Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

آیفون



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵۵۰,۰۰۰ تومان

آیفون » آیفون

Apple iPod Touch 32GB

Apple iPod touch نام پخش کننده ی دیگری از Apple است که می توان آن را در یک جمله این گونه معرفی کرد: "همانiPhone بدون امکان برقراری تماس می باشد". شاید برای مدت ها انتظار چنین پخش کننده ای با نمایشگر بزرگ لمسی، مرورگری وب بسیار پیشرفته به همراه Wi-Fi، واسط کاربری مولتی تاچ، پخش کننده ی ویدیویی تحت وب (you tube) ازApple می رفت و اکنون این نیز محقق شده است. در این نقد و بررسی بیشتر به مقایسه ی بین iPod و iPhone خواهیم پرداخت و با توجه به کیفیت پخش این دستگاه دیگر درباره ی آن کمتر سخن خواهیم گفت. 
در نگاه نخست iPod touch شبیه به iPhone می باشد. ولی وقتی با دقت بیشتری نگاه کنید متوجه می شوید که با دستگاه کاملا متفاوتی روبرو هستید. قطر iPod touch بسیار کمتر از iPhone می باشد و حدود 1mm نیز عریض تر می باشد. قطر نمایشگر این دستگاه 3.5 اینچ و رزولوشن آن 480X320 پیکسل می باشد. پنل پشتی iPod به رنگ براق فولاد مقاوم می باشد. بر خلاف iPhone، قاب دور نمایشگر iPod به رنگ مشکی می باشد. با توجه به ساخت باریک و بدنه ی یک دست؛ به راحتی در جیب شما سر می خورد. همچنین این یک دستگاه بسیار مستحکم می باشد و به هیچ وجه تحت فشار دچار خمش نمی شود. 
در قسمت لبه ی پایینی دستگاه یک universal dock connector و یک Audio Jack 3.5 میلیمتری مشاهده می شود که بر خلاف iPhone قابلیت پذیرش هر نوع هدفون با فیش 3.5 میلیمتری را دارد. یک دکمه ی Select در زیر نمایشگر وجود دارد که به طور واضح از دکمه ی select موجود بر روی iPhone کوچک تر می باشد. تنها دکمه ی فیزیکی دیگری که بر روی دستگاه می بینیم در قسمت لبه ی بالایی دستگاه قرار دارد و مربوط به روشن و خاموش کردن نمایشگر می باشد. فقدان دکمه های فیزیکی چون کم و زیاد کردن صدا، Pause و playback و رفتن به جلو و عقب احساس می شود. بدون چنین دکمه هایی شما مجبور به روشن کردن نمایشگر و استفاده از دکمه های مجازی لمسی خواهید بود که کمی اذیت کننده است.
اندازه و رزولوشن نمایشگر iPod دقیقا همانند iPhone می باشد. ولی تراکم پیکسل های نمایشگر iPod کمی بیشتر است. به طوری که نمایشگر iPhone، 160dpi و نمایشگر iPod، 163dpi است. شاید تنها در مقایسه ی خیلی دقیق بتوان این تفاوت را مشاهده کرد. iPod تصویر شارپ تر و رنگ های روشن تری را به نمایش می گذارد. 
به محض روشن کردن دستگاه، با همان تصویری مواجه می شوید که بر روی iPhone دیده می شود. البته اگر تصویر کره ی زمین که پیش فرض آن است را دوست نداشتید می توانید آن را عوض کنید. بر روی صفحه ی اصلی 11 آیکون دیده می شود. به عقیده ی من Apple می توانست از آیکون های بزرگتری بهره ببرد تا تمام صفحه را در بر بگیرند.


Apple iPhone 4s - 64GB
موبایل اپل آیفون4اس 64گیگابایت - Apple iPhone 4s - 64GB
آیفون
۱,۶۳۰,۰۰۰ تومان


Apple iPhone 4s - 32GB
موبایل اپل آیفون4اس 32گیگابایت - Apple iPhone 4s - 32GB
آیفون
۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان


Apple iPod Touch 32GB
اپل آیپاد تاچ 32گیگابایت - Apple iPod Touch 32GB
آیفون
۵۵۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

۱,۶۳۰,۰۰۰ تومان
Apple iPhone 4s - 64GB

۵۵۰,۰۰۰ تومان
Apple iPod Touch 32GB

۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان
Apple iPhone 4s - 32GB

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است