Search

شنبه 6 مرداد 1403

منو

عطر مردانه زنانه برند جانوین






قيمت:   ۵۹۸,۰۰۰ تومان

برند عطر جانوین » عطر مردانه زنانه برند جانوین

عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad)

عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad)

عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad) یک عطر مردانه زنانه  است که با طراحی خلاقانه و جذاب خود، توجه هر فردی را جلب می‌کند.
این عطر با الهام از مردی بی‌نظیر و جریحه‌دار به نام جانوین بیگ (Johnwin Big) ساخته شده است که در همه جوانب زندگی خود، به دنبال خلق تحولی بزرگ بود.
عطر دیزل بد جانوین بیگ با رایحه‌ای خنک و تند به همراه ترکیبی منحصر به فرد از نت‌های مرکباتی، ادویه‌ای و چوبی، احساسی از شجاعت و اعتماد بنفس را در فردی که آن را استفاده می‌کند، تقویت می‌کند. رایحه نت ابتدایی این عطر با ترکیبی تازه و مرکباتی از پمپلموس، نارنج و لیمو شروع می‌شود و سپس با وجود نت‌های گیاهی و ادویه‌ای نظیر فلفل سیاه و کارداموم، تندی و انرژی را به عطر می‌بخشد.
در نت پایانی، رایحه‌های عمیق و چوبی از نت‌های نارنج وتیور، نعناع هندی و چوب صندل، احساس توانمندی و جذابیت را به این عطر می‌بخشند.
علاوه بر رایحه مطبوع این عطر، طراحی جالب و منحصر به فرد بطری نیز توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند.
بطری دیزل بد جانوین بیگ با رنگ مشکی و نقش‌های معرق بر روی آن، احساس قدرت و جاذبه را به فردی که آن را در دست دارد، القا می‌کند.
همچنین، نام برند دیزل و نام جانوین بیگ به صورت استوانه‌ای در قسمت بالای بطری نمایش داده شده است.
با استفاده از عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ، فردی قادر خواهد بود تا با اعتماد بنفس بیشتری به هر موقعیتی روبرو شود و با رایحه منحصر به فرد خود، احساس خلاقیت و جرات را در خود و اطرافیانش تقویت کند.

دیزل بد جانوین بیگ

عطر ادکلن مردانه زنانه دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad) حجم 100 میل Johnwin Big نوع رایحه: تلخ، خوراکی، طبیعت

عطر ادکلن بیگ مردانه  زنانه جانوین مردانه 100میل Johnwin Big مشابه عطر معروف و جذاب دیزل بد Bad Diesel

عطر ادکلن بیگ Big جانوین جکوینز عطری مردانه  و زنانه و جذاب با رایحه ی ملایم و تلخ است و مشابه ادکلن معروف دیزل بد می باشد.
عطر بیگ مردانه به عنوان عطری با سرشت باطراوات، چوبی و مایه های سرمست کننده و پیچیده و جسورانه به بازار آمد.

معرفی عطر ادکلن Johnwin Diesel Bad مردانه زنانه جانوین

این ادکلن مردانه  و زنانه برای خلق جسارت در مردان با انگیزه طراحی شده است.
رایحه محبوب ادکلن بیک دیزل بد جانوین چنان خوش درخشیده که هر مردی بی شک حداقل یکبار نام ان به گوشش رسیده است.
این عطر غلظت و گیرایی بالایی دارد و با رایحه ای اغواگرانه طراحی شده است.
ظاهرا این اولین عطریست که نت های تنباکو و خاویار را با همدیگر ترکیب می کند تا سویه باطراوت و نمکی خاصی را در قلمرو عطرهای چوبی خلق کند.
نت خاویار جلوه ای هوس انگیز و برانگیزاننده خلق می کند که همچون چکیدن قطره ای عرق بر بدنی مردانه و تراش خورده به نظر می رسد.
نت های مردانه و خاص تنباکوو ریشه زنبق هم نت های میانی این آمیه را همراهی می کنند.

