امکانات نرم افزار حسابداری
ماندگارسیستم
http://www.mandegarsystem.com
- تعریف دو شرکت و یا بیشتر به منظور تهیه گزارشات تلفیقی برای شرکت های هم گروه.
- طبقه بندی حساب ها در هفت سطح گروه حساب ها، حساب های کل، حساب های معین، گروه حساب های تفصیل، حساب های تفصیل، گروه مراکز هزینه و مراکز هزینه.
- خارج کردن یک سند خاص از تمام گزارشات و برگرداندن آن ها پس از گزارش گیری (سند یادداشت)
- گزارش گیری از کلیه گردش های سنوات مالی قبل در سال مالی جاری.
- تهیه صورت سود و زیان و ترازنامه در هر زمان بدون صدور اسناد بستن حساب.
- صدور اسناد ابتدا و اسناد پایان سال مالی (حساب های موقت و دائم ) بطور خودکار توسط سیستم .
- تهیه خلاصه اسناد و خلاصه دفتر کل به منظور تحریر دفاتر قانونی (خلاصه نویسی )
- تهیه انواع ترازآزمایشی و تراز ترکیبی و مرور حساب ها از سطوح بالا به پایین.
- کنترل و مشاهده چک های وارده به سیستم و خارج شده از سیستم و پیگیری آن ها در حساب اشخاص.
- مشاهده تمامی اسناد اصلاح شده و حذف شده و بازیابی مجدد آن ها در صورت نیاز (رد پای کاربران)
- انتقال اطلاعات بین شرکت های هم گروه در هر زمان و بازیابی و حذف سریع و آسان.
- جستجو در اسناد به طرق مختلف ( مبلغ ، شرح، ویژگی، کد حساب و …)
- انتقال اطلاعات از سایر نرم افزارها به نرم افزار ماندگار سیستم .
- دریافت سیستم ها از سایت شرکت و نصب و آموزش از طریق راه دور (اینترنت)
- انتقال اطلاعات به محیط Excel, Word