Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

سنباده



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱ تومان

سنباده » سنباده

سنباده رولی jb-5 گریت p100

سنباده رولی jb-5 گریت p100

سنباده و ساینده دارای مدل و و سایز های مختلفی هستند که هر کدام برای کار خاصی تولید و طراحی شده اند یکی از دسته بندی های ساینده ها، سنباده ها هستند و یکی از ساینده ها، سنباده رولی jb-5 گریت p100 است.

این سنباده در ابعاد طول 50 متر و عرض آن 15 سانتی متر می باشد. سنباده ها از دانه بندی های متفاوتی ساخته می شوند و جنس دانه بندی سباده jb-5 از آلومینیوم اکساید می باشد که مناسب سطوح فلزی از قبیل: آهن، استیل، فولاد و… و سطوح چوبی کاربرد دارد.

سنباده رولی های برند jb-5 در دانه بندی های مختلف از p40 تا p600 تولید می شود.

مشاهده محصولات ساینده ها جوشیار

در ساینده ها عدد دانه بندی مقدار زبری و نرمی آن را مشخص می کند. هر چه مقدار این دانه بندی کم تر باید دانه های ساینده درشت تر و هرچه دانه بندی بیشتر باید دانه ها ریز تر و نرم تر است.

شرکت های زیادی در دنیا کار تولید سنباده و ساینده ها را انجام می دهند یکی از آن شرکت ها برند jb-5 چین است که دارای کیفیت بسیار خوبی است. این شرکت انواع و اقسام سنباده های مختلف را در سایز ها و دانه بندی های مختلف تولید می کند.

شما صنعتگران عزیز می توانید برای مشاوره و خرید محصولات برش و سایش از جمله سنباده با مشاورین جوشیار تماس و مشاوره مورد نظر خورد را دریافت کنید.( 02167628000 )



سنباده رولی jb-5 گریت p100
سنباده رولی jb-5 گریت p100
سنباده
۱ تومان
1
(1 تا 1 از 1)