Search

چهارشنبه 13 تير 1403

منو

سیستم حفاظتی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

سیستم حفاظتی » سیستم حفاظتی

قفل درب ضد سرقت ساخت هیوندای کره

وب سایت قفل ضد سرقت www.ogips.com

امنیت قیمت ندارد "

معرفی قفل ضد سرقت ساخت شرکت هیوندایی  کره با امنیت 100%

مکانیزم این قفل ضد سرقت  طوری طراحی شده  که به هیچ وجه از خارج از منزل قابل روئیت و دسترسی نمیباشد . لذا امنیت این قفل ضد سرقت را تا 100% بالا برده است .
همانطور که عنوان شد از آنجا که این قفل ضد سرقت از داخل از محل بروی دری نصب میگردد و هیچ یک از اجزای آن از خارج از محل قابل دسترس و روئیت  نمیباشد ، لذا  باز کردن این قفل ضد سرقت از خارج از محل توسط افراد غیر  (  به هر نحو)  100% غیر ممکن خواهد بود .
- باز کردن این قفل ضد سرقت فقط  توسط افراد خودی و بوسله ریموت کنترل از خارج و همچنین  بوسیله ریموت کنترل و اهرم دستی ایمنی از داخل محل باز میشود . هر قفل ضد سرقت  دارای 4 ریموت میباشد که افزایش ریموتها تا 10 عدد امکان پذیر است
- این قفل ضد سرقت  دارای 000/000/250 کد بوده و کد خوانی آن توسط دستگاههای  کد خوان ( در صورت موجود بودن)   حد اقل 6 ماه طول میکشد . اگر سارقی را میشناسید که میتواند بادستگاه کد خوان 6 ماه پشت درب شما بنشیند و منتظر خواندن کد توسط دستگاه کد خوان خود باشد ،  اورا به مانیز معرفی کنید .
- تغییر این کد توسط کاربر آن براحتی امکان پذیر است. به این معنی که چنانچه شما  یکی از ریموتها را مفقود نمایید ، میتوانید ریموت گمشده را دیکد و با تعویض کد قفل ضد سرقت توسط ریموتهای باقیمانده ، ریموت گمشده را غیر فعال نمایید .
- این قفل ضد سرقت  بوسله برق و باطری کار میکند و در صورت قطع برق  ، جریان باطری خود به خود وارد سیستم میگردد و در زمان استفاده از برق باطری از مدار خارج بوده و در نتیجه مصرف نمیگردد .
- این قفل ضد سرقت دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط تعویض میباشد .
- این قفل ضد سرقت  طوری طراحی شده که در حدود 20 روز قبل از تمام شدن باطری ، چراغ راهنمای چشمک زن آن شروع به چشمک زدن مینماید و کاربر را از  رو به اتمام بودن باطری مطلع مینماید . چنانچه باطری قفل تمام شود و شما آنرا تعویض ننمایید ، جریان برق خود بخود وارد مدار میگردد .
- این قفل ضد سرقت قابلیت  نصب بروی دربهای چوبی دو پاشنه و تک پاشنه ، دربهای فلزی ، دربهای شیشه ای ، کرکره های اتوماتیک فروشگاه ها قابل نصب میباشد و نصب آن بسیار آسان میباشد .  در هر صورت  متخصصین این شرکت جهت نصب آن آماده همکاری میباشند

این قفل ضد سرقت در ویلا ها ، فروشگاهها ، دفاتر کار ، آپارتمانهای مسکونی و تجاری ،  کرکره های اتوماتیک  فروشگاه ها کاربرد بسیار بالایی دارد و در کشورهای ژاپن و امریکا به وفور ایز این قفل ضد سرقت جهت برقراری امنیت استفاده میگردد .
به فروشندگان معتبر و شناخته شده قفل ،  ابزار و یراق در مراکز استانها نمایندگی اعطا میگردد
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر راجع به این قفل ضد سرقت میتوانیداز وب سایت زیر بازدید نمایید  :
http://www.globaltejarat2.ir/

ایمیل: info@ogips.com
تلفن تماس:021-66755175
موبایل:09121572850



قفل درب ضد سرقت ساخت هیوندای کره
وب سایت قفل ضد سرقت www.ogips.com قفل ضدسرقت براي طلافروشي،صرافي،بانک،ويلا ساخت شرکت هيونداي.
سیستم حفاظتی
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است