نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
نرم افزار بایگانی اسناد یگانه » نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
سيستم بایگانی اسناد يگانه
در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شركتها و مراكز اطلاعاتي برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود
چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته و مسائلی دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نياز بيشتري به استفاده از سيستم هاي مكانيزه در مراكز بايگاني و چرخه مكاتباتي سازمان خود داشته باشید.
بایگانی اسناد یگانه نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شركت هاي مختلف با قابليت هاي بسيار.
برخی از قابلیت های نرم افزار بایگانی اسناد
1- امکان ثبت پرونده با مشخصات اوليه (Header)
· تاريخ و ساعت ثبت
· شماره پرونده
· کاربر ثبت کننده
· کلمات کليدي و خاص
· خلاصه موضوع سند و مدرک
· طبقه بندي پرونده
· امکان جستجوی بر اساس کلیه مشخصات وارد شده در هر سند
2- امکان دسته بندی پرونده ها بر اساس موضوع پرونده
· مثال (پرونده دانشجویان ، پرونده کارمندان، پرونده پروژه های تحقیقاتی(به صورت شاخه های تو در تو
· امکان الصاق فيلد هاي مورد نظر کاربر به هر موضوع وقابلیت ورود اطلاعات آن برای هر پرونده
3- امکان الصاق پيوست های مختلف به يک پرونده
با فیلد های: توضيحات
فرمت پيوست ) عکس ، فايل Word ، فيلم و ... (
نوع سند ) قرارداد ، فتوکپي شناسنامه و .. (
مسير نگهداري ) درصورتي که در SQL نگهداري نشود (
قابلیت ها:
· امکان Scan تصاوير به دو فرمت Jpg و Tiff از درون سیستم
· امکان ويرايش تصوير در درون نرم وامكان چاپ هر سند در سایزهای مختلف
· امکان ویرایش فایل های Word با مدیریت نرم افزار
4- تعريف فرمت پيوست ها:
· عنوان
· پسوند فايل ها
· امکان انتخاب اینکه فایلها در SQL server نگهداري شود یا خیر
· مسير و انتخاب نرم افزاري که اين نوع فايل را مي تواند ويرايش کند.
· امکان تعريف نوع سند
· امکان اضافه کردن فيلدهاي دلخواه کاربر به پيوست ها
· امکان تعيين ضروري بودن يک نوع سند در یک نوع پرونده
· ....
5- امکان تعریف چارت سازمانی و کارمندانی که می توانند از پرونده ها استفاده کنند
· امکان امانت دادن یک پرونده به یک کارمند سازمان به صورت مجازی
· تعیین دسترسی یک امانت گیرنده به صورت Read only یا قابلیت ویرایش
· امکان امانت دهی یک سند از پرونده یا کل پرونده
6- امکان دسته بندی پرونده ها در زونکن های مختلف
· امکان تعریف زونکن ها و موضوعات به صورت درختی
· امکان اختصاص یک پرونده به چند زونکن . . .
7- ارتباط با نرم افزار دبيرخانه
· امکان الصاق نامه های ثبت شده در دبیرخانه به یک پرونده بدون اسکن یا تایپ مجدد
· امکان الصاق یک نامه به چند پرونده . . .
8- برخی از گزار شها
· گزارش از پرونده هایی که یک نوع سند خاص را ندارد
· گزارش از پرونده های ناقص
· گزارش با فیلتر کردن فیلدهای تعریف شده توسط کاربر برای هر پرونده
· گزارش از یک سند خاص در کلیه پرونده ها
· امكان تهيه گزارشات متنوع به صورت كلي، نموداري، آماري، جدولي
· امكان صدور كليه گزارش هاي پويا و آماري به نرم افزارهاي Word و Excel . . .
9- امکان مدیریت چند بایگانی مختلف در نرم افزار
· تعریف چند بایگانی مختلف برای قسمتهای جدا گانه از سازمان
· امکان بایگانی پیوستهای اسناد سالهای گذشته و خروج آن ازسیستم برای افزایش سرعت در حجم اطلاعات بالا
10- امکانات مدیریت نرم افزار
· امكان استفاده كاربران متعدد بطور همزمان از سيستم
· امكان تعريف كاربران و تعيين سطح دسترسي دقيق هر يك از آنها
· امكان تغيير تنظيمات پيش فرض و ظاهر سيستم براي سهولت كار
· امكان پيگيري تغييرات اعمال شده روي اطلاعات ثبت شده، مشخصات ثبت كننده، تاريخ و زمان ثبت. (Log)
· انتقال اطلاعات حذف شده (بازيابی) از ليست اسناد در حذف شده ها و استفاده مجدد
· امكان تبديل متن پيغامهاي سيستم از انگليسي به فارسي توسط مدير سيستم جهت جلوگيري از خطاهاي كاربر
· تهيه نسخه پشتيبان(Backup) به صورت دوره اي و اتومات
مدیریت، مدیر IT، مدیر انفورماتیک، انبار، اموال، تجهیزات، کامپیوتر، شبکه، سوئیج، سیسکو، لب تاپ، واحد انفورماتیک، ...
مدیریت، مدیر IT، مدیر انفورماتیک، انبار، اموال، تجهیزات، کامپیوتر، شبکه، سوئیج، سیسکو، لب تاپ، واحد انفورماتیک، ...
در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شركتها و مراكز اطلاعاتي ...