Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

فیلم های آموزشی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴۹۰,۰۰۰ تومان

فیلم های آموزشی » فیلم های آموزشی

آموزش کار در خانه برای خانم های خانه دار با ماهی حداقل1میلیون در آمد.

دانلود از لینک زیر تصویر:::>



چگونه به طور غیر مستمر در منزل کار کنیم ولی بیشتر از یک میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

سلام، من محمد نوروززاده هستم، مدرس دوره های آموزش کسب درآمد و کار در منزل، بگذارید خیلی سریع بریم سر اصل مطلب، چیزی که شما دوست دارید همین الان بدونید این هست که من چه پیشنهاد خوبی برای کار در منزل برای شما خانم خانه دار دارم؟ قطعا اولین بارتون نیست در این زمینه تحقیق می کنیدو به دنبال یک چیز سریع، ساده و واقعی هستید تا بتونید از وقتی که در منزل صرف می کنید به یک درآمد معقولی برسید.

من یک پیشنهاد براتون دارم، چیزهایی رو به شما یاد می دهم که به کمک اونها می تونید بدون اینکه نیاز به صرف وقت طولانی و مداوم داشته باشید بتونید در منزل کار کنید.

 

شما یا تحصیل کرده هستید یا نیستید از این دو حالت خارج نیست، من برای هر دو صورت، ایده های فراوانی به شما میدم که چطور بتونید اونها رو تبدیل به درآمد کنید. مثلا اگر در رشته ای تحصیل کردید اما بازار کار مناسب پیدا نکردید بهتون یاد میدم چطور از اون رشته به درآمد برسید فرقی نمی کنه رشته تحصیلی شما یک چیز سخت مثل ریاضی و فیزیک باشه یا یک رشته متداول مثل حقوق، جهانگردی، مدیریت، حسابداری، گرافیک و… برای هر کدوم از اینها به کمک ۵ روش می تونید متناسب با سلیقه و میل خودتون در منزل کار کنید.

 

کار آماده و امنیت شغلی

می دونم دنبال کاری هستید که همین الان یکی بهتون بگه انجامش بده و اینقدر پول بگیر، اتفاقا در همین زمینه من یک تکنیک خاص به شما یاد میدم اما من در این دوره آموزشی علاوه بر این موضوع ماهیگیری رو هم یادتون میدم طوری که هیچوقت نگران از دست دادن کارتون نباشید و امنیت شغلی بالایی داشته باشید.

 

از اونجا که می دونم خیلی فرصت ندارید در ۳ گام کوتاه و سریع بهتون می گم که قراره در دوره آموزشی “شما پولسازتر از یک کارمند هستید” چه چیزی یاد بگیرید:

اول از همه میام روی مهارتهای فردی شما کار می کنم(مثل همین رشته تحصیلی تون یا مهارت های ساده ای مثل آشپزی)

دوم ایده های متنوعی بهتون میدم که به کمک اونها بتونید از مهارتهاتون یک خدمت یا محصول بسازید که یا مستقیم به دیگران بفروشید یا برای دیگران کار کنید و دستمزد بگیرید.

سوم روی اعتماد به نفس تون کار میکنم چیزی که خیلی خیلی مهمه و بهتون ثابت می کنم شما تا الان خیلی خیلی خودتون رو دست کم گرفتید.

مزیت این دوره آموزشی

در همین ۳ گام و طی چهار جلسه آموزشی در یک ماه از شما یک زن خانه دار پولساز می سازیم طوری که پس از پایان این دوره شما خواهید توانست:

 درآمد ماهانه ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان در ماه داشته باشید.

 در ساعات دلخواه خودتون و متناسب با شرایط تون از ابزارهایی مثل تلفن منزل، گوشی موبایل، اینترنت، تلگرام، و کامپیوتر برای کار کردن استفاده کنید

 مشتریان زیادی از سراسر ایران برای کار یا خدمت خودتون پیدا کنید و فقط بفروشید و پول دربیارید

 بدون واسطه درآمدتون رو به طور روزانه و بدون نیار حضوری، در حساب بانکی خودتون دریافت کنید و راحت خرجش کنید.


