Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

صنعت



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵,۹۰۰ تومان

آموزش » صنعت

دی وی دی هفتم خطوط تولید (7)


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟
مستند How It's Made شما را با عملیات ساخت محصولات مختلف آشنا می کند.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که هنوز، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند ابتدا از شبکه Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه های دیگری نظیر Ztélé, The Science Channel, Discovery Science, Discovery Science IT, Discovery Channel Polska نیز پخش گردید.
این مستند به زبان های مختلفی دوبله شده است، راوی مستند مراحل و روند ساخت هر محصول را توضیح می دهد و معمولاً در هر نیم ساعت به معرفی 3 تا 4 محصول و تاریخچه ی کوتاهی از آن می پردازد و نشان می دهد که نسخه اولیه این محصول از کجا بوده و چه طور بوده است و مردم قبلا از آن از چه استفاده می کردند، توضیحات هر محصول و نمایش هر کدام از آنها حدوداً 5 دقیقه ای به طول می انجامد به استثنای محصولات پیچیده و تخصصی که زمان بیشتری را می برند.
حال شما هم اگر خواهان آن هستید که خط تولیدی ایجاد نمایید، اگر می خواهید با همت خودتان و کمک دوستانتان تولیدی راه بیاندازید، اگر می خواهید به عین مراحل ساخت محصولات شبیه محصولات تولیدی خودتان را ببینید، اگر قصد ایجاد تحولی در تولیدی خودتان را دارید این مجموعه طلائی را از دست ندهید و از آن به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی سمعی و بصری استفاده نمایید

در این مجموعه با خطوط تولید زیر آشنا میشوید:

توپ راگبی – آمپلی فایر گیتار برقی – گلوله شیشه ای – ملخ هواپیما. بدنه موتور – شانسی – بدنه درام – درام. فندک – فسیل حیوانات – توپ هاکی – سیلندرهای با فشار بالا. بادکنک – کاغذ دیواری – خلال فرانسوی – حباب لامپ. کبریت – اسب های چرخ فلک – ظروف چینی – باک سوخت. ظروف شیشه ای برای پخت و پز – صابون بهداشتی – درام استیل – لباس ضد آتش. مداد مومی – قایق های کایاک چوبی – ماشین ای چمن زنی – زنجیر طلا. وسایل نجات غریق – دستگاه تایپخط بریل – ویلن سل. دکل های از جنس الیاف کربن – کیک چینی – پروجکتورهای آی مکس – زنجیر های دوار. کلاه های ضد آتش -قطب نما – تیوب های بسته بندی – اره های دستی. لامپ های هالوژن – ایزولاسیون سلولزی – نردبان های آلمینیومی – چوب ماهی گیری. سر دریل – کابین عکاسی – تمبر. چرخ های کرجی – قالی چه بافی – ترموستات خودرو – قلم درز.


در یک دی وی دی
فقط 59000 تومان

مجموعه های 1و2و3و4و5و6 در همین فروشگاه موجود است.

فروشنده: مجید مارکت

قیمت: 5,900 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید دی وی دی هفتم خطوط تولید (7)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان





آموزش ساخت هواپیمای مدل قابل پرواز
آموزش ساخت هواپیمای مدل قابل پرواز - جلد اول
صنعت

۴,۰۰۰ تومان


دی وی دی هفتم خطوط تولید (7)
آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟
صنعت

۵,۹۰۰ تومان


اطلاعات صنایع ایران،
یک پک ویژه نرم افزاری شامل دو سی دی حاوی اطلاعات کامل و با جزئیات صنایع و معادن ایران
صنعت

۲۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است