Search

شنبه 6 مرداد 1403

منو

عطر زنانه برند جانوین






قيمت:   ۵۹۸,۰۰۰ تومان

برند عطر جانوین » عطر زنانه برند جانوین

عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge)

عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge)

عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge) یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین عطرهای برند نارسیسو رودریگز است.
این عطر با رایحه‌ای شرقی و تلخ برخوردار است که حسی گرم و شیک را به کاربر القا می‌کند.
رایحه اصلی این عطر، ترکیبی از نت‌های چوبی، گلی و میوه‌ای است. رایحه چوبی به عطر اصلیت و استحکام می‌بخشد.
در حالی که رایحه گلی باعث تازگی و زنانگی عطر می‌شود. رایحه میوه‌ای نیز احساس شادابی و جوانی را به این عطر می‌بخشد.
عطر نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد یک عطر بسیار متعادل است که در هر طول روز و در هر فصلی قابل استفاده است.
این عطر به عنوان یک انتخاب برای مجالس رسمی و مهمانی‌های شبانه نیز مناسب است.
همچنین، با پخش بوی خوبی که دارد، می‌تواند تا مدت طولانی در روز ماندگاری داشته باشد.

عطر Johnwin Narciso Rodriguez Rouge

جعبه‌ی این عطر نیز بسیار شیک و جذاب است. با رنگ قرمز و طراحی ساده ولی جذاب، این جعبه‌ی عطر را به یک انتخاب عالی برای هدیه کریسمس و تولد تبدیل کرده است.
اگر به دنبال یک عطر شیک، گرم و جذاب هستید، عطر نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge) یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

نارسیس رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد

عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Narciso Rodriguez Rouge) حجم 100 میل Johnwin Narcissus RED نوع رایحه: گرم و شیرین

عطر ادو نارسیسوس رد جانوین زنانه 100 میل Johnwin Eau De Narcissus Red

مشابه عطر معروف وخاص نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ Narciso Rodriguez Narciso Rouge

عطر ادکلن نارسیسوس قرمز Narcissus Red جانوین جکوینز عطری زنانه و شیک با رایحه ی گرم و شیرین که در گروه بویایی چوبی مشک و گل قرار دارد و نمونه شرکتی ادکلن معروف نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ می باشد.
این عطر با رایحه ی معطر مشک به همراه دسته گلی از رز بلغاری و زنبق جان تازه ای گرفته است.
این عطر ادکلن زنانه هیجان، پر رمز و راز بودن و فریبندگی را با مهارت هر چه تمام تر در دل خود ترکیب کرده است.

عطر Johnwin Narciso Rodriguez Rouge نمادی از عشق و حرارت

با توجه به ظاهر قرمز رنگی که این ادکلن دارد و با رایحه اغواگر و فریبنده اش برای استفاده در قرار های عاشقانه و خاطره سازی در اولین دیدار دو نفره بسیار مناسب است.
ناریسا رژ با هنر و ظرافت برای زنانی ماجراجو و خلاق پدید آمده است.
عطری که رنگ قرمز آن نمادی از عشق، هوس و حرارت است، عطری برای زنی پرشور و حرارت، با اعتماد به نفس و دلفریب و جذاب .
طراح این عطر می گوید : من عاشق این عطر هستم. رنگی بسیار خاص که احساسات عمیق را بر می انگیزد.
قرمزی سرشار از شور و رمز و راز . پایه و اساس ادکلن نارسیسوس رد که در قلب آن جای گرفته رایحه معطر مشک با آکورد چوبی است.

