Search

يكشنبه 11 شهريور 1403

منو

آگهي هاي خدمات

خدمات » چاپ و تبلیغات

ویترین مجازی

ویترین مجازی یا نمایشگرهای شفاف با نام هایی همچون ال سی دی ترنسپرنت یا ال سی دی شفاف نیز شناخته می شود. محصولی متفاوت با قابلیت نمایش تصاویر به صورت شفاف است. نمایشگر شفاف به کاربر این امکان را می دهد آنچه را که روی صفحه نمایش داده می شود را ببیند، در حالی که قادر به دیدن خود محصول نیز هست. این نمایشگرها دارای میزان شفافیت بالایی هستند که به فرد امکان میدهد مانند شیشه، از طریق صفحه به خوبی محتوا و محصول را ببیند.
در واقع ویترین مجازی صفحه نمایشی است، که شما نه تنها تصاویر مختلف را روی آن می بینید. بلکه داخل باکس یا (فروشگاه) را هم به وضوح می توانید ببینید. بدین صورت شما هم محصول و هم تبلیغات محصول را یکجا تماشا می کنید. همین امر موجب افزایش بیشتر جذابیت صفحه نمایش شفاف می شود. این جذابیت باعث می شود، یک تأثیر بسیار قدرتمند ایجاد شود. شما با استفاده از ویترین مجازی می توانید، بینندگان را به تعامل در سطحی فراتر از حد انتظار تشویق کنید.

ویترین مجازی مدل آواتار:
یک راهکار نوآورانه در زمینه تبلیغات و تعامل با مشتریان است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، تجربه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. این سیستم شامل یک باکس و پنل در سایز ۷۵ اینچ است که وقتی کاربر در جلوی دستگاه قرار می‌گیرد، تصویر خودش را به صورت استریم در باکس مشاهده می‌کند. تفاوت این ویترین با ویترین تعاملی در این است که صورت کاربر به صورت آواتار یا انیمیشنی نمایش داده می‌شود. این ویژگی جذابیت بصری بیشتری ایجاد کرده و تجربه کاربری متفاوتی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
کاربران می‌توانند همزمان با دیدن تصویر خود به همراه صورت آواتاری، از خود عکس بگیرند. این عکس شامل لوگوی شما است که به طور مداوم در گوشه پنل در حال چرخش است. این قابلیت نه تنها تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای کاربران فراهم می‌کند بلکه به برندینگ شما نیز کمک شایانی می‌کند. با استفاده از این فناوری، برند شما در ذهن کاربران حک می‌شود و تعامل بیشتری با محصولات و خدمات شما خواهند داشت.
شماره ثابت : 26700804-021 — 26700913-021
شماره موبایل : 09195120186
شرکت فورسین
دارائی
www.foreseen.ir

اهمیت برندینگ در کسب درآمد چیست؟ فروش جعبه‌های پلکسی .اجاره تجهیزات نمایشگاهی. اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و مراسم. ال ای دی شفاف. ال سی دی ترنسپرنت. ال سی دی شفاف .ویترین صفحه نمایش تبلیغات .انواع برندینگ. انواع جعبه پلکسی شفاف. اهمیت طراحی ویترین برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها. باکس پلکسی ارزان. باکس کریستالی شفاف. باکس های قفلی چرخدار شفاف. بررسی انواع هولوگرام و ویژگی آن ها. برنامه زمانبندی نمایشگاه بین المللی برند چیست؟ برندسازی (برندینگ)‌ چگونه انجام می‌شود .برندینگ به چه معناست. برندینگ چیست و چگونه کسب‌وکارتان را بازاریابی می‌کند. پروژه ساخت ویترین مجازی. پنل ال ای دی شفاف. تجهیزات نمایشگاه .تقویم نمایشگاه بین المللی تهران-سئول و شهر آفتاب ومصلی امام .تقویم نمایشگاه بین المللی تهران Tehran. 1403. تقویم نمایشگاه های داخلی تولید کنندگان. صفحه نمایش LCD شفاف با قیمت خوب .تولید هولوگرام . خرید آنلاین انواع باکس پلکسی گلاس. خرید باکس شفاف و رنگی. خرید نمایشگر شفاف. خرید و قیمت باکس شفاف درب دار .خرید و قیمت ویترین مجازی + ایده ها و قابلیت های جذاب .

نام: دارائی
تلفن: 02126700913
Email: email address
منطقه: تهران
آدرس: تهران

http://www.foreseen.ir

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (دارائی)
در مورد: ویترین مجازی

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
- - - - -

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

2
بازدید







20/1/1403
Icon for شیوه نوین و مدرن تبلیغات در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با تن پوشهای عروسکی فانتزی بهره مند 09143093759

شیوه نوین و مدرن تبلیغات در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با تن پوشهای عروسکی فانتزی بهره مند 09143093759
شیوه های نوین و مدرن در برگزاری مراسم های شاد و جشن های ایرانی با حضور تن پوش های عروسکی فانتزی تبلیغاتی و ...
بهره مند،    آذربايجان شرقي،   تماس: 09143093759
قيمت: توافقی

25/5/1402
Icon for اجاره و فروش تجهیزات نوین نمایشگاهی و تبلیغاتی

اجاره و فروش تجهیزات نوین نمایشگاهی و تبلیغاتی
اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائل برای غرفه داران در نمایشگاه ها محسوب می شود. در واقع اکثر شرکت ...
دارائی،    تهران،   تماس: 09195120186
Special:  چیلر مهتاب گستر  Ad 3 startچیلر مهتاب گستر
نهاد آب اندیشان
تلفن:02166706377
Special:  برج خنک کننده  Ad 3 startبرج خنک کننده
نهاد آب اندیشان
تلفن:02166706377
Special:  ارتوپدی ویام  Ad 2 startارتوپدی ویام
ویام کلینیک
تلفن:02188546148
Special:  قیمت عایق xps  Ad 1 startقیمت عایق xps
شرکت کیان صنعت
تلفن:09353136565
AD is: آزمایشگاه تخصصی بلبرینگ  Ad 1 startآزمایشگاه تخصصی بلبرینگ
برنا آزمون پارس
تلفن:09165820663


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا