Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

سوما



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

برش شبرنگ » سوما

سوما آمریکا

کاتر سری d کلاس s سوما جهت  برش  پرتیراژ شبرنگ

کاتر سری D کلاس S سوما جهت برش پرتیراژ شبرنگ
 بیش از 25 سال است که مهندسان سوما برخی از مشهورترین، معتبرترین و بادوام ترین تجهیزات تابلوسازی، تبلیغات محیطی، صنایع تولید علائم صنایع هوایی را طراحی کرده اند. این محصولات در هفت دسته کلی سری summacut ، سری d کلاس s ، سریt کلاس s،سری dc4 ،opos-cam ، dc4sx و سری f قابل عرضه می باشد.
کاتر سری d کلاس s سومای بلژیک جهت  برش  پرتیراژ انواع شبرنگ
s class d series
کاتر  برش  پر تیراژ وینیل و دور کارهای چاپ شده
از زمان طلوع تابلوسازی کامپیوتری، کاتر های سوما، به اعتبار، ابتکار و کارایی برجسته - به دلیل دقت بی همتای tracking - شهرت جهانی داشته اند. امروزه کاتر های کلاس s سوما، ابتکار را با اجرای بی عیب تلفیق می کند تا یک خانواده بی همتا از کاتر ها را عرضه کند.
کاتر های سری d کلاس s سوما که بویژه برای  برش  های پر تیراژ وینیل، شبرنگ وروزرنگ، لاستیک های مقاوم در برابر سندبلاست و  برش  دقیق دور برچسب ها طراحی شده، قابلیت و کارایی بی مانندی را عرضه می کنند. با وجود تمام ویژگی های پیشرفته، به کمک تابلوی کنترل لمسی lcd ، هدایت منوهای چندگانه و توابع کاتر های کلاس s، آسا ن می باشد.
سوما در کاتر های کلاس s، آخرین نسل فناوری را نیز به هم می آمیزد؛ ویژگی های کلیدیی با قطعات الکترونیکی مدرن داخلی همچون پردازشگر 64 بیتی altera، حافظه ی جانبی 16 مگابایتی، سه موتور دیجیتالی قدرتمند servo و نسل سوم از سیستم افسانه ای تنظیم  برش  دور کار های چاپ شده opos™ x. ویژگی های بی نظیر، دقت بسیار زیاد و دوام زیاد کاتر کلاس s سوما، به این معنی است که این کاتر قادر است نیاز های امروز و سال های آینده ی شما را برآورده سازد.
کاتر های این کلاس در سه اندازه ی 75، 120، 140 و 160 با فشار  تیغ  400 گرم و سرعت 1000 میلیمتر بر ثانیه قابل عرضه می باشد. حداکثر عرض مدیای مصرفی در آن ها به ترتیب 84، 130، 145 و 168 سانتیمتر و حداکثر عرض  برش  در آن ها به ترتیب 2/74، 120، 135، 158 سانتیمتر می باشد و دارای ویژگی های زیر می باشد. 
•غلتکهای فشاری قابل تنظیم: مواد نازک و ضخیم با دقت و قابلیت تکرار بی همتا کشیده می شود.
•تابلوی کنترل لمسی ویژه
•سیستم  برش  دور کارهای چاپ شده opos™ x : با این تنظیمات شما قادر به  برش  کامل (die-cut) طرح های ارزشمند چاپ شده ی وینیلی با اطمینان و اعتماد خواهید بود.
قابلیت های اختیاری زیر به این سری اضافه شده است:
•غلتک موتوری جمع کننده ی مدیا برای s140 و s160
•قفسه ی مدیا برای s140 و s160
•کارت شبکه ی بی سیم


سوما آمریکا
برش سوما مخصوص حرفه ای ها
سوما
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سوما آمریکا

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است