Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

محصولات لاغری






قيمت:   ۱۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات لاغری » محصولات لاغری

چیتوسان

چیتوسان یک فیبر غذائی جاذب چربی فوق العاده است. زمانی که چیتوسان با یک رژیم غذائی مناسب و تمرینات ورزشی متعادل همراه شود، می تواند کمکی در جهت دفع چربی نا خواسته از بدن باشد.

چیتوسان برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و متعادل کردن وزن مناسب است. به دلیل اثرات پاک کنندگی موثری که دارد فرایند گوارش تسهیل میکند و بعنوان یک سم زدای طبیعی در دفع مواد سمی از بدن بسیار موثر است. همچنین باعث کاهش و تنظیم فشار خون میشود.
این مکمل از محصولات کمپانی تیانشی است که کمپانی تیانشی دارای تاییده های معتبر بین المللی از جمله
FDA می باشد.

خصوصيات ويژه‌ي چيتين-چيتوسان

1_مي‌تواند توسط طيف وسيعي از آنزيمهاي موجود در بدن تجزيه شود.

2_در حلالهاي اسيدي به شکل کاتيونهاي مثبت تجزيه مي‌شود.

3- شباهت زياد به سلولها

4- اين ماده يک فيبر طبيعي، غير سمي و بدون هيچ‌گونه عوارض جانبي مضر است

5- اندامهاي مورد هدف آن منحصر به هيچيک از امعاء و احشاء به‌طور اخص نبوده و روي بدن به‌طور کلي اثر مي‌گذارد.

6_ اين ترکيب مناسبترين ماده جهت جذب مواد سمي زائد در بدن است.

7_ اين ماده داراي ثبات و بدون رطوبت بوده و هميشه اثرات پايداري در فعاليتهاي خود نشان مي‌دهد

خواص درماني با ارزش چيتوسان

اثرات ضد سرطاني

طي تحقيقات بعمل آمده‌ي متفاوت توسط دانشمندي معروف در دانشگاه Tottori توکيو در ژاپن، مقداري سلول سرطاني به بدن تعداد مشخصي حيوان وارد کردند تا باعث ايجاد سرطان پوست در آنها شود و سپس آنها را به دو گروه تقسيم نمودند. به يک گروه چيتين-چيتوسان داده شد و گروه درمان نشده را به‌عنوان گروه شاهد نگهداري كردند. نتايج بررسي نشان داد که در بدن گروه درمان شده هيچ‌گونه سلول سرطاني باقي نمانده و همگي به‌طور کامل بهبود يافته و سالم بودند در حالي‌که گروه شاهد که چيتين-چيتوسان دريافت نکرده بودند همگي مردند.

مکانيسم عملکرد ضد سرطاني چيتوسان

1- مقابله در برابرسم توليد شده سلولهاي سرطاني. بيماران مبتلا به سرطان با توجه به نوع سرطان خود معمولا تجربه کاهش وزن بدن را دارند. اين ناشي از آزاد شدن مواد سمي از سلولهاي سرطاني است که منجر به پائين آمدن سطح آهن خون شده و موجب آنمي(کم خوني) مي‌گردد. به دنبال اين مسأله آنورکسي(بي اشتهايي عصبي) پيش مي آيد. بيماران مبتلا به سرطان بعد از مصرف چيتوسان يک مرحله افزايش اشتها نشان مي‌دهند و مانع شکل گيري سموم آزاد شده از سلولهاي سرطاني مي‌شوند.

2- تحريک کردن فعاليت لنفوسيتها، که مي‌توانند باعث کشته شدن سلولهاي سرطاني گردند. در بدن ما، مقادير بسياري از لنفوسيتها موجود است که اين سلولها قادرند تا سلولهاي سرطاني را به سلولهاي عادي تبديل کرده و سپس آنها را از بين ببرند. مصرف چيتوسان تا حدود 5/0 محيط مناسب براي اجراي وظايف لنفوسيتها را ايجاد مي کند.

3- ممانعت از متاستاز(انتقال و جابجائي) سلولهاي سرطاني. متاستاز سلولهاي سرطاني فرآيندي است که بايد از طريق رگهاي خوني انجام پذيرد. در سطح سلولهاي آندوتليال رگهاي خوني، واسطه‌هاي معيني وجود دارد که به‌عنوان واسطه‌هاي سببي شناخته مي‌شوند. چيتوسان مي‌تواند با چسبيدن به اين واسطه‌هاي سببي موجود در سطح آندوتليال رگهاي خوني، باعث پيش‌گيري متاستاز شود.

