی در افراد گروه
آموزش سیاست گذاری برای مراکز پشتیبانی بخش اول
آموزش سیاست گذاری برای مراکز پشتیبانی بخش دوم
آموزش طرح ریزی برای منابع مالی ، فیزیکی ، نیروی انسانی و ارتباطی لازم برای
مراکز پشتیبانی
آموزش روش های ارائه خدمات پشتیبانی و شناخت موارد استفاده از هر یک از آن ها بخش
اول
آموزش روش های ارائه خدمات پشتیبانی و شناخت موارد استفاده از هر یک از آن ها بخش
دوم
آموزش روش های ارائه خدمات پشتیبانی و شناخت موارد استفاده از هر یک از آن ها بخش
سوم
آموزش طراحی رویه ها و پروسه های ارائه خدمات پشتیبانی بخش اول
آموزش طراحی رویه ها و پروسه های ارائه خدمات پشتیبانی بخش دوم
آشنایی با مبانی ITIL و
تاثیرات آن در پشتیبانی مناسب بخش اول
آشنایی با مبانی ITIL و
تاثیرات آن در پشتیبانی مناسب بخش دوم
آشنایی با مبانی ITIL و
تاثیرات آن در پشتیبانی مناسب بخش سوم
آشنایی با مبانی ITIL و
تاثیرات آن در پشتیبانی مناسب بخش چهارم
آشنایی با مبانی ITIL و
تاثیرات آن در پشتیبانی مناسب بخش پنجم
آموزش روش های برخورد با کاربران نهایی که نیاز به پشتیبانی دارند بخش اول
آموزش روش های برخورد با کاربران نهایی که نیاز به پشتیبانی دارند بخش دوم
آموزش روش های برخورد با کاربران نهایی که نیاز به پشتیبانی دارند بخش سوم
مشخصات
این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 7 ساعت و 15 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets
قیمت 1500تومان
کد محصول : 2501
عنوان اصلی : Microsoft 70-686 Windows 7 PRO این مجموعه آموزش می تواند برای عزیزانی که قصد شرکت در آزمون 70-686 مایکروسافت را ...
عنوان اصلی Microsoft 70-642: Windows 2008 Network Infrastructure, Configuring MCTS این مجموعه آموزش هم برای یادگیری مهارت های کاری و هم برای ...
در این مجموعه آموزش خواهید آموخت که چگونه روتر ها ، سوئیچ ها ، شبکه های LAN ، سرویس های چاپ و فایل تحت شبکه و ...
عنوان اصلی : Exam-Pack 70-643: Windows Server 2008 Applications Infrastructure, Configuring آموزش راه اندازی و پیکربندی سرویس های نرم افزاری ...
آموزش جامع تمام مواردی که یک متخصص IT باید در مورد شبکه های بیسیم بداند ، از خصوصیات این مجموعه آموزش گام به ...
در این مجموعه آموزش استفاده پیشرفته از ASA برای پیاده سازی بالاترین سطح امنیت ، همچنین استفاده از رابط گرافیکی ...
عنوان اصلی : Exam-Pack 70-685 Microsoft PRO Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician آموزش مطالب مورد نیاز جهت کسب آمادگی لازم برای شرکت ...
آموزش ایمن سازی شبکه در مقابل انواع حملات مخرب بوسیله Cisco Security Agent در آموزش ویدیویی ارائه شده بر روی 1 حلقه ...
عنوان اصلی : Automating Server 2008 Administration یکی از توانمندی های PowerShell خود کار سازی وظایفی است که می بایست انجام شوند ...
عنوان اصلی : Check Point CCSE NGX II R65 این مجموعه آموزش در ادامه آموزش CCSA ) Check Point Security Expert ) می باشد ، پس از آموختن این ...