Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

برد هوشمند



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

برد هوشمند » برد هوشمند

برد هوشمند پارس


برد هوشمند پارس اینچ ابزاری تعاملی است، و مورد استفاده ی گسترده تر آن برای کلاس های درسی وسیعتر مانند دانشگاه ها،کلاس های درس بزرگ می باشد.

برد هوشمند عرضه شده در تاد کالا ، وسیله ای جهت آموزش بهتر مطالب می باشد . چرا که بسیاری از موارد آموزشی را در خود گنجانده و آموزگار با زدن یک کلید می تواند انواع خطکش ها را ظاهر نموده و از آن بهره گیرد.همین طور انواع نقشه ها،کتب درسی و بسیاری از موارد دیگر که همیشه دغدغه ی بسیاری از دبیران و اساتید می باشد.شرکت دانش آوران بر آن شد تا با استفاده از توان داخلی و مجموعه ای از مهندسی توانمند ایران زمین، برد هوشمند پارس برد را در سایزهای متفاوت و در مقیاس های گوناگون جهت مراکز مختلف آموزشی از جمله، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، مدارس و مهد کودک ها تولید نموده است.

برد هوشمند پارس برد از تکنولوژی 10 نقطه لمسی همزمان بهره گرفته است.این برتری تکنولوژی نسبت به سایر بردهای هوشمند دیگر در بازار، این است که یک نقطه از دیود آی آر آن ،هم زمان با 10 دیود دیگر ارتباط برقرار می کند که این خود سبب برتری تکنولوژی به کار رفته می شود چرا که ماندگاری دستگاه را بالاتر برده است بدین شکل که اگر یکی از دیود ها بسوزد 9 دیود دیگر آن را پشتیبانی می کند اما در بردهای هوشمند 2 و یا 4 نقطه لمسی از این تکنولوژی بی بهره بوده و به تبع عمر کوتاهی دارند. بردهوشمند پارس برد 72 اینچ این موضوع را پوشش داده است و توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را نصیب خود گرداند.

برگزاری کلاسهای آموزشی که توسط کارشناسان شرکت دانش آوران به صورت رایگان برگزار می گردد، امکان استفاده از برد هوشمند را راحت تر و کاربردی تر می کند. این آموزش به همراه جزوه و فیلم آموزشی تکمیل می شود. بنابراین معلمان و مربیان محترم می توانند از کلیه ابزارهای نرم افزار بردهوشمند بهره برده و محتوای الکترونیکی مناسب کلاس هوشمند خود را تولید کنند.

 

با برد هوشمند پارس

نشاط و شادابی را به کلاس درس هدیه کنید با برد پارس می توان قدرت خلاقیت را به جریان انداخت و جلب توجه دانش آموزان به مطالب درسی را فراهم نمود.

 

 منبع: tadkala.com

 






برد هوشمند پارس - وایت برد هوشمند
برد هوشمند پارس - وایت برد هوشمند
برد هوشمند

۰ تومان


برد هوشمند پارس
برد هوشمند پارس
برد هوشمند

۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است