Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

محصولات نانو تکنولوژی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۳۷۰,۰۰۰ تومان

محصولات نانو تکنولوژی » محصولات نانو تکنولوژی

قلم نانو وند بایو اکسل

نانو چيست؟

 

انقلاب جهاني سوم صنعتي تشكيل شده از سه بخش : نانو تكنولوژي ،بيو تكنولوژي و فناوري اطلاع رساني است.

ناتو تكنولوژي روش جديدي در هزاره سوم است كه بوسيله ي آن ميتوان اجسام مورد نياز را چند ميليارديم كوچك تر از اندازه طبيعي آن  جسم كرد، يعني يك نانومتر يك ميليارديم متر يا حدودا به طول 10 اتم هيدروژن است ؛ كه مفهوم آن اين است نانو تكنولوژي اشياء يك  تا 100 نانو متر را در بر ميگيرد.

اما يافتن خواص جديد در مقياس نانو گام نخست است ؛ گام بعدي استفاده از اين دانش براي بهتر و باكيفيت تر و دوام بيشتر در توليد مصارف نوري، مغناطيسي، حرارتي ،الكتريكي و.. ميباشد.

در دراز مدت نانو تكنولوژي به نوآوري هاي بزرگتري در حافظه كامپيوتر، مصارف پزشكي ، روشهاي توليد انرژي ،مواد غذايي و.. خواهد انجاميد.

انرژی اسکالر چیست ؟ بدن انسان از ذرات ریزی به نام سلول تشکیل شده است و سلول ها از مولکول و ملکول ها از اتم ها تشکیل شده اند . سلول ها انرژی مورد نیاز خود را از مواد غذایی بدست می آورند . حال وضعیتی را در نظر بگیرید که سلول های بدن بتوانند بدون نیاز به مواد غذایی به فعالیت خود ادامه دهند .

یک لیوان آب را تجسم نمایید که یک شعاع نور از داخل آن عبور می کند ، در هنگام وارد شدن ، نور درصدی از سرعت خود را از دست می دهد و وقتی از سمت دیگر لیوان خارج می شود دوباره به سرعت اولیه خود می رسد . نور در این جدا شدن از آب برای رسیدن به سرعت اولیه ، نیروی لازم را از محیط و فضای اطراف می گیرد . بنابراین نیرویی وجود دارد که این انرژی را به نور می دهد که اسم این نیرو انرژی اسکالر می باشد .

هاله انرژی چیست ؟

نیرویی است که به موجودات و اشیاء مربوط می شود . هاله میدانی از انرژی است که اطراف بدن تمامی موجودات زنده ، جامدات ، نباتات و حیوانات را پوشانده است . یک آهن ربا را در نظر بگیرید ، در اطراف قطبین آن میدان های مغناطیسی وجود دارد . از مرکز آن خطوطی از نیرو بیرون می آید که بین دو قطب مغناطیسی کشیده شده است .در ارگانیسم بدن انسان نیز چنین نیروهایی وجود دارد .

با تکنولوژی امروزه بشر می تواند هاله را مشاهده کند . در حقیقت ارائه مدارک علمی جای شکی در این زمینه باقی نگذاشته است .

اين فن آوري در طول بازه زماني 15 سال تحقيق و به كارگيري فيزيك و ميكانيك كوانتوم ايجاد و توسعه يافته است.

در محصول ام پندنت از مواد معدني استفاده شده كه قوي ترين تبديل كنندهاي انرژي هستند كه اثرات شگفت انگيز را روي بدن انسان ميگذارد منجمله :پاكسازي، تقويت،ذخيره سازي،تمركز،انتقال ،تبديل،جذب،حمايت و نگهداري انرژي فوق العاده ميباشد.

از آنجايي كه بدن ما حدود 70 تا 90 درصد از آب تشكيل شده ؛ ام پندنت هيدرات بدن را حدود 5/23 درصد و همچنين اكسيژن خون را حدود 6/9 درصد افزايش ميدهد و ميتواند كيفيت تغذيه اي غذا را بهبود ببخشد و زمان حيات سلول ها و اندام ودر نهايت بدن را افزايش دهد. 

این محصول از 12 نوع کریستال معدنی که در سطح مولکولی به هم متصل شده است اختراع شده و یک فرکانس با ارتعاش 127مگا سیکل (سيكل واحد اندازه گيري فركانس ميباشد) یا ریتم بتا ساطع می کند که این انرژی را؛ انرژی اسکالر نيز مينامند. كه باعث تميز و تصفيه و در نهايت انرژي زايي سلولها ميشود.

