Search

چهارشنبه 13 تير 1403

منو

آبپاش های پلیمری بزرگ piltar



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۲۱,۰۰۰ تومان

آبپاش های پلیمری » آبپاش های پلیمری بزرگ piltar

لیست قیمت آبپاش های پلیمری بزرگ piltar

آیا لیست قیمت ابپاش های پلیمری رو می خواهید؟ آبپاش های piltar چه ویژگی های دارند؟ آبپاش های تمام دور همراه با تبدیل و نازل عرضه می شود.
ابپاش های پلیمری که اولین بار در ترکیه از این نوع ابپاش ها استفاده شد هر چند ترکیه کشور بسیار پر بارانی می باشد و شما هم اکثرا وقتی اخبار آب و هوا شناسی گوش می دید شنیدید که اکثر ابر های |ارش زا از این کشور وارد کشور می شود پس دلیل استفاده از سیستم های آبیاری نوین و بخصوص آبپاش های پلیمری چه می باشد؟ همانطور که شما هم می دانید یا شاید شنیده باشید آبپاش های پلیمری بسیار سبک هستند و قابل این رو دارند که آب رو به خوبی پودر کنند و لطمه ای به زمین کشاورزی شما نمیزند بلکه مثل قطرات باران بر محصول آب می پاشد.
ابپاش های پلیمری شرکت piltar همانطور که در بالا هم برخی ویژگی های آن گفته شود این نوع آبپاش ها برای اکثر سیستم های آبیاری به کار می رود از آبیاری با فشار قوی تا آبیاری سطحی و دیگر ابیاری پس وقتو از دست ندین و اقدام به خرید این نوع آبپاش ها بکنید، برای اطلاع از عرضه کننده های این آبپاش ها شرکت خدمات کشاورزی آریا در تماس باشید.


لیست قیمت آبپاش های پلیمری بزرگ piltar
آیا لیست قیمت ابپاش های پلیمری رو می خواهید؟ آبپاش های piltar چه ویژگی های دارند؟ آبپاش های تمام دور همراه با ...
آبپاش های پلیمری بزرگ piltar
۲۱,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

رایزر های آلومینیومی و گالوانیزه و upvc آبپاش های پلیمری ترکیه ای اتصلات سریع برای ابیاری سریع آبپاش های پلیرمی piltar آبپاش های پلیمری bakim فیلتر دیسکی مینی فیلتر پلاستیکی نوار تیپ کشاورزی قطره ای گلخانه ای لوله های پلی اتلین اتصالات پلی اتلین شیر توپی سوپاپ فلزی سر شیلنگ لوله خرطومی