Search