چرا عطر ادکلن Johnwin Narciso Rodriguez Rouge را انتخاب کنیم؟

شرکت جانوین با خریداری فرمولاسیون ادکلن های معروف جهانی اقدام به تولید نمونه شرکتی آن ها با کیفیت بالا و نام و نشان تجاری رسمی کرده است و محصولات خود را بر پایه برترین عطر های دنیا بنا کند. ادکلن نارسیسوس رد Narcissus Red جانوین مشابه و نمونه شرکتی ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ است و یکی از خاص ترین ادکلن های این مجموعه می باشد که مختص بانوان شیک پوش و حساس طراحی شده است.
رایحه ی این ادکلن اغوا کننده و نفوزگر است و می توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید. ادکلن نارسیسوس قرمز از کیفیت، ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و اگر می خواهید اطرافیان را به طرف خود جذب کنید، حتما این ادکلن را استفاده کنید.
عطر ادکلن ها بر پایه طبیعت طراحی شده اند و در ساخت آن ها از مواد طبیعی استفاده شده است به همین علت است که وقتی عطر و ادکلن را اسپری می کنید از اعماق وجود احساس لطیف طبیعت را درک می کنید .
این صنعت در محصولات تولیدی خود از روایح بسیار متنوع استفاده کرده است تا همه ی افراد با توجه به نوع سبک سلیقه ای که دارند بتوانند ادکلن محبوب و مورد علاقه ی خود را پیدا کنند.

ظاهر و بسته بندی ادکلن Johnwin Narciso Rodriguez Rouge جانوین

ادکلن نارسیسوس رد همانطور که از نامش پیداست از رنگ قرمز شیشه گرفته شده است.
این ادکلن زنانه در یک بطری قرمز مات مربعی شکل قرار گرفته است.
شیشه درون جعبه ی قرمز رنگ قرار دارد و با حجم 100 میل ارائه شده است.
شیشه ی عطر به واسطه ی رنگ قرمز سر زنده، جلب توجه می کند و احساسات ناب را تجسم می کند.
درپوش بطری به رنگ مشکی بوده و با شکل مکعبی اش به خوبی بر روی شیشه سوار شده است.

رایحه های بکار رفته در ادکلن Johnwin Narciso Rodriguez Rouge زنانه

عطر نارسیسو رودریگز رژ جانوین با رایحه ی رز بلغاری، سوسن و زنبق با قدرت مسیر رنگارنگش را آغاز می کند و حس شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد می کند.
در ادامه با شکوفه پرتقال، مشک و گل مریم کاروانی ترکیب می شود و زیبایی را خلق می کند.
با گذر زمان رایحه وانیل، چوب صندل و دانه ی تونکا فرمانروای فضای اطراف این بانوی باشکوه می شوند.
رایحه هایی که در طراحی و ساخت این ادکلن زنانه بکار رفته طبیعی و اورجینال بوده و دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی است.

معرفی برند عطر و ادکلن جانوین ( جکوینز )

برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins ) که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.
عطرهای شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر 50 رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.
اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه یا زنانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید ادکلن جانوین اورجینال به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.
مهم تر اینکه تنوع این برند انواع سلایق را پوشش می دهد و علاقمندان به عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های متعدد و جذابی روبرو هستند.
توجه کنید شرکت جانوین مدتی است محصولات خود را با نام تجاری جکوینز Jackwins عرضه می نماید که محصول همان شرکت بوده و اصالت آن مورد تایید است.
شما میتوانید از سایت فروشگاهی عطر و ادکلن عطر سیب با اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصول و همچنین بهترین قیمت خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.

مزایای خرید عطر و ادکلن برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins )

1- کیفیت بالا: عطر و ادکلن برند جانوین با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند، بنابراین کیفیت بالایی را به خریداران خود ارائه می‌دهند. این برند در تمام مراحل تولید و طراحی عطرها و ادکلن‌ها کنترل کیفیت دقیقی را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها درجه یک هستند.

2- ماندگاری بالا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین دارای ماندگاری بالایی هستند، به طوری که با یک بار استفاده می‌توانید در طول روز بوی خوشایندی را از خودتان بیاندازید. این مزیت به شما امکان می‌دهد که با یک بار استفاده از عطر جانوین طولانی مدت از بوی خوشایند آن لذت ببرید.

3- تنوع در انتخاب: برند جانوین با ارائه مجموعه‌ای گسترده از عطرها و ادکلن‌ها، به شما امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و سبک خود، به راحتی عطری را که بهترین تعبیری از شخصیت و سلیقه شماست، انتخاب کنید. این تنوع در انتخاب، شما را قادر می‌سازد تا همیشه با بوی مورد علاقه خود همراه باشید و خود را با اعتماد به نفس بیشتری به دیگران معرفی کنید.

4- بسته بندی زیبا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین ( جکوینز )  با بسته بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند. این بسته بندی‌ها، علاوه بر حفظ کیفیت محصول، قابلیت هدیه دادن را نیز دارند. با خرید عطر و ادکلن برند جانوین، می‌توانید به خانواده و دوستان خود هدیه‌ای لوکس و منحصر به فرد بدهید که مطمئناً از آن لذت خواهند برد.