ادکلن Johnwin Diesel Bad مردانه  زنانه جانوین نمونه شرکتی و مشابه ادکلن معروف دیزل بد

شرکت جانوین برای تولید عطر ادکلن مردانه بیگ از ادکلن معروف دیزل بد مردانه الهام گرفته است و با خریداری فرمولاسیون این عطر مشهور نمونه شرکتی این محصول را با نام بیگ با نام نشان تجاری رسمی طراحی و تولید کرده است.
شرکت جانوین یکی از شرکت های معتبر تولید کننده عطر ادکلن در امارات است که شهرت جهانی دارد و بهترین و با کیفیت ترین عطر ادکلن های زنانه مردانه را با قیمت مناسب طراحی و تولید می کند.
این کمپانی به صورت رسمی با نام نشان تجاری با خرید فرمولاسیون اورجینال و اصل از مشهور ترین برند های عطر ادکلن سازی دنیا اقدام به تولید نمونه شرکتی آن ها با بهترین کیفیت می کند.
شرکت جانوین نمونه شرکتی عطر ادکلن های فرانسوی را با با نام و نشان رسمی با بهترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو تولید می کند .

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن مردانه زنانه Johnwin Diesel Bad جانوین

طراحی بطری عطر دیزل بد یا بیگ متناسب با تصویر پسران بد یا شرور انجام شده و یادآور ژاکت چرمی دوچرخه سواری است.
بافتی شبیه به چرم که با دقتی جزئی نگرانه روی شیشه حکاکی شده است.
بطری حالت چرمی و به رنگ قهوه ای سوخته است و یک درب تیره رنگ و بسیار شیک روی ان سوار شده است که کاملا حس مردانگی و ستی را منتقل می کند.
کلمه Johnwin Big با رنگ طلایی روی بطری حک شده استحتی از فاصله دور خود نمایی می کند.
جعبه نیز به رنگ تیره و بسیار شیک است و واژه ی Johnwin Big درشت و زیبا بر روی آن نوشته شده است.

عطر ادکلن دیزل بد -Diesel Bad ( اصل – اورجینال )

عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad عطری است ملایم و تلخ.
این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad عطری است مردانه و بسیار جذاب.
عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad عطری است خنک، تلخ و خوشبو که با رایحه شاداب، گیاهی و نیمه شیرین اسطوخدوس آغاز میشود که حسی مرکباتی در کنارش باعث افزایش شادابی عطر شده و رایحه هل نیز تلخی ملایمی را در کنارشان ایجاد میکند.
با گذر زمان حس کلیی رایحه تغییر چندانی ندارد و کماکان شاداب، گیاهی و مرکباتی باقی میماند و در قسمت میانی و پایه تنها با اضافه شدن رایحه ضعیفی از چوبها کمی تلخ تر و رسمی تر میگردد.
دیزل بد مردانه  و زنانه پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در تمامی فصول سال خصوصا بهار و پاییز میباشد.

رایحه عطر Johnwin Diesel Bad

عطر بیگ با رایحه گیاهی و نیمه شیرین اسطوخودوس آغاز می شود که حسی مرکباتی در کنارش باعث افزایش شادابی عطر شده و رایحه هل نیز تلخی ملایمی در کنارشان ایجاد می کند.
با گذر زمان رایحه تغییر چندانی نمی کند و همچنان شاداب، گیاهی و مرکباتی باقی می ماند و در رایحه میانی و پایه تنها رایحه ضعیفی از چوب ها به آن افزوده شده تا کمی تلخ تر و رسمی تر شود.
این عطر درگروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای برای مصارف روزانه در تمامی فصول سال به ویژه بهار وپاییز می باشد.

رایحه اولیه: برگ بنفش، هل، اسطوخودوس، برگاموت
رایحه میانی: خاویار، ریشه زنبق زرد
رایحه پایه: آمبروکسان، پچولی، لوبیا تونکا، نت چوبی، توتون تنباکو

معرفی برند عطر و ادکلن جانوین ( جکوینز )

برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins ) که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.
عطرهای شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر 50 رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.
اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه یا زنانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید ادکلن جانوین اورجینال به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.
مهم تر اینکه تنوع این برند انواع سلایق را پوشش می دهد و علاقمندان به عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های متعدد و جذابی روبرو هستند.
توجه کنید شرکت جانوین مدتی است محصولات خود را با نام تجاری جکوینز Jackwins عرضه می نماید که محصول همان شرکت بوده و اصالت آن مورد تایید است.
شما میتوانید از سایت فروشگاهی عطر و ادکلن عطر سیب با اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصول و همچنین بهترین قیمت خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.

مزایای خرید عطر و ادکلن برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins )
1- کیفیت بالا: عطر و ادکلن برند جانوین با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند، بنابراین کیفیت بالایی را به خریداران خود ارائه می‌دهند. این برند در تمام مراحل تولید و طراحی عطرها و ادکلن‌ها کنترل کیفیت دقیقی را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها درجه یک هستند.