انرژی اسکالر به طور طبیعی از زمین  ساطع می شود اما جمعیت و تکنولوژی های دیگری ساخته  شده توسط بشرموانعی برای آن است. بدن ما یک  باتری کوچک است که  70 تا 90 میلی ولت را هنگام  سلامتی پمپاژ می کند. سلولهای ضعیف ویا سرطانی 15 تا20 میلی ولت دارند، بنابراين ممکن است  انرژی اسکالر ازفعال شدن سلولهای  سرطانی جلوگیری  نماید .

 

 

 

تاثيرات محصول به صورت جزء در بدن :

 

1-آب كه حلال اوليه براي ويتامين ها و مواد معدني است رادر تمام  قسمتهاي بدن جابجا ميكند

2-سطح اكسيژن خون را افزايش ميدهد

3-تقويت و شارژ دستگاه تناسلي و غريزه جنسي و بيماري هاي مربوط به آن

4- كمك به دفع مواد زايد معدني در سلولها ، كبدو كليه همچنين سوخت وساز بهتر در سيستم گوارشي

 5- در درمان بيماري هاي عصبي مانند بد يا كم خوابي ، استرس ، نگراني ، افسردگي ،تشنج و.. بسيار موثر است

6-براي بيماريهاي غير ويروسي مانند: ميگرن، ديابت ، ام اس ، آسم ،بيماري هاي مربوط به مخچه و تعادل و... 100% ميفيد و تاثير گذار

7- جلوگيري از روند پيري و ترميم چين و چروك بر روي پوست

8-استحكام و قابليت مفاصل رابالا ميبرد

9-براي عملكرد صحيح دستگاه تنفسي بسيار مفيد است.

10- با تاثير مستقيم بر روي سلولهاي سفيد بدن كه وظيفه ي محافظت از بدن رادارند باعث بالابردن كارايي سيستم دفاعي بدن ميشود.

11- به بهبود خارق العاده التهابات کمک می­کند و دردها را تسکين می­دهد

و يكي از مهمترين خصوصيات

از بدن شما را در برابر تمامی فرکانسهای الکترومغناطیسی مضر و مزاحم (ماکروویو،پارازيت هاي ماهواره، موبایل، اشعه X، اشعه گاما و ...) محافظت ميكند.

 

جنس این محصولات ازتيتانيوم ازنوع گريد 2 است. این نوع گريد به علت فشرده شدن مولکول ها ، اکسیژن کمتری در بین مولکول های قرار گرفته از این رو هيج فعل و انفعالات شميايي در آن صورت نميگيرد و میزان آلرژی و حساسیت این دستبند به 0% رسيده است. از این نوع گريد برای تهیه پنس ها و تیغ های جراحی در اتاق عمل و دندان پزشكي ها استفاده میکنند.(چون بيماران از تمامي اقشار جامعه هستند از اين نوع تيتانيوم استفاده ميشودكه روي بدن هيچ بيماري تاثير منفي نگذارد) جنس فلزي كه در هنگام تصادفات شديد به جاي استخوان در بدن شخص استفاده ميكنند نيز از اين نوع تيتانيوم است كه اصلاحا مردم به آن پلاتنيوم ميگويند و همان طور كه مطلع هستيد بعد از گذشت چندين سال هم اين فلزدر بدن شخص هيچ مضراتي را ايجاد نميكند.

اگر از تيتانيوم هاي معمول كه در جواهر فروشي ساعت فروشي و... ارايه ميشود استفاده كرده باشيد به اين نكته واقف هستيد كه بعد از چند هفته رنگ تيتانيوم رفته شروع به سياه شدن ميكند، و در بعضي افراد سوزش، قرمزي خارش، دون دون شدن و.... در محل بستن محصول تيتانيومي مشاهده ميشود ولي همانطور كه در مطالب فوق ذكر كرده ايم اين محصولات بااين نوع گريد به هيج عنوان مضرراتي را براي هيچ موجود زنده اي در بر ندارد.

از سوی دیگر اين نوع گريد تيتانيوم دارای استحکام بالایی و وزن بسياركمي است که به همین علت در صنعت هواپیما وهلکوپتر سازی استفاده میشود.پس بدیهی است که تماس این دستبند با آب و عرق انسان باعث سیاهی و رفتن رنگ آن نمی شود و در اثر ضربه با اجسام دارای خش و خط خوردگی و آسیب نمیشود.

از لحاظ قيمت نيز اين نوع از تيتانيوم از طلا ارزانتر و از نقره گرانتر است.



کارت مولد3000یون منفی
کارت مولد یون منفی
محصولات نانو تکنولوژی
۱۰۰,۰۰۰ تومان


محصولات نانو تکنولوژی
۴۷۰,۰۰۰ تومان


محصولات نانو تکنولوژی
۴۷۰,۰۰۰ تومان


محصولات نانو تکنولوژی
۳۵۰,۰۰۰ تومان


قلم نانو وند بایو اکسل
قلم نانوند قوی ترین وند بایو در دنیا
محصولات نانو تکنولوژی
۳۷۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است