Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

محصولات 2



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵ تومان

محصولات 2 » محصولات 2

خرید آموزش آشپزی تیم مالزر

خرید مجموعه آموزش آشپزی توسط تیم مالزر به زبان فارسی - این مجموعه با هنرمندی استاد تیم مالرز که معروفترین فرد در زمینه اشپزی دردنیاست اجرا شده خرید اینترنتی آموزش آشپزی تیم مالرز در فروشگاه اميتيس خانم....

اموزش اشپزی تیم مالزر

کاربرد محصول: آموزش آشپزی توسط تیم مالزر به زبان فارسی


سرآشپزها در جهان یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین افراد به حساب می‌آیند و در کشورهای اروپایی یکی از شغل‌های مهم با درآمد بالا و چشمگیراست و مورد احترام همگان قرار می‌گیرند. در اروپا و آمریکا سرآشپزهای معروف به صد نفر هم نمی‌رسند، زیرا دست‌یابی به بالاترین درجات سرآشپزی یا Chef بسیار سخت و طولانی است. مگر این‌که یک آشپز با مهارت زیاد بتواند مراحل آزمون را به سرعت پشت سر بگذارد و در سن جوانی به مقام سرآشپزی برسد.
«تیم مالزر» در 22 ژانویه سال 1971 در المشورن آلمان چشم به جهان گشود.او از کودکی دست به ابتکارات زیادی با میوه‌ها و سبزیجات می‌زد . در مدرسه برای دوستانش با مواد ساده غذایی، ساندویچ ، اسنک و عصرانه درست می‌کرد . در خانه انواع میوه‌ها را مخلوط کرده و دسرهای خوشمزه تهیه می‌کرد . کم‌کم متوجه شد به کار آشپزی علاقه زیادی دارد و می‌تواند با کمی تفکر و اندیشه، غذاهای بسیار ساده و خوشمزه تهیه کند . در دوران نوجوانی به چند کلاس آشپزی رفت و به آموزش آشپزی پرداخت .

اهمیت کاری او تنها در کیفیت غذاهایش نبود. او در مدت پنج الی هشت دقیقه غذای کامل و خوشمزه به مردم یاد می‌داد و در اسرع وقت و با صرفه‌جویی در زمان، غذایی مفید و مورد علاقه ارائه می‌کرد. زیرا او معتقد بود که مردم برای تهیه غذا وقت کافی ندارند، لذا باید غذاهای سریع و ساده در میان همگان رواج داد.

برخی از امکانات و قابلیتها:
آموزش پخت جدیدترین و لذیذترین غذاها
ارائه لیست مواد مورد نیاز برای تهیه غذا
توسط تیم مالزر ، بهترین مجری آشپزی
قابل اجرا بر روی کلیه دستگاه‌های پخش VCD و کامپیوتر

مشخصات محصول
تعداد سی دی :  4 عدد
زبان :  

قیمت :  5,000 تومان






محصولات 2

۷ تومان


محصولات 2

۴ تومان


محصولات 2

۹۰۰ تومان


محصولات 2

۹۰۰ تومان


محصولات 2

۵ تومان


محصولات 2

۵ تومان


محصولات 2

۵ تومان


محصولات 2

۵ تومان


محصولات 2

۲ تومان


محصولات 2

۲ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 31)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

-------