2- ماندگاری بالا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین دارای ماندگاری بالایی هستند، به طوری که با یک بار استفاده می‌توانید در طول روز بوی خوشایندی را از خودتان بیاندازید. این مزیت به شما امکان می‌دهد که با یک بار استفاده از عطر جانوین طولانی مدت از بوی خوشایند آن لذت ببرید.

3- تنوع در انتخاب: برند جانوین با ارائه مجموعه‌ای گسترده از عطرها و ادکلن‌ها، به شما امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و سبک خود، به راحتی عطری را که بهترین تعبیری از شخصیت و سلیقه شماست، انتخاب کنید. این تنوع در انتخاب، شما را قادر می‌سازد تا همیشه با بوی مورد علاقه خود همراه باشید و خود را با اعتماد به نفس بیشتری به دیگران معرفی کنید.

4- بسته بندی زیبا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین ( جکوینز )  با بسته بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند. این بسته بندی‌ها، علاوه بر حفظ کیفیت محصول، قابلیت هدیه دادن را نیز دارند. با خرید عطر و ادکلن برند جانوین، می‌توانید به خانواده و دوستان خود هدیه‌ای لوکس و منحصر به فرد بدهید که مطمئناً از آن لذت خواهند برد.

5- شناسنامه برند: برند جانوین یکی از برندهای معتبر در دنیای عطر و ادکلن است و تاریخچه بسیار طولانی‌ای دارد. با خرید محصولات این برند، شما در واقع یک قطعه از تاریخ برند جانوین را همچنین در اختیار خواهید داشت. این شناسنامه به شما اعتماد بیشتری در خرید عطر و ادکلن جانوین می‌دهد و احساس رضایت و اطمینان از خرید خود را تقویت می‌کند.

6- قیمت بسیار اقتصادی : برند جانوین ارائه دهنده عطر و ادکلن با رایحه های معروف اورجینال میباشد که قیمت اورجینال اینگونه عطر و ادکلن ها حداقل بین 5 تا 10 برابر قیمت عطر جانوین میباشد . در صورتیکه شرکت جانوین با استفاده از همان مواد و بصورت 100% قانونی عطر و ادکلن مورد نظر شما را با قیمتی بسیار اقتصادی ارائه مینماید .

به طور کلی، خرید عطر و ادکلن برند جانوین با کیفیت بالا، ماندگاری بالا، تنوع در انتخاب، بسته بندی زیبا و شناسنامه برند، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه عطری لوکس و لذت‌بخش هستند.

عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad)

یک عطر جذاب و مردانه  و زنانه است که توسط برند معروف دیزل طراحی و تولید شده است.
این عطر با ترکیبی منحصر به فرد از رایحه های مرکباتی، چوبی و تند، تجربه ای بی نظیر را به کاربران خود ارائه می دهد.
با ترکیباتی مانند نعناع، گریپ فروت، رزماری، نمک دریا و چرم، این عطر توانسته است یک تلفیق شگفت انگیز از تازگی و شیک بودن را به ارمغان بیاورد.
عطر دیزل بد جانوین بیگ یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی است که به دنبال یک عطر منحصر به فرد و خاص هستند.


عطر ادکلن ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک جانوین فلاور نارکوتیک (Johnwin Flower Narcotique)
مشابه عطر معروف وشیک فلور نارکوتیک FLEUR NARCOTIQUEعطر ادکلن فلاور نارکوتیک Flower Narcotique جانوین جکوینز عطری مردانه، ...
عطر مردانه زنانه برند جانوین
۶۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن لالیک ترس آروماتیکس جانوین مدل آروماتیک (Terres Aromatiques Lalique)
عطر ادکلن لالیک ترس آروماتیکس جانوین مدل آروماتیک (Terres Aromatiques Lalique) حجم 100 میل JOHNWIN The Aromatics نوع رایحه: تند . شیرین
عطر مردانه زنانه برند جانوین
۸۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن سوسپیرو اربا پورا جانوین آیسا (Johnwin – Jackwins Sospiro Erba Pura)
عطر ادکلن سوسپیرو اربا پورا جانوین آیسا (Sospiro Erba Pura) حجم 100 میل Johnwin Alyssa نوع رایحه: ملایم شیرین
عطر مردانه زنانه برند جانوین
۸۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad)
عطر ادکلن مردانه زنانه دیزل بد جانوین بیگ (Johnwin Diesel Bad) حجم 100 میل Johnwin Big نوع رایحه: تلخ، خوراکی، طبیعت
عطر مردانه زنانه برند جانوین
۵۹۸,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 4 از 4)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است