کاهش ميزان کلسترول در بدن

کلسترول بالا اغلب به‌عنوان علت اوليه‌ي بيماريهاي قلبي، انفارکتوس ميوکارد(سکته قلبي) و تصلب شرائين در نظر گرفته مي‌شود. چيتوسان به کاهش ميزان کلسترول بد و تري گليسيريد موجود در خون و به طور همزمان به افزايش ميزان کلسترول خوب (HDL) کمک مي کند.

چيتوسان قابليت تبديل کلسترول اضافه به ميزان طبيعي آن را از طرق ذيل دارد:

1- ممانعت از جذب کلسترول توسط بدن: چيتوسان مي‌تواند به آساني با اسيد صفراوي که باعث جذب کلسترول مي شود، ترکيب شده و همين فرآيند مانع از جذب کلسترول در بدن مي شود.

2- ممانعت از جذب چربي. از آنجا که چيتوسان مي‌تواند به‌شکل يک حامل چربي در آيد، از جذب چربي جلوگيري نمايد. حتي اگر چربي موجود جذب شود، چيتوسان جذب شده در آن واحد ميزان چربي ذخيره شده را کاهش مي‌دهد.

3- کاهش تبديل کلسترول: اسيد صفراوي که از طريق کلسترول در کبد شکل مي‌گيرد و در کيسه‌ي صفرا ذخيره مي‌گردد. زماني‌که موفق به انجام عمل هضم و جذب چربي مي‌شود، به طرف کيسه‌ي صفرا بازمي‌گردد. با توجه به اين واقعيت که اسيدهاي صفراوي با چيتوسان ترکيب مي‌شوند، به‌طور کامل از بدن دفع شده و مقدار ذخيره‌ي آن در کيسه‌ي صفرا در حد تبديل کلسترول در کبد گشته، و بنابراين منجر به کاهش ميزان کلسترول مي‌گردد.

کاهش فشار خون

مصرف سديم کلرايد(نمک طعام) مي‌تواند باعث بالا رفتن فشار خون گردد.

از آنجا که چيتوسان يک فيبر غذائي با يون مثبت بوده و قادر به ترکيب با يون منفي کلرايد در نمکهاي معمول ودفع آن از طريق مدفوع مي‌باشد، بنابراين موجب کاهش فشار خون مي‌شود.

پيشگيري و درمان ديابت مليتوس

دانشمندان دانشگاه توکيو يک‌سري آزمايشات را از طريق تهيه‌ي يک‌نوع غذاي مخصوص حيوانات محتوي چيتين-چيتوسان انجام دادند. در اين آزمايش دو گروه مجزاي حيوانات مبتلا به ديابت مليتوس مورد بررسي قرار گرفتند: يک گروه تحت تغذيه‌ي عادي و گروه ديگر با غذاي مخصوص(حاوي چيتوسان). نتايج نشان داد که در حيوانات ديابتيک که از غذاي مخصوص استفاده کرده بودند سطح قند خون پائين‌تر از دسته‌اي بود که از غذاي معمولي استفاده کرده بودند.

تسريع در بهبودي و ترميم سوختگيها، تاولها و ضربات

در سال 1990 يک پسر بچه‌ي سه ساله از  Sakhalin روسيه، با سوختگي 80%، با پوست مصنوعي ساخته شده از چيتوسان تحت درمان قرار گرفت. ماهها بعد از آن، او تاحد زيادي درمان شده و زخمهاي او التيام يافته بودند. دليل اين تاثير معجزه آسا از اين قرار بود:

1- درمان با پوست مصنوعي ساخته شده از چيتوسان باعث هيچ‌گونه پس زدن پوست از طرف بدن پسربچه نشده بود.(مشکل پس زدن بافت پيوندي اغلب در درمان سوختگيها اتفاق مي افتد.)

2- اتصال يک تکه پوست مصنوعي در محل زخم مي‌تواند منجر به چسبيدن آن بر روي پوست گردد.

3- چيتوسان مي‌تواند براحتي موجب تحريک فعاليتهاي سلولي در جهت توليد ميزان قابل توجهي فيبرهاي کلاژن گردد که اين باعث شکل‌گيري سريع پوست جديد بدون بجا گذاشتن زخم مي‌شود.

تقويت کبد

مطالعات محققان نشان داده است که چيتوسان يک اثر درماني بسيار عالي در درمان اختلالات کبدي دارد. زماني‌که حيوانات مورد آزمايش با علوفه‌ي حاوي مقادير بالايي از کلسترول تغذيه شدند، اغلب دچار بيماري کبد چرب و هپاتيت بهمراه دانه‌هاي قرمز ظاهر شده ناشي از بالا رفتن کلسترول و چربي در خون آنها، شدند. در زماني‌که با چيتين-چيتوسان تغذيه شدند کبد آنها به رنگ اصلي قهوه اي تيره باقي مانده و بسيار سالم بنظر مي‌رسيدند.

