Search

آدينه 8 تير 1403

منو

پودر پرپشت کننده مو



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴۰,۰۰۰ تومان

محصولات مراقبت از مو » پودر پرپشت کننده مو

خرید تلفنی پودر پرپشت کننده مو

پودر پر پشت کننده رنگ قهوه ای روشن
موهای خود را با استفاده از سشوار حوله و يا در محيط آزاد كاملا خشك كنيد زيرا برای استفاده از پودر موهاي باید حتما" خشك باشند. پودر را در فاصله ده ثانیه از مناطق كم پشت سر نگه داريد. و در قسمتهاي كم پشت تكان دهيد مي توانيد اين كار را جلوي آيينه انجام دهيد و مستقيم پودر را به نواحي كم پشت بپاشيد و نگران پاشيده شدن پودر در اطراف سر نباشيد چون به آسانی پاك مي شود و بعد از چند بار استفاده اين كار براي شما آسان مي شود. براي استفاده در نواحي پيشاني دست خود را بالاي پيشاني زير خط مو نگه داشته تا مانع پاشيده شدن پودر بر روي صورت و چشمها شود مي توان از انگشتان دست برس و يا شانه استفاده كرده و پودر را به آرامي بر روي موهاي خود پخش كنيد.  براي تثبيت بهتر الياف از شانه استفاده کنید.
بهترین پودر پرپشت کننده مو مردانه
توجه داشته باشید اینکه این عمل باید بسیار آرام انجام شود این فرآورده‌ها هیچکدام موجب ریزش مو نشده و آن را تشدید هم نمی‌کنند به تاریخ انقضای درازمدت فرآورده‌ی مورد مصرف دقت شود. نکات بهداشتی را در حین مصرف این مواد مد نظر قرار دهید. در انتها باید گفت که استفاده از این مواد پس از مشورت با متخصص پوست و مو مفید است و با استعمال منطقی و درست از این مواد نه تنها هیچ ‌کس متوجه کاربرد آنها نمی‌شود بلکه به ‌دلیل بهتر‌شدن وضعیت روحی و روانی افراد طاس به‌عنوان یک را‌ه حل موقتی توصیه نیز می‌گردند.
خرید پودر مورست با کمترین قیمت
این پودر را که باید متناسب با موهای خود انتخاب کنبد و هم رنگ موهای شماست  به علت بار الکتریسیته فراوان و قدرتمند آن بسرعت به موهای شما خواهد چسبید بطوریکه کسی از استفاده این محصول مطلع نمیشود. با استفاده از این کالا چنان خرده موها محکم و مطمئن به موهای شما متصل میشود که تمام شبانه روز و از بین نمی رود حتی در مقابل باد و باران نیز در جای خود باقی میماند و ازبین نمی رود فقط پس از استفاده از آن نباید استخر بروید و یا به هنگام رفتن به حمام بطور کامل محو خواهد شد.
09125253709
09351668820
beautyskin.ir


خرید تلفنی پودر پرپشت کننده مو
بهترین پودر پرپشت کننده مو تاپیک
پودر پرپشت کننده مو
۴۰,۰۰۰ تومان


فروشگاه پودر پرپشت کننده موی سر پرفکت
پودر پرپشت کننده مو پرفکت برای افرادی کم مو هستند.
پودر پرپشت کننده مو
۴۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است