Digital Tutors
سه بعدی 3D » Digital Tutors
آموزش ساخت و کارکردن با نقاط کنترل حرکات شخصیت ها در مایا یا در اصطلاح Rigging
عنوان
اصلی : Introduction to Rigging in Maya
همان
طور که می دانید کنترل حرکات شخصیت ها در اکثر نرم افزار های سه بعدی از طریق شبکه
ای متصل به هم از Bone
ها
صورت می گیرد فرایند ساخت این Bone ها و کارکردن با آن
ها به عنوان Rigging
شناخته
می شود . توجه داشته باشید هر قدر Rigging صحیحتر انجام شود
حرکات شخصیت های سه بعدی نیز واقعی تر خواهد بود .
این
مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
است . این آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه و بر روی 3 حلقه CD
به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
در ادامه
با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش استفاده از نامگذاری Solid Convention برای Object
ها در نرم افزار مایا
آموزش والد کردن یک Object برای Object
ای دیگر ( یکی از راه های Rigging در نرم افزار مایا )
آموزش ساخت و کارکردن با Joint ( امکانی که اجازه می دهد قسمت های مختلف یک
شی را به یکدیگر متصل نماییم ) در مایا
آموزش تنظمیات مختلف Joint مایا
آموزش جامع ویژگی های Joint در مایا ( Joint Attribute )
آموزش استفاده از ابزار Insert Joint
نرم افزار مایا
آموزش متصل کردن Joint
ها به یکدیگر
آموزش چگونگی تغییر دادن ریشه Joint های اسکلت در نرم افزار Maya
آموزش حذف Joint
ها به شیوه غیر مخرب
آموزش خارج کردن بخش های از اتصال به بخش های دیگر شی بوسیله امکانات Disconnect
Joint در نرم افزار Maya
آموزش کپی برداری آینه ای از Joint ها در مایا ( به عنوان مثال با این روش می
توان به سرعت Rigging ساخته شده برای یک دست را به دست دیگر
کاراکتر تعمیم داد )
آموزش روش های تغییر دادن جهت Joint ها در نرم افزار Maya
آموزش کامل استفاده از Maya IK Solver
آموزش کارکردن با امکان Rotate Plane Solver نرم افزار Maya
آموزش کاربرد امکان Single Chain IK Solver مایا
آموزش استفاده از امکان Spring IK Solver نرم افزار Maya
آموزش استفاده از IK/FK
Blending در مایا
آموزش Rigging
یک زنجیره از Joint
ها بوسیله امکان IK
Joint Chain نرم افزار مایا
آموزش دستکاری کردن زنجیره Spline IK Joint Chain در نرم افزار Maya
آموزش ساخت و تنظیم کنترل کننده های Object در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت استفاده از گروه ها در نرم افزار Maya
آموزش کنترل نمودن ویژگی های مربوط به قرارگیری اشیا در نرم افزار Maya
بوسیله Point
Constraint Tool
آموزش دستکاری چرخش یک Object در نرم افزار مایا بوسیله امکان Orient Constraint
Tool در مایا
آموزش استفاده از ابزار های محدود کننده حرکات بر حسب حرکات والد در نرم افزار
مایا ( Maya Parent
Constraint Tool )
آموزش استفاده از امکان Maya Pole
Vector Constraint به منظور شبیه سازی حرکات زانو و آرنج Object
ها
آموزش کنترل نمودن چرخش یک Object با حرکت یک شی دیگر ( به عنوان مثال طراحی
حرکات چشم در دنبال کردن یک جسم )
Creating
Custom
Attributes
and Using Maya's Hypergraph and Connection Editor to Link Attributes
آموزش تنظیم و تغییر دادن ویژگی های اصلی رابطه ها در مایا
آموزش استفاده از امکان Lattice Deformer نرم افزار مایا
آموزش مقید سازی Joint
ها به یک Object
خاص در نرم افزار مایا
آشنایی با تبدیل دو تایی ( Double Transformation ) و روش های جلوگیر ی از آن
آموزش استفاده از وزن دهی به برخی از نقاط به وسیله Paint Weight Tool
نرم افزار Maya
آموزش استفاده از ابزارهای Mirroring نرم افزار مایا به منظور کپی برداری آینه ای
از Vertex
ها در مایا
آشنایی با اهمیت Influence
Objects
آموزش استفاده از Rigid
Binding در مایا در عوض استفاده از Smooth Binding
Smoothing Rigid Bind
deformations using Flexors
آموزش ویرایش و کپی گرفتن از Flexor در نرم افزار Maya
آموزش ویرایش Rigid
Bound Mesh در نرم افزار Maya
آموزش کارکردن با Maya’s
Bind Pose Mode
آموزش استفاده از امکانات قدرتمند مایا Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت Order Deformation
در نرم افزار Maya
آموزش افزودن Blend
Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش تغییر شکل دادن یک Object بوسیله Blend Shape
آموزش محدود کردن حوزه اثر Blend Mode بر روی یک نقطه خاص
آموزش ساخت یک کنترلر برای گروهی از نقاط در مایا
آموزش کامل استفاده از Maya Jiggle Deformer
آموزش استفاده از Proximity
Mesh بر روی یک Object مقید شده
آموزش استفاده از Jiggle Deformer
بر روی یک کاراکتر
آموزش استفاده از Wrap Deformer
برای ساخت تاثیر گذاری نقاط یک Object بر روی دیگر نقاط
مشخصات
این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش
می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه
قیمت : 4000 تومان
کد محصول : 2392
عنوان اصلی : Ultimate Fluids همان طور که می دانید یکی از بخش های مهم انیمیشن سازی آموختن ایجاد ، متحرک سازی و اعمال ...
آموزش حرفه ای ایجاد مو برای شخصیت های سه بعدی در مایا عنوان اصلی : Introduction to Shave and a Haircut for Maya آموزش ساخت ، ویرایش ...
عنوان اصلی : Facial Animation and Lip Sync in Maya از پارامترهای یک انیمیشن تاثیر گذار می توان به حرکات مناسب صورت و هماهنگی ...
عنوان اصلی : Urban Environment Creation in Maya همان طور که می دانید ساخت فضاهای شهری ( نمای ساختمان های ، خیابان ها ، کوچه ...
عنوان اصلی : Maya Modeling Techniques: Werewolves حتما تا کنون موجودات ترسناک زیادی را در بازی ها و انیمیشن ها مشاهده کرده ...
عنوان اصلی : Maya Modeling Techniques: Interiors آموزش فرایند ، ابزارها و روش های مدل سازی فضای داخلی منزل و لوازم داخل آن ...
عنوان اصلی : Introduction to RealFlow آموزش جامع نرم افزار RealFlow در آموزش دمالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت ...
عنوان اصلی : Introduction to Maya , 2nd Edition آموزش مایا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors ، این مجموعه آموزش نرم افزار مایا را ...
عنوان اصلی : Introduction to Dynamics in Maya منظور از Dynamics در عنوان این آموزش چیزهایی هستند که ذاتا که حرکت دارند ، همچون ...
عنوان اصلی : Introduction to Lighting in Maya آموزش حرفه ای و گام به گام تکنیک ها و ابزارهای نورپردازی گرافیک ها ، مدل ها ...