Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

آموزش دسر



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵۰۰ تومان

آموزش دسر » آموزش دسر

کلاس آموزش دسر آموزش انواع دسر بین المللی

کلاس آموزش دسر آموزش انواع دسر بین المللی در تهران

 

اگر تمایل دارید به وسیله کیک پزی و تهیه انواع دسر در منزل کسب و کاری را راه اندازی کنید، می توانید در کلاس آموزش دسر ثبت نام کنید . دوره آموزش انواع دسر بین المللی در تهران مناسب برای کلیه علاقه مندان، اساتید، مربیان و هنرجویان است. در این دوره کارآموزان با فنون حرفه ای و متد ها و رسپی های روز دنیا در طول کلاس آشنا شده و به طور عملی تمرین کرده و با اشکالات کار روبه‌رو میشوند بطوریکه همواره میتوانند به تنهایی دسرهای با کیفیت موارد تدریس شده در کلاس را تهیه کنند.

 

 

دوره آموزش دسر بین المللی  Dessert Courses

 

شرکت کردن در کلاس آموزش دسر مجموعه ما برای شما بسیار مناسب است. هدف ما از برگزاری دوره آموزش انواع دسر بین المللی ، بهبود و ارتقا عملکرد شما در زمینه پخت شیرینی و دسر است. علاوه ‌بر آن تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا تکنیک‌های حرفه‌ای  را تا پایان دوره در اختیار شما قرار دهیم؛ به این ترتیب فرصت‌های شغلی هم برای شما کارآموزان گرامی فراهم می‌شود.ما در دوره آموزش دسر بین المللی سعی کرده ایم تا علاوه بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش طرز تهیه دسرهای مجلسی نیز پردازیم. در این دوره آموزشی شما با بیش از ۲۰ نوع دسر بین المللی و مجلسی آشنا خواهید شد که تماما از بهترین و به روز ترین دسر های رستوران ها و هتل ها است.

 

 

دوره آموزش دسر در تهران Dessert course in Tehran

 

دوره آموزش دسر در تهران ، طی جلسات مشخصی در هفته از مبتدی تا پیشرفته تحت نظر مربیان و اساتید متخصص انجام می شود. دوره آموزش دسر در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهید شد. هنرجویان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از دسر های معروف مثل، دسر روکش مخملی، دسر فرانسوی، دسر های بوتیکی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان دسرساز بین الملل در رستوران ها و هتل ها مشغول به کار شوند.

 لطفا از وبسایت ما دیدن نمایید

 

وبسایت : https://amozesheashpazi.com

 

اینستاگرام : https://www.instagram.com/vanill_cooking

کلاس آموزش دسر مجلسی

 

شما از دو روش می توانید در کلاس های آموزش دسر مجلسی و بین المللی شرکت کنید.:

کلاس آموزش دسر مجلسی بصورت حضوری و کلاس آموزش دسر بصورت آنلاین و مجازی. برای ثبت نام در دوره آموزش دسر حضوری و یا آموزش آنلاین دسر بین الملل از فرم ثبت نام همین صفحه استفاده کرده و به آنلاین بودن یا حضوری بودن دوره توجه کنید. آموزشگاه وانیل آماده برگزاری کلاس آموزش دسر برای سنین مختلف از نوجوانی تا کهنسالی میباشد.





کلاس آموزش دسر آموزش انواع دسر بین المللی
کلاس آموزش دسر آموزش انواع دسر بین المللی
آموزش دسر

۵۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است