Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

محصولات 1



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات 1 » محصولات 1

هندهول پلی اتیلن

استفاده از هندهول به ۲۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح به شهر بابل بر می‌گردد. مطالعات باستان‌شناسان از روی نوشته‌ها و نقشه‌های به جا مانده حاکی از آن است که شهر بابل از سیستم فاضلاب جامع شهری برخوردار بوده است. شبکه‌ای با طراحی ماهرانه که تمامی منطقه شهر را تحت پوشش قرار می‌داد که شامل کانال‌های آجری فاضلاب بهمراه محلهایی برای دسترسی به این کانال‌ها جهت بازرسی آنها (مشابه هندهول‌های امروزی) بوده است.

استفاده از هندهول‌ها از دیرباز جهت ایجاد ایستگاه‌های دسترسی به بخشهای مختلف شبکه‌های آبرسانی و جمع‌آوری و انتقال فاضلاب جهت بازرسی، تهویه طبیعی و تعمیر و نگهداری  سیستمهای مختلف مخابراتی و فرودگاهی همواره مورد نظر بوده است. امروزه نیز نه تنها از اهمیت آنها کاسته نشده بلکه روز به روز بر اهمیت و نیز موارد کاربرد آنها افزوده شده است.

در چند دهه اخیر پلی اتیلن، با توجه به خواص مطلوبی که دارد، به عنوان مناسب‌ترین ماده برای ساخت منهول‌ها به خدمت گرفته شده است. خواص هندهول‌های پلی اتیلن باعث شده که روند استفاده از آنها سیر صعودی داشته باشد، به طوریکه هم‌اکنون در اروپا بیش از ۸۰% هندهول‌های مورد استفاده در پروژه‌های اخیر از نوع پلی اتیلن بوده است. متاسفانه در داخل کشور سهم استفاده از این نوع هندهول‌ها بسیار پایین بوده اما در حال حاضر استفاده از آنها روند رو به رشدی به خود گرفته است.

هند هولهای تولیدی این شرکت در ابعاد مختلف بنا به درخواست مشتری قابل تولید میباشد ولی به طور معمول نمونه های استاندارد و تیپ تولیدی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس در قطر 60 سانتی متر و با ارتفاع های 60 ، 70 ، 80 سانتی متر میباشد که البته این ارتفاع تا یک متر نیز قابل تولید و ارسال میباشد



مخزن پلی اتیلن
مخزن پلی اتیلن از مواد پلی اتیلنی Pipe Grade مناسب ذخیره آب و غلات
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان


هندهول پلی اتیلن
انواع هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان


لوله پلی اتیلن تک جداره (تحت فشار )
لوله های پلی اتیلن تک جداره این مجموعه از سایز 20 میلی کمتر تا 500 میلی متر است
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان


پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن در ابعاد ، نقشه و احجام مختلف
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان


سپتیک تانک پلی اتیلن
سپتیک تانک پلی اتیلن در ابعاد و احجام مختلف
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)