Search

آدينه 15 تير 1403

منو

صوت های آموزشی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۰,۰۰۰ تومان

صوت های آموزشی » صوت های آموزشی

صوت آموزشی درآمد اینترنتي(تخفیف ویژه)

دانلود فایل از لینک زیر تصویر







داستان واقعی خودم

من از سال ۸۳ شروع کردم به کار در اینترنت و آزمون و خطاهای مکرر، اما تجربه واقعی من از کسب درآمد اینترنتی از ۷ سال پیش شروع شد. زمانی که یاد گرفتم با استفاده ازاین تکنیک خاص و ساده برای خودم سایتی بسازم که بتوانم بدون ریسک کردن و صرف هزینه زیاد، روشهای مختلف کسب درآمد را تست کنم.

تا قبل از آن بیشترین دستاورد من کار کردن در سیستم های همکاری در فروش داخلی و خارجی بود که اصلا درآمد زیادی برایم نداشت اما از وقتی که سایت شخصی خودم را راه اندازی کردم توانستم به موفقیت های چشمگیری برسم که خودم هم باورم نمی شد.

ادعا نمی کنم یک شبه ثروتمند شدم اما درآمدی از اینترنت بدست آوردم که برای اکثر اطرافیان و آشنایان چیزی غیر ممکن بود. تمام این درآمد به مدد داشتن یک سایت فروشگاهی شخصی و فروش محصولات خودم بود. محصولاتی که آنقدر ساده بودند که هیچ یک از دوستان و خانواده ام باور نداشتند بتوانم از آنها درآمدی داشته باشم ولی خدا کمک کرد و همان محصولات ساده درآمدهای شیرینی برایم ساختند.

آنچه که در این آموزش به شما یاد می دهم ماحصل همان تکنیک ساده و ساخت یک سایت شخصی بدون ریسک است. پس اگر شما هم در جای ۷ سال پیش من قرار دارید و می خواهید برای خودتان یک سایت فروشگاهی داشته باشید حتما این آموزش را تا انتها دنبال کنید.

البته آنچه که من در این آموزش به شما یاد می دهم مهمترین قدم و اولین گام ساخت یک کسب و کار اینترنتی است یعنی داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی با سرمایه بسیار کم!

اگر جزو مخاطبان این آموزش باشید حتما تاکنون دغدغه طراحی سایت و اینکه چطور با کمترین سرمایه صاحب یک سایت خوب شوید را داشته اید. مسئله ای که برای هر صاحب کسب و کاری در اینترنت یکی از مهمترین مسائل است و داشتن یک سایت یکی از اساسی ترین نیازهای یک کسب و کار اینترنتی است.

اگرچه  روشهای متعددی برای داشتن سایت وجود دارد، اما من تجربه شخصی خودم را که که بیش از ۷ سال از یک سرویس بسیار ساده و عالی استفاده کرده و میکنم را در این صوت آموزشی با شما در میان می گذارم. تجربه ای که اگر از آن استفاده کنید، گام بزرگی در شروع کسب و کارتان برداشته اید و می توانید از همین امشب کارتان را در اینترنت شروع کنید.

شاید باورتان نشود، اما اینکه برای بدست آوردن درآمدهای چندمیلیونی از اینترنت باید حتما یک سایت پر زرق و برق داشته باشید افسانه ای بیش نیست. این حقیقتی است که خودم آن را بارها و بارها و طی سالها آزموده ام و به خودم ثابت شده است که برای فروشی میلیونی اصلا نیاز به سایتهای عجیب و غریب نیست بلکه دانستن یک سری مهارت های مهم است که کلید به درآمد رسیدن افراد از اینترنت است.

بنابراین اگر تاکنون فقط به این دلیل کارتان را شروع نکرده اید که نمی دانستید چطور باید برای خودتان یک سایت داشته باشید، این یک خبر خوش است. از همین لحظه شما می توانید با یادگرفتن این تکنیک، با سرمایه بسیار کمی صاحب یک سایت ساده اما قوی و کارآمد شوید و رسما کسب و کارتان را راه اندازی کنید.



صوت آموزشی درآمد اینترنتي(تخفیف ویژه)
در این صوت که هم انگیزشی و آموزشی است به شما یاد میدهیم که چطوریک سایت برای خود داشته باشید و از آن درآمد کسب ...
صوت های آموزشی
۱۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است