ارتباطات
ارتباطات » ارتباطات
تلفن گویا
در گذشته نیاز به یک اپراتور انسانی برای اداره کردن حجم بالایی از تماس های تلفنی،بخش تفکیک ناپذیره هرشرکت و یا ارگانی بود. امروزه سیستمهای یکپارچه تلفنی (CTI)، این توانایی را دارند که کامپیوتر را برای اداره کردن سیستم های تلفنی با عملکرد خودکار، تطبیق دهند و بدون نیاز به حضور فیزیکی کاربر، به صورت 24 ساعت پاسخگوی تماس گیرندگان باشند و با صرفه جویی در هزینه و زمان، مستقیما اطلاعاتی را که مورد نیاز آنهاست در اختیارشان قرار دهند.
سيستم تلفن گويا در حقيقت استفاده از قابليت هاي سيستم هاي كامپيوتري در بستر خطوط تلفني و شكل تكامل يافته تر همان پيام گير ساده تلفني است. با اين تفاوت كه بانك هاي اطلاعاتي پشتيبان سيستم امكان ايجاد تعامل بين مخاطب و ماشين را فراهم مي كنند. در این راستا شرکت فاطررسانور با توجه به كاربردهای گوناگون و نیازهای متفاوت شركتها و سازمانها، نرم افزار تلفن گویا را به شما عرضه می نماید.مهمترین ویژگی نرمافزار فوق این است که مشتریان میتوانند بر حسب نیاز خود نحوه ارائه خدمات، روال پاسخگویی به تماسها، پخش پیغامها، منوهای صوتی، دریافت اطلاعات و ارسال فکس از طریق خط تلفن را مشخص نمایند، قابلیت هایی هم چون امکان طراحی ، پیاده سازی و تست سناریو توسط ابزار گرافیکی ، سیستم های مدیریت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و نظرسنجی و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود.همچنین این سیستم می تواند با اتصال به انواع بانکهای اطلاعاتی (SqlServer, Oracle, MySql) و یا CRM موجود در سازمانها، کاربردها و نرم افزارهای تلفیقی کارآمدی تولید نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تغيير رمز عبور در دستگاه سانترال کم ظرفيت پاناسونيک