Digital Tutors
سه بعدی 3D » Digital Tutors
آموزش پرداخت جزئیات شخصیت های سه بعدی در نرم افزار ZBrush
عنوان
اصلی : Detailing Next-Gen Characters in ZBrush
آموزش
کامل پروسه پرداختن جزئیات کاراکترها در نرم افزار ZBrush ،
در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 5 ساعت و 20 دقیقه ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه
تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
در ادامه
با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش انجام برخی از تغییرات لازم بر روی مدل در نرم افزار Maya
آموزش طرح بندی UV
سر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش طرح بندی UV
زره کاراکتر
Laying
out
UVs
for the Tubes
آموزش طرح بندی UV
پای کاراکتر در مایا
آموزش گروه بندی کردن UV های پا با یکدیگر
آموزش گروه بندی کردن UV های سر ، شکم و بازو با یکدیگر
آموزش تغییر دادن Geometry
به منظور داشتن حجاری بهتر در نرم افزار ZBrush
آموزش افزودن بر Resolution
به منظور آماده سازی برای Sculpting
آموزش افزودن جزئیاتی به تیوب ( لوله های ماسک کاراکتر ساخته شده در مایا )
آموزش آماده سازی های نهایی برای شروع Sculpting
آموزش ترکیب Geometry
ها و Export
گرفتتن از کار
آموزش ترکیب Geometry
های Export
شده در نرم افزار ZBrush
آموزش انجام حجاری ( Sculpting ) شکم کاراکتر ( به منظور ساخت عضلات شکم
کاراکتر )
آموزش حجاری و ساخت جزئیات شکم کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری ظرافت های پوست سر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش افزودن بافت به سر و شکم کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری ظرافت های به کار رفته در بخش پای زره کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری جزئیات بخش زانو زره کاراکتر بوسیله امکانات بی نظیر نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری جزئیات بخش بالاتنه زره کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش ساخت یک آلفای سفارشی به منظور پرداخت جزئیات کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش استفاده از ابزار Layer Brush نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری چین پشت پای کاراکتر در نرم افزار ZBrush
آموزش اعمال بافت بسیار طبیعی به پای شخصیت
آموزش حجاری اسلحه دست کاراکتر
آموزش طراحی و حجاری جزئیات اسلحه
آموزش ترکیب بازو و اسلحه با یکدیگر
آموزش افزودن پشت و رو به زره ( بعد دادن به آن )
آموزش استفاده از لایه های سه بعدی برای شبیه سازی خرابی های روی زره
آموزش استفاده از ابزارمداد نرم افزار ZBrush به منظور اضافه کردن خرابی های دلخواه بر
روی زره
مروری بر آن چه تا کنون انجام داده ایم و تخمین زدن کار باقی مانده
Exporting
Normal Maps From ZBrush
ترکیب Normal
Map ها در فتوشاپ
آموزش افزودن Normal Map
ها به مدل اولیه موجود در نرم افزار مایا
مشخصات
این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش
می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 5 ساعت و 20 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه
قیمت : 4000 تومان
کد محصول : 2407
عنوان اصلی : Ultimate Fluids همان طور که می دانید یکی از بخش های مهم انیمیشن سازی آموختن ایجاد ، متحرک سازی و اعمال ...
آموزش حرفه ای ایجاد مو برای شخصیت های سه بعدی در مایا عنوان اصلی : Introduction to Shave and a Haircut for Maya آموزش ساخت ، ویرایش ...
عنوان اصلی : Facial Animation and Lip Sync in Maya از پارامترهای یک انیمیشن تاثیر گذار می توان به حرکات مناسب صورت و هماهنگی ...
عنوان اصلی : Urban Environment Creation in Maya همان طور که می دانید ساخت فضاهای شهری ( نمای ساختمان های ، خیابان ها ، کوچه ...
عنوان اصلی : Maya Modeling Techniques: Werewolves حتما تا کنون موجودات ترسناک زیادی را در بازی ها و انیمیشن ها مشاهده کرده ...
عنوان اصلی : Maya Modeling Techniques: Interiors آموزش فرایند ، ابزارها و روش های مدل سازی فضای داخلی منزل و لوازم داخل آن ...
عنوان اصلی : Introduction to RealFlow آموزش جامع نرم افزار RealFlow در آموزش دمالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت ...
عنوان اصلی : Introduction to Maya , 2nd Edition آموزش مایا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors ، این مجموعه آموزش نرم افزار مایا را ...
عنوان اصلی : Introduction to Dynamics in Maya منظور از Dynamics در عنوان این آموزش چیزهایی هستند که ذاتا که حرکت دارند ، همچون ...
عنوان اصلی : Introduction to Lighting in Maya آموزش حرفه ای و گام به گام تکنیک ها و ابزارهای نورپردازی گرافیک ها ، مدل ها ...