Search

آدينه 15 تير 1403

منو

پاور بانک



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲۰,۰۰۰ تومان

پاور بانک » پاور بانک

پاور بانک شیائومی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ورژن ۲ xiaomi V2

پاوربانک شیائومی V2  از محصولات کاربردی شرکت «شیاومی» (Xiaomi) می باشد که با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قادر است گوشی های موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی را شارژ کند. در این پاور بانک  از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است که به لطف آن وزن این محصول ۱۵۶ گرم است که در دسته محصولات سبک قرار می‌ گیرد.این پاوربانک تا ۵٫۱ ولت خروجی دارد و با شدت‌جریان ۲٫۰ آمپر شارژ می‌شود.

پاور بانک شیائومی V2 دارای بدنه‌ از جنس آلومینیوم است که علاوه بر ظاهر جذاب،دارای استحکام بالایی نیز می باشد. میزان شارژ در این محصول توسط نشانگر LED قابل‌مشاهده است که ۴ عدد بوده و هر کدام نشانگر ۲۵% شارژ می باشد. مدل Mi Power Bank 2 به لایه‌های امنیتی تجهیز شده که وظیفه‌ آن محافظت پاور بانک در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، خالی شدن شارژ، ولتاژ و جریان بیش از حد است. این محصول با وزن ۱۵۶ گرم، ابعاد ۱۰٫۷ × ۶۸٫۹ × ۱۲۷ میلی‌متر و ظاهر زیبا با رنگ‌ها نقره ای عرضه شده است و برای افرادی مناسب است که به دنبال شارژری سبک و زیبا با قابلیت شارژ سریع گوشی موبایل و تبلت هستند.

این محصول توسط مستر انار با گارانتی ۱۸ ماهه رایانه همراه عرضه می شود و در صورت سفارش تا ساعت ۱۸:۰۰ همان روز ارسال شده و به دست خریدار می رسد.



پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
10000 میلی آمپر ساعت - دو پورت - فست شارژ - گارانتی 18 ماهه رایانه همراه
پاور بانک
۲۰۹,۰۰۰ تومان


پاور بانک شیائومی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ورژن ۲ xiaomi V2
5000 میلی آمپر ساعت - فست شارژ -گارانتی 18 ماهه رایانه همراه
پاور بانک
۱۲۰,۰۰۰ تومان


پاور بانک شیائومی مدل 2c ۲۰۰۰۰
دارای دو پور خروجی-فست شارژ - ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت -ضمانت نامه ۱۸ ماهه رایانه همراه
پاور بانک
۲۸۹,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است