سم‌زدايي بدن

آلودگيهاي محيطي، که منجر به ايجاد بسياري از مشکلات سلامتي در انسان مي‌شوند، روند رو به افزايشي دارند.شناخته شده‌ترين آنها اثرات مضر ناشي از فلزات سنگين مي‌باشد. به‌عنوان مثال، مسموميت با کادميم مي‌تواند منجر به اوستئالژيا، و جيوه باعث ايجاد علائم مسموميت از قبيل مزه‌ي مس در دهان، توليد بيش از حد بزاق، از دست دادن دندانها، اسفنجي شدن لثه‌ها و لاغري مفرط که با علم امروزي نيز قابل درمان نمي‌باشد، گردد. تنها راه مواجهه با آن، تکيه کردن بر قدرت جذبي چيتوسان به‌خاطر مؤثر بودن آن در دفع اين فلزات سنگين است.

کاهش دردهاي عضلاني لومبار(ناحيه‌ي پائين کمر) و درد کمري

در حالت گردش ناکافي خون و اخلاط، درجه حرارت بدن کاهش مي يابد و باعث احساس لرز مي‌گردد. اين مسئله مي‌تواند به کمر درد و دردهاي عضلاني تحتاني کمر بيانجامد. در صورت مصرف چيتوسان مويرگها گشاد شده و گردش خون افزايش مي يابد و همين فرآيند باعث کاهش اين گونه دردها مي گردد.

مصارف چيتوسان

·         کاهش اثرات آلودگي و تشعشعات

·         مبارزه با يبوست به‌عنوان يک مشکل جدي

·         پيشگيري از سرطان کولون-مقعد

·         ممانعت از سموم توليد شده توسط سلولهاي سرطاني و در نتيجه پيشگيري از کمبود آهن، آنمي(کم خوني) و کاهش وزن. همچنين افزايش اشتها در بيماران مبتلا به سرطان

·         تحريک لنفوسيتها (گلبولهاي سفيد خون) که باعث از بين رفتن سلولهاي سرطاني مي‌شوند

·         جلوگيري از متاستاز(نقل وانتقال) سلولهاي سرطاني

·         ممانعت از جذب اضافي کلسترول در بدن

·         کاهش و تنظيم فشار خون

·         تسريع فرآيند بهبودي سوختگيها، تاولها و ضربات

·         تخفيف دردهاي کمري و عضلات تحتاني کمر

·         تقويت کبد

·         خواص ضد سرطاني که منجر به کشتن سلولهاي سرطاني مي‌شود

·         کمک به کاهش چربي و اضافه وزن

·         کمک به پاکسازي فلزات سنگين و سموم ذخيره شده در بدن

·         شکل گيري پوست مصنوعي بدون بجا گذاشتن هر گونه جاي زخم (اسکار)

 به هر حال، افرادي‌که دچار حساسيت به استفاده از سخت پوستان هستند يا حتي تجربه‌ي حساسيت در استفاده از آنها را دارند، مجاز به استفاده از چيتوسان نمي باشند.



قرص دبل سلولز
یک مکمل غذایی مناسب که نیاز های فیبری یک دستگاه گوارش سالم را برآورده می کند. از جذب چربی در بدن جلوگیری می ...
محصولات لاغری
۷۷,۰۰۰ تومان


دستگاه درمان چاقي
این دستگاه برای اشخاصی که اضافه وزن زیادی دارند و می خواهند سریع و بی ضرر وزن کم کنند بهترین گزینه است و از ...
محصولات لاغری
۹۹۹,۰۰۰ تومان


چای لاغری کاملاً گیاهی
چای لاغری می تواند به عنوان یک نوشیدنی مناسب و بدون عوارض جانبی برای افرادی که مسأله کنترل وزن برایشان از ...
محصولات لاغری
۵۵,۰۰۰ تومان


کمربند کاهش وزن (Weight Reducing Belt)
اين کمربند به کمک دو مکانيزم باعث کاهش وزن و تناسب اندام مي گردد.
محصولات لاغری
۲۰۰,۰۰۰ تومان


چیتوسان
چیتوسان یک فیبر غذائی جاذب چربی فوق العاده است. زمانی که چیتوسان با یک رژیم غذائی مناسب و تمرینات ورزشی متعادل ...
محصولات لاغری
۱۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است