Search

دوشنبه 11 تير 1403

منو

کرم رفع سفیدی مو



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۶۵,۰۰۰ تومان

محصولات مراقبت از مو » کرم رفع سفیدی مو

کرم ریستوریا دیسکریت رفع سفیدی مو

کرم ریستوریا دیسکریت رفع سفیدی مو
کرم رفع سفیدی مو دیسکریت
درمان سفیدی موها با کرم رفع سفیدی مو دیسکریت
شامپو برای رفع سفیدی مو
با کرم ریستوریا دیسکریت می‌توانید استحمام کرده و به مسافرت بروید و هرگز نگران تیره و یا تار شدن رنگ موی خود نباشید زیرا رستوریا رنگ مو نیست و در آفتاب مانند رنگ‌های معمولی موی سر تغییر رنگ نمی‌دهد و برعکـس قرارگرفتن به مدت طولانی‌تر در آفتاب از جمله خاصیت‌های این کرم معجزه‌گر می‌باشد. هر چه بیشتر در آفتاب قرار گرفته باشید این دارو با فعال‌سازی رنگ‌دانه‌های طبیعی موهای سر، اثر بهتر و بیشتری برای برگرداندن رنگ موهای شما خواهد داشت.
09125253709
beautyskin.ir
ریستوریا دارای محصولاتی است که شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود از آنها استفاده نمائید. این محصولات شامل رنگ موهای فوری که در عرض پنج دقیقه اثر می‌کند تا محلول‌هایی که بتدریج و در طول مدت دو سه هفته رنگ مو را تغییر می‌دهد متنوع‌ است.
لوسیون و کرم های معجزه گر رستوریا این کار را به سادگی و بر خلاف رنگ موهای معمولی بدون صدمه و آسیب رسانی به ریشه و یا تار موهای ظریف شما انجام داده وبه مرور زمان با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موجود در ریشه و تار موی سر در کوتاهترین مدت رنگ موهای شما را به حالت طبیعی بر میگرداند به نحوی که حتی نزدیک ترین افراد به شما نیز متوجه این تغییر نشده و بعد از مدتی سالهاجوانتر بنظر خواهید رسیداضافه بر آن این محصول ضد شوره و ریزش موی سر بوده و تقویت کننده ای عالی برای موهای شماست.


خريد رنگ موی فوری مجيک ميکس
شامپوی رفع سفیدی موی سر
کرم رفع سفیدی مو
۶۵,۰۰۰ تومان


کرم رفع سفیدی مو
۶۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است