فیلم + صوت+ دستورالعمل اجرایی

از مهمترین نکات و ویژگی های این دوره این است که علاوه بر فیلم جلسات، صوت آن هم به طور جداگانه در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید برای مرور مطالب به سادگی روی گوشی یا فلش ماشین تان بریزید و بارها استفاده کنید. همچنین برای اثربخشی بهتر دوره، دستورالعملی مشخص در انتهای دوره به شما داده می شود تا بدانید حالا که مطالب را یادگرفتید چطور باید از آنها به شیوه عملی استفاده کنید.

می بینید که حساب همه جا را کرده ایم پس با خیال راحت در دوره: “شما پولسازتر از یک کارمند هستید” شرکت کنید.

 

حقیقتی محض:

این رو خیلی خوب میدونم که همین الان محصولاتی به نام پکیج های کسب درآمد در منزل و کسب درآمد از اینترنت با قیمت های خیلی خیلی نازل( از ۴ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان) داره به فروش میرسه اما لطفا ذره ای منظقی فکر کنید اگر کسی واقعا تکنیک و روشی برای درآمدسازی داشته باشه آیا حاضر میشه با این قیمتها به دیگران عرضه کنه؟ خود شما باشید حاضرید؟؟؟ پس لطفا فریب بسته های ارزان قیمت را نخورید.

 

ضمنا تمامی اون پکیج ها ادعا می کنند برای همه افراد مناسب هسند درحالی که این یک دروغ محض است. دوره آموزشی ما، فقط برای خانمهای خانه دار مفید است نه هیچ کس دیگری، این را صراحتا می گوییم تا کسانی که مخاطب این آموزش نیستند بیهوده در این دوره شرکت نکنند اما در عوض برای مخاطبین (خانم های خانه دار) کاملا کاربردی و مفید خواهد بود چون تمامی روشها متناسب با نیازها و شرایط این افراد تهیه شده است.

 

هزینه شرکت در این دوره چقدر است؟ مبلغ واقعی این دوره همانی بود که در بالا قید شد اما برای مدتی محدود به دلیل ارایه اولیه به ۱۰۰ نفر اول با قیمت ۱۸۹ هزار تومان ارایه می شود، اما در عوض شما به مهارتهایی می رسید که می تواند تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ (یک و نیم میلیون تومان) در ماه برای تان درآمد ایجاد کند. پس شرکت در این دوره واقعا به امتحانش می ارزد.

 

روش تهیه دوره: این دوره کلا ۴ جلسه ۹۰ دقیقه است یعنی ۶ ساعت آموزش کاربردی، خیلی راحت شما پس از اینکه مبلغ را پرداخت کنید به فیلم جلسه اول دسترسی خواهید داشت، پس از یک هفته فیلم جلسه دوم به شما داده می شود و همین طور الی آخر، تحویل تدریجی فیلمهای دوره باعث می شود شما فرصت کافی برای یادگیری و پیاده سازی هر جلسه داشته باشید و در نهایت خروجی بهتری داشته باشید.

 

خرید فیلم جلسه اول فقط ( با قیمت ۴۹ هزار تومان) اگر می خواهید از کیفیت این دوره مطمئن شوید می توانید تنها فیلم جلسه اول را با قیمت ۴۹ هزار تومان تهیه کنید و در صورتی که مایلید کل دوره را یکجا سفارش دهید از دکمه “می خواهم در این دوره شرکت کنم” استفاده کنید.

[arianpalpaiddownloads id=”5″]

 

مزایای تهیه دوره یکجا: (یک پیشنهاد رد نشدنی فقط تا ۲۷ فروردین ۹۷)

۱- پشتیبانی در طول دوره

۲- یک کوپن تخفیف معادل ۸۹ هزار تومان برای خرید سایر محصولات و دوره های برنامه شاپ

۳- ارایه یک روش برای افراد تنبل و عجول که با یک روش خیلی خیلی ساده، به درآمد ۲۶۷٫۰۰۰ تومان در هفته برسند(تضمینی).

توجه: در صورتی که تنها جلسه اول دوره را تهیه کنید این مزایا به شما تعلق نمی گیرد.



فیلم های آموزشی
۴۹۰,۰۰۰ تومان


آموزش تولید فایل برای فروش درسایت
در این آموزش ما به شما یاد میدهیم که چگونه برای سایت خود فایل برای فروش تولید کنید.
فیلم های آموزشی
۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است