Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

محصولات 1



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۰,۰۰۰ تومان

محصولات 1 » محصولات 1

بست سیم بکسل 8

کرپی سیم بکسل یا بست سیم بکسل فولادی با فرم U یا “U-Bolt Wire Rope Clips”، نوع خاصی از کلیپ‌های سیم بکسل هستند که معمولاً برای ایجاد اتصال یا نقطه پایانی محکم در مونتاژهای سیم بکسل استفاده می‌شوند. از جمله کاربردهای اصلی آن می‌توان به دکل های مهاری اشاره کرد.

کرپی  یا همچنین به عنوان “کلمپ سیم بکسل” شناخته می‌شود، یک قطعه یا لوازم جانبی است که برای اتصال و تثبیت سیم‌های بکسل استفاده می‌شود. سیم‌های بکسل معمولاً در صنایع مانند حفاری چاه نفت، برجکاری، بنایی، حمل و نقل و صنعت دریایی استفاده می‌شوند.

کرپی عموماً از فولاد ضد زنگ یا فولاد کربنی ساخته می‌شود و دارای طراحی خاصی است که امکان محکم کردن سیم‌های بکسل را فراهم می‌کند. این کلمپ‌ها از دو قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: یک بدنه اصلی که دارای یک یا چند سوراخ است که سیم‌های بکسل را در آن می‌گذارند و یک مهره یا پیچی که با استفاده از آن می‌توان کرپی را بسته و سیم‌های بکسل را در محل تثبیت نگه داشت.

استفاده از کرپی به عنوان روشی قابل اعتماد و ایمن برای اتصال سیم‌های بکسل در برابر نیروها و انتقال بارها در بکسل‌های فولادی است. با انتخاب اندازه مناسب کرپی سیم بکسل بر اساس قطر سیم بکسل، اتصال محکمی را می‌توان بین سیم‌های بکسل ایجاد کرد که تحمل فشارها و کشش‌های مختلف را به خوبی داشته باشد.

عبارت “کرپی سیم بکسل” به انگلیسی به صورت “Wrire Rope Clips” ترجمه می‌شود.



صفحه ذوزنقه ای 3 سوراخ
صفحه ذوزنقه ای 3 سوراخ
محصولات 1
۱۵۰,۰۰۰ تومان


صفحه ذوزنقه ای 4 سوراخ
صفحه ذوزنقه ای 4 سوراخ
محصولات 1
۲۰۰,۰۰۰ تومان


گوشواره سیم بکسل سایز 10
گوشواره سیم بکسل سایز 10
محصولات 1
۱۰,۰۰۰ تومان


بست سیم بکسل 8
کرپی سیم بکسل یا بست سیم بکسل فولادی با فرم U یا “U-Bolt Wire Rope Clips”، نوع خاصی از کلیپ‌های سیم بکسل هستند که معمولاً ...
محصولات 1
۱۰,۰۰۰ تومان


پیچ ومهره 60*10 دکل مهاری
پیج مهره نصب دکل مهاری
محصولات 1
۱۰,۰۰۰ تومان


پیچ و مهره50*16 دکل مهاری
پیج مهره نصب دکل مهاری
محصولات 1
۳۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 6 از 6)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

https://app.ahrefs.com/site-audit/6180918/9/crawl-log،