5- شناسنامه برند: برند جانوین یکی از برندهای معتبر در دنیای عطر و ادکلن است و تاریخچه بسیار طولانی‌ای دارد. با خرید محصولات این برند، شما در واقع یک قطعه از تاریخ برند جانوین را همچنین در اختیار خواهید داشت. این شناسنامه به شما اعتماد بیشتری در خرید عطر و ادکلن جانوین می‌دهد و احساس رضایت و اطمینان از خرید خود را تقویت می‌کند.

6- قیمت بسیار اقتصادی : برند جانوین ارائه دهنده عطر و ادکلن با رایحه های معروف اورجینال میباشد که قیمت اورجینال اینگونه عطر و ادکلن ها حداقل بین 5 تا 10 برابر قیمت عطر جانوین میباشد . در صورتیکه شرکت جانوین با استفاده از همان مواد و بصورت 100% قانونی عطر و ادکلن مورد نظر شما را با قیمتی بسیار اقتصادی ارائه مینماید .

به طور کلی، خرید عطر و ادکلن برند جانوین با کیفیت بالا، ماندگاری بالا، تنوع در انتخاب، بسته بندی زیبا و شناسنامه برند، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه عطری لوکس و لذت‌بخش هستند.

عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge)

یک عطر شیک و ماندگار برای خانم‌ها است. با ترکیبی از رایحه‌های گل‌های سفید و مشک، این عطر احساسی شیرین و جذاب را به ارمغان می‌آورد.
عطری با طراوتی فوق‌العاده و طبیعی که احساس خوشبویی و راحتی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.
عطر نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد گزینه‌ی مناسبی برای زنانی است که به دنبال عطری شیک و متفاوت برای استفاده روزانه و همچنین مجالس و مهمانی‌های شبانه هستند.


ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی جانوین (Carolina Herrera 212 VIP)
ادکلن زنانه سی اچ کارولینا هررا 212 وی آی پی جانوین (Carolina Herrera 212 VIP) حجم 100 میل Johnwin Dance VVIP نوع رایحه: گرم و شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن جی پارلیس سنسوال زنانه جانوین سایلنس (Johnwin Geparlys Sensual)
عطر ادکلن جی پارلیس سنسوال زنانه جانوین سایلنس (Geparlys Sensual) حجم 100 میل بارایحه:گرم و شیرین Johnwin Silence
عطر زنانه برند جانوین
۷۴۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه سی کی ایفوریا جانوین ایو وومن پرایو (Calvin Klein Euphoria)
مشخصات قیمت خرید عطر ادکلن ادوپرفیوم زنانه سی کی ایفوریا پرایو جانوین مدل ایو وومن (Calvin Klein Euphoria) حجم 100 میل ...
عطر زنانه برند جانوین
۶۸۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه میس دیور چری جانوین مون چری (Johnwin Dior Miss Dior Cherie)
عطر ادکلن زنانه میس دیور چری جانوین مون چری (Dior Miss Dior Cherie) حجم 100 میل Miss Johnwin Mon Cheri نوع رایحه: ملایم شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۷۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris)
عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین (Yves Saint Laurent Mon Paris) حجم 100 میل Mon Johnwin نوع رایحه ملایم و شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه والنتینو والنتینا سه گل جانوین والریا (Johnwin Valentino Valentina)
عطر ادکلن زنانه والنتینو والنتینا سه گل جانوین والریا (Valentino Valentina) حجم 100 میل JOHNWIN Valeria نوع رایحه: شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۸۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه بلک اوپیوم جانوین بلک اوپینیون (Johnwin YSL Black Opium)
عطر ادکلن زنانه بلک اوپیوم جانوین بلک اوپینیون (Yves Saint Laurent Black Opium) حجم 100 میل Johnwin BLACK OPINION نوع رایحه: شیرین و گرم
عطر زنانه برند جانوین
۸۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge)
عطر ادکلن نارسیسوس قرمز Narcissus Red جانوین جکوینز عطری زنانه و شیک با رایحه ی گرم و شیرین که در گروه بویایی چوبی ...
عطر زنانه برند جانوین
۵۹۸,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 8 از 8)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است