Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

SONY






قيمت:   ۰ تومان

ویدئو دیتا پرژکتور » SONY

VPL-FE40

طراحی، عملکرد، هوش
پروژکتورهای قابل نصب VPL-FX40 , VPL- FE40 سونی دارای فناوری هوشمند و امکانات بسیاری هستند.طراحی مدرن سهولت در استفاده و نگهداری، درخشندگی و شفافیت تصویر این پروژکتورها آنها را انتخابی ایده آل برای سالنهای کنفرانس و چند منظوره، مراکز تحقیقاتی و کلاسهای دانشگاهی میکنند. کیفیت بی نظیر تصویر این پروژکتورها نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند.
این دو پروژکتور اولین پروژکتورهایی هستند که دارای تکنولوژی Bright Era میباشند.این تکنولوژی بر پایه ردیفهای 79/0 اینچی غیر آلی در پانل های LCD  است.هم ردیفی لایه های کریستال مایع از آخرین فناوری های تصویری است که نتیجه آن اطمینان بیشتر و کیفیت بالای تصویر میباشد.در مقایسه با پانل های LCD عادی، مواد آلی موجود در فناوری جدید، مقاومت در برابر اشعه ماورا  بنفش را افزایش میدهند.پانل های Bright Era دارای ضریب دیافراگم بالاتری نسبت به پانل های عادی هستند و این امر باعث افزایش درخشندگی تصویر میشود.علاوه بر این، پانل های Bright Era  همانند پانل های LCD از تاثیر رنگین کمان که در برخی از تکنولوژیهای دیگر پروژکتورها وجود دارد جلوگیری میکنند.
قابلیت دریافت تصاویر از دستگاه های مختلف از جمله سیستم های HD‏ (HDMI) تواناییهای کاربر را در برگزاری برنامه های Multimedia افزایش میدهد.
سه لنز مختلف برای پروژکتورهای فوق وجود دارند که برای مکانهای مختلف، کاربر میتواند لنز مناسب را به کار بندد.

(DDE (Dynamic detail enhancer
تکنولوژی منحصر به فرد تقویت پیغامهای ویدئویی DDE تصاویر با کیفیت بالا و شفافیت بی نظیر تولید میکند.برای منابع ویدئویی Interlaced  پیغام ها از بخش IP (تبدیل Interlace به Progressive ) عبور کرده و تصاویر به دست آمده تصاویری Progressive و زنده میباشند.
رنگ و روشنایی یکنواخت تصویر: این پروژکتورها برای انجام دقیق و درست Gamma correction  به دست آوردن رنگ و روشنایی یکنواخت در تصویر که از راست به سمت گوشه صفحه گسترش میابد، از 12bit 3D Gamma Correction استفاده میکند.
3D Digital Comb Filter  سیگنال های Y از C را با دقت بسیار بالایی از هم جدا میکند. بطوریکه حدود تصاویر و اشکال به طور کامل مشخص میشوند.



Ziris Manage Lite
این نرم افزار انتخابی به شما این امکان را میدهد که تمام پروژکتورهای موجود درشبکه را از طریق LAN نظارت کنید.کنترل موقعیت فعلی و یا عوض کردن تنظیمات پروژکتورها را میتوان از طریق کنترل از راه دور انجام داد.این امکان بزرگترین امتیاز برای موسسه های مختلف، مثل مکانهای آموزشی و مکانهایی که در آنها تعداد زیادی پروژکتور استفاده و نگهداری میشوند میباشد.

لنزهای اختیاری برای امکانات بیشتر
VPL-FX40 , VPL- FE40 هر کدام با یک لنز طراحی شده اند که برای مکانهای مختلف مناسب میباشند.همچنین این پروژکتورها با سه لنز انتخابی زیر نیز قابل استفاده هستند.
Fixed short Focus, Middle Focus Zoom, Long Focus Zoom

امکان استفاده در شبکه
هر دو دستگاه دارای پورت شبکه میباشند و این امکان را به کاربر میدهند که دیتا پروژکتور را درمحیط شبکه مورد استفاده قرار دهد.

Resolution  استثنایی
VPL-FX40 مود گرافیکی از XGA تا SXGA و VPL-FE40 مود گرافیکی +SXGA تا UXGA را پشتیبانی میکنند.
قابلیت نمایش تصاویر فوق العاده بزرگ بدون نیاز به لنز مخصوص 40-600 اینچ
روشنایی خارق العاده تصویر(4000 Ansi Lumens)

Direct Power on/off and off & Go
قابلیت حرکت لنز بصورت عمودی و افقی



ويديو ديتا پروژكتور VPL-DX10
رزولوشن 1024*768 و لامپ 2500 آنسي لومنسي
SONY
۰ تومان


ويدئو پروژكتور VPL-DX11
روشنايي 3000 آنسي لومنس
SONY
۰ تومان


VPL-EX70
XGA با قدرت 2600 انسی لومنس
SONY
۰ تومان


VPL-DX15
دارای قابلیت وایرلس و ورودی USB
SONY
۰ تومان


VPL-MX25
دارای قابلیت وایرلس و ورودی USB
SONY
۰ تومان


VPL-FE40
روشنایی خارق العاده تصویر 4000 انسی لومنس
SONY
۰ تومان


VPL-EX7
پروژکتور قابل حمل 3LCD با مد گرافیکیXGA
SONY
۰ تومان


VPL - FX52
حرفه‏ای,دارای شدت روشنایی 6000 آنسی لومنس
SONY
۰ تومان


VPL-CX120
دارای زوم دیجیتال
SONY
۰ تومان


VPL-CX125
شدت روشنایی 3000 آنسی لومنس
SONY
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 12)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است