Search

چهارشنبه 13 تير 1403

منو

محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۳۵,۰۰۰ تومان

محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج » محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

برچسب شیشه نانویی ضد امواج الکترومغناطیس

  • در برخی فضاهای مسکونی و اداری بعد از اجرای رنگ ضد امواج الکترومغناطیس، این امواج می توانند از پنجره ها به راحتی به داخل محیط نفوذ کنند.همچنین علاوه بر آن در برخی از مناطق امواج الکترومغناطیس به حدی است که استفاده از برچسب شیشه و اجرای آن بر روی پنجره ها جهت ایمن سازی محیط مسکونی یا اداری نسبت به آن امواج کفایت می کند که در هر دو صورت می توان از برچسب شیشه ضد امواج استفاده کرد./ مکانیزم تولید و نحوه عملکرد برچسب های محافظ شیشه، پوششی نازک متشکل از چند لایه با ضخامت یک دهم میلیمتر است. لایه های این محصول شامل لایه چسب جهت چسبانیدن فیلم به شیشه، لایه بازدارنده اشعه ماورا بنفش،لایه محافظ که خاصیت تضعیف امواج الکترومغناطیس بواسطه وجود فلزات سنگینی از قبیل نقره، آلیاژ نیکل و کروم و غیره دارد. این برچسب ها بر حسب نوع و کاربرد، از سمت داخل و یا خارج پنجره و بدون نیاز به تعویض شیشه یا خروج آن از قاب قابل نصب می باشند. تابش امواج الکترومغناطیس، مخفیانه وارد خانه می شود. سردرد و خستگی مزمن از جمله نشانه های قرارگیری در معرض این امواج است. برچسب های شیشه ای ضد امواج، منزل شما را از تابش های ناخواسته حفظ می کند. این محصول در درجه های شفافیت متفاوت وجود دارد، شما می توانید بر حسب نیاز، انتخاب و سفارش دهید. مزایا راحتی نصب، راندمان و طول عمر بالا، هزینه مناسب (یک دهم قیمت شیشه ضد امواج) و کاهش خروج انرژی از طریق پنجره ها از دیگر مزایای این برچسب می باشند. هم اکنون این برچسب در تعداد زیادی از ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها، مراکز پزشکی، مراکز آموزشی، مدارس، مهد کودک ها، دانشگاهها، مراکز دارای آلودگی امواج بالا، اتاقهای اپراتوری سویچینگ و… نصب گردیده و با راندمان بالا توانسته رضایت استفاده کنندگان را بدست آورد.
  • میزان امواج الکترومغناطیس به سه طریق = 1-بازتابش 2-جذب 3-بازتابش چندگانه حذف شده و یا مقدار آن کاهش پیدا میکند.در برخی مناطق میزان امواج به اندازه ای است، که به راحتی میتوانند وارد محیط زندگی ما شوند، جهت حذف این امواج میتوان ازبرچسب های ضد امواج سامان موج استفاده کرد که این امواج را تا میزان 99/9 % دفع میکنند، این محصول به عنوان پوششی محافظ در مقابل میدانهای الکترومغناطیسی و در بازه فرکانسی وسیع مورد استفاده قرار میگیرند.
  • مزایا: ممانت از ورود اشعه مضرUV, تضعیف کننده امواج با کمترین کاهش دید, ,کاهش میزان ورود گرمای تابشی خورشید تا 75%, دفع امواج الکترومغناطیس به میزان 90 الی 99/9 %
  • نکته یک: امواج الکترومغناطیس به دلیل اینکه توسط حواس پنجگانه قابل تشخیص نمی باشد،از نگاه اغلب مردم یک مساله جدی لحاظ نمی شود،متاسفانه امواج الکترومغناطیس در کوتاه مدت علائمی را بروز نمی دهد.




کاور وای فای ضد امواج الکترومغناطیس
امروزه استفاده از مودم های وای فای در کلیه مناطقی که انسان حضور دارد امری رایج است.متاسفانه امواج ساطع شده ...
محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

۴۵,۰۰۰ تومان


پک لباس نوزاد ضد امواج
پک لباس نوزاد طراحی شده در گروه سامان موج قابلیت دفع امواج الکترومغناطیسی را داشته و قادر به کاهش نفوذ آن ...
محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

۳۱۰,۰۰۰ تومان


برچسب شیشه نانویی ضد امواج الکترومغناطیس
میزان امواج الکترومغناطیس به سه طریق = 1-بازتابش 2-جذب 3-بازتابش چندگانه حذف شده و یا مقدار آن کاهش پیدا میکند.در ...
محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

۱۳۵,۰۰۰ تومان


لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس
لباس های بارداری ضد امواج سامان موج با پوشش کامل بدن از ورود امواج الکترومغناطیس به بدن فرد جلوگیری کرده ...
محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

۲۷۵,۰۰۰ تومان


رنگ ضد امواج الکترومغناطیس
این محصول به عنوان پوششی محافظ در مقابل میدانهای الکترومغناطیسی و در بازه فرکانسی وسیع مورد استفاده قرار ...
محصولات ضد امواج الکترومغناطیس سامان موج

۱۳۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)