نرم افزار های حسابداری
نرم افزار های حسابداری » نرم افزار های حسابداری
نگارش ساده مديريت مالی پارسيان ( Simple )
امکانات : کلیه عملیاتهای خریدوفروش حسابداری و انبارداری به صورت کاملا اتوماتیک + عملکرد هوشمند در برابر قطع برق (AntiShock) بدون از دست دادن اطلاعات ذخیره نشده
* قابلیت اجرای همزمان چندین نرم افزار مدیریت مالی بر روی یک کامپیوتر با
اطلاعات کاملا متفاوت (چند شرکت) * نصب آسان برروی کلیه ویندوزهای Xp و Vista و 7 * چاپ برروی انواع چاپگرها *ارسال مانده حساب از طريق SMS به بدهكاران
* صدور فاکتورهای خرید و فروش ، برگشت از خرید ، برگشت از فروش ، امانات و
غیره *تخفيف رديفي و كلي در فاكتور* نمایش سود هر فاکتور * تسویه حساب هر
فاکتور به صورت نقد (واريز به صندوق و بانك) یا چک حتی در حین ثبت فاکتور *
جستجوی کاملا حرفه ای و منحصربه فرد ، بین عناوین مختلف ، کالاها ، حسابها
، اسناد و چکها در همه قسمتها * تعریف کالا در سه سطح و خدمات *
کنترل موجودی انبارها (براساس واحد اصلي و فرعي براي مواد غذايي ها) و ثبت
کاردکس کالا همزمان با ثبت فاکتورها * گزارشهای مختلف از خرید و فروش
(ریالی –
تعدادی) * گزارش موجودی ریالی براساس آخرین قیمت خرید یا میانگین قیمت
خرید * تعریف و تنظیم سرفصلهای حسابداری به صورت سه سطحی (کل ، معین ،
تفصیل) * صدور اسناد دوبل حسابداری به صورت خودکار و دستی * تهیه
دفاتر کل ، معین و روزنامه * تهیه تراز آزمایشی کل ، معین و تفصیلی * تهیه
لیست بدهکاران و بستانکاران در هر لحظه * کارت حساب و ریز گردش مشتریان و
حسابها * محاسبه سود و زیان * ثبت چکهای دریافتنی و پرداختنی همراه با
مشخصات کامل * گزارشهای متنوع از چکهای دریافتنی و پرداختنی * هشدار سررسید چکهای دریافتنی و پرداختنی هنگام ورود به برنامه
* وصول ، درجریان وصول ، واگذاری و کلیه عملیات مربوط به چکها * تعیین سقف
اعتبار مشتریان برای جلوگیری از بدهکاری غیر مجاز * نمایش قیمتهای متنوع
فروش (عمده ، تک فروشی ، همکار ...) * انتقال دوره مالی و صدور سند
افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار * دفتر تلفن اتوماتیک همراه با
شمارگیری * تیک نمودن اطلاعات در کارت حساب * لیست کلیه اسناد حسابداری و
فاکتورهای حذف شده و بازیابی آنها * کلیه عملیات انبارگردانی * تهیه کپی
پشتیبان و بازیابی اطلاعات برای محافظت یا انتقال اطلاعات به صورت خودکار ،
ساعتي و دستی * ارسال اطلاعات به محیط office * راهنمایی و پشتیبانی تلفنی * دفتر يادداشت پيشرفته با امكان هشدار وظايف روزانه * صدور فاكتور با استفاده از باركدخوان * محاسبه ماليات بر ارزش افزوده با در نظر گرفتن متغيير بودن ماليات و عوارض هر كالا*نمايش آخرين قيمت فروش كالا به شخص خريدار در فاكتور فروش *سیستم قرعه کشی بر اساس مبلغ خریدمشتریان * گزارش
ساز مدیریتی * راس گیری از چک ها * چاپ روی انواع چک * تعریف کاربران
سیستم به تعداد نامحدود* ثبت عملکرد کاربران *ثبت زمان ورود و خروج به نرم
افزار* تعریف اختیارات برای هر کاربر و مخفی نمودن منوها * تهیه نمودارهای متعدد آماری و مدیریتی* چاپ لیبل بارکد برای هر کالا همراه با مشخصات * امکان ثبت وزیتور برای هر فاکتور و یا هر ردیف در فاکتور.
1
(1 تا 6 از 6)