خدمات ما
خدمات ما » خدمات ما
سی دی کاتالوگ مشهد
ويژگيها:
1. امكان طراحي سي دي كاتالوگ به چند زبان (فارسي –انگليسي –عربي-....)
2. درج بيش از ده ساعت فيلم از جمله فيلمهاي آموزشي - گزارشي – همايشات – مراسمات.
3. درج متون در حجم بالا كه پرينت گرفتن آن توسط كاربر امكان پذير است .
4. علاوه بر درج متون نرم افزار مي تواند ويژگي نريشن را نيز داشته باشد. در اين حالت علاوه بر نمايش متون متنها توسط گوينده خوانده مي شود.
5. درج صدها عكس به صورت آلبوم عكس ( سه بعدي و ساده ) به سبك صدا و سيما .
6. درج رمز در قسمتهاي مختلف برنامه جهت دسترسي كاربران مجاز.
7. درج كل كاتالوگ يا بولتن سازمان ودرج گزارشات وعكسها و فيلمها هر مجموعه به صورت مجزا.
8. درج لينك سايتهاي اينترنتي از جمله آدرس سايت برند شما كه كاربر با كليك به آن به سايت شما وارد مي شود.
9. امكان بارگذاري كل سايت برند شما بروي سي دي كه كاربربدون نياز به اتصال به اينترنت با سايت شما كار مي نمايد.
10. اين گونه نرم افزارها را نيز مي توان علاوه بر جنبه تبليغاتي به آن صورت كاربردي نيز بخشيد. بدين صورت كساني هدف تبليغات شما هستند سي دي كاتالوگ شما به دستشان مي رسد آن را به مدت طولاني نگهداري مي كنند. به طور مثال در سي دي كاتالوگ مي توان نقشه جاده هاي ايران-كل قرآن-كتاب- بازيهاي فلش -...را اضافه نمود.
11. داشتن اتوران و بي نياز از وجود نرم افزارهاي جانبي براي اجرا.
12. در نرم افزار هاي فوق با بكارگيري از جلوه هاي ويژه و انيميشن براي جذابيت بيشتر استفاده مي شود.
از ديگر ویژگی سی دی های مالتی مدیا ساخت سفير پرشيا:
- تولید نرم افزارهای مالتی مدیا جهت معرفی کالاها، خدمات، و تولیدات شرکت ها
- ساخت CD كاتالوگ تبلیغاتی ویژه كارخانجات و تولیدكنندگان
- ساخت CD های آموزشی چند رسانه ای ( Multimedia )
- ساخت CD ویژه همایش ها و كنفرانسهای مختلف
- ساخت كارت ویزیت الكترونیكی ( Biz Card )
- طراحی و تولید کاتالوگ های الکترونیکی در قالب CD های کارت ویزیت.
- پیاده سازی کتاب های الکترونیکی و CD های آموزشی.
- مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه های مالتی مدیا در محیط های …
مزاياي استفاده ازاين شيوه تبليغاتي :
1. استراتژيست هاي تبليغاتي در برنامه هاي راهبردي استراتژي برندهاي معتبراز جمله افزايش معروفيت
public identity) ) – متمايزسازي از رقيبان (differentiate ) – ممتاز سازير درميان رقيبان از سي دي كاتالوگ بهره فرواني مي برند.
2. با توجه به هزينه هاي رسانه هاي تبليغاتي ديگر و نحوه تامين وتاثير گذاري بر هدفهاي تبليغاتي برتري ويژه دارد.
3. بر اساس قوانين علمي و دانش تبليغات مانند اصول و قوانين زبان تبليغات وروان شناسي تبليغات سي دي كاتالوگ يكي از ابزار قدرتمند در كنترل رفتار مصرف كننده را ايفا مي كند.
4. در معرض نمايي(advertising exposure) - توجه نمايي(advertising attentiveness) و ترغيب نمايي(advertising persuasion) نسبت به ساير روشها درصد بالايي از مخاطبان را در بر مي گيرد.
5. در نرم افزار هاي فوق به خاطر بكارگيري از جلوه هاي ويژه و انيميشن جذابيت بيشتري نسبت به ساير شيوه هاي تبليغات دارد.
6. سازمانهاي دولتي و مردم نهاد (NGO) نشريات و خبرنامه هاي خود را بصورت سي دي كاتالوگ ارائه مي دهند.كه اصطلاحا نشريه الكترونيك ناميده مي شود.