Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

فایل های آموزشی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۷۵,۰۰۰ تومان

فایل های آموزشی » فایل های آموزشی

آموزش کامل ممبرزنی برای کانال خود

توضیحات

 برای همیشه ممبرزنی اصولی را یاد بگیرید

 با سرشاخه های اصلی و معتبر ممبرزنی در ایران آشنا شوید

 ریسک کارتان را به حد صفر برسانید و با اطمینان هرچقدر می خواهید ممبر به کانال تان اضافه کنید

 در هزینه های تان به شدت صرفه جویی کنید، از ۲۰ تا ۵۰% کمتر هزینه کنید و بیشترین بازده را بگیرید.

 با تکنیک جلب ممبرهای کاملا فعال و علاقمند به زمینه کاری تان آشنا شوید و فقط ممبرهای واقعی را به کانال تان اضافه کنید

 

سلام وقت بخیر… اگر مالک یک کانال تلگرامی باشید حتما تاکنون با این مشکل مواجه شدید که چطور میتوانید تعداد ممبرهای فعال کانال تان را خیلی سریع زیاد کنید؟ شاید تاکنون به افراد زیادی پول پرداخته اید تا ممبرهای کانال تان را بالا ببرند اما نتیجه آن چیزی که شما انتظارش را داشتید نبوده است.

 

مسئله اصلی اینجاست که خیلی از این افراد خودشان بازاریاب هستند و در اغلب موارد نمی توان به آنها اعتماد کافی کرد چرا که بارها دیده شده به اسم شخص یا شرکتی دیگر،پول را از مشتریان می گیرند و ناگهان غیب می شوند.

از آنجا که هیچ مرجع درستی هم برای پیگیری این موارد وجود ندارد متاسفانه در صورت پیش آمدن این موارد باید از قید پولی که داده اید بگذارید و ضرر را قبول کنید. اما چه خوب می شد اگر می توانستید خودتان انتخاب کنید که با چه کسی کار کنید با چه کسی نکنید؟ حداقل جایی وجود می داشت که شما بتوانید با خیالی راحت تر سفارشات تان را ثبت کنید و از نتیجه کار راضی باشید.

 

اکنون از شما می پرسم دوست دارید یاد بگیرید که به زبان ساده ممبزنی چیست؟ و اگر بخواهید خودتان آن را انجام دهید چه فرآیندی را باید طی کنید؟ مایلید یاد بگیرید برای ممبرزنی چه پارامترهایی را باید مد نظر قرار دهید؟ و چطور می توانید با کمترین قیمت ممکن برای کانال تلگرامی خودتان ممبرزنی کنید؟؟؟

 

اصلا آیا ارزشش را دارد که این کار را یاد بگیرید یا نه؟ و ساده ترین راه کار مطمئن برای بالا بردن تعداد ممبرهای کانال تان چیست؟ اگر شما هم به دانستن پاسخ این سوالات علاقه مندید باید بگویم اکنون در درست ترین جای ممکن قرار دارید.

 

شما از همین لحظه می توانید تمام این سوالات را حل کنید و یاد بگیرید چطور بدون واسطه کار کنید، چطور سرشاخه های اصلی ممبرزنی تلگرام در ایران را پیدا کنید و چطور با پایین ترین نرخ ممکن کارتان را انجام دهید و از نتیجه کار هم مطمئن باشید.

 

از همه اینها مهم تر می توانید یاد بگیرید چطور فعال ترین و بهترین ممبرهای ایرانی را به کانال تان اضافه کنید، ممبرهایی که با اشتیاق عضو کانال تان شوند، از محتوای کانال تان استفاده کنند و سین خور بالایی هم داشته باشند.

حتی اگر تاکنون هیچ تجربه ممبرزنی نداشته اید باز هم این آموزش برای تان فوق العاده است چون با انواع روشهای ساده و صحیح ممبرزنی آشنا می شوید و دیگر نیازی نیست با ترس و لرز و ریسک بالا سفارشات تان را به جایی بسپارید.

 

معتبرترین مکان برای ممبرزنی را پیدا می کنید و می توانید با تکنیکی که یاد میگیرید خودتان پیشنهاد قیمت دهید، با مراحل انجام ممبرزنی کامل آشنا شوید و دقیقا متناسب با زمینه کاری خودتان ممبرهای علاقمند و فعالی را به کانال تان اضافه کنید.

 

نیازی به ریسک کردن نیست، به کمک این آموزش می توانید خیلی راحت از پس این کار برآیید. حتی در پایان این آموزش به شما ایده ای جذاب میدهم که به کمک آن بتوانید کاربران خود را پابند کانال تان کنید و مشتریان با لذت از شما خرید کنند.

 

هدیه ویژه به ارزش ۴۰۰۰۰ تومان

بله این صحت دارد، به محض تهیه این دوره ی شیرین، شما یک هدیه ارزشمند به ارزش ۴۰ هزار تومان دریافت می کنید. به کمک این هدیه می توانید کسب و کار تلگرامی تان را کاملا متحول کنید!!!



آموزش کامل ممبرزنی برای کانال خود
در این آموزش یاد میگیری که خودتان چگونه اعضای کانالتون را افزایش دهید.
فایل های آموزشی
۷۵,۰۰۰ تومان


کسب درآمد از پیام رسان تلگرام روزی500هزار تومان(تخفیف ویژه محرم 50درصد)
در این آموزش ما به شما یاد میدهیم که چگونه روزی500هزارتومان در آمد داشته باشید.تنها با تکرار روزانه یک فرمول ...
فایل های آموزشی
۳۰,۰۰۰ تومان


کسب درآمد از پیام رسان تلگرام روزی500هزار تومان
در این آموزش ما به شما یاد میدهیم که چگونه روزی500هزارتومان در آمد داشته باشید.تنها با تکرار روزانه یک فرمول ...
فایل های آموزشی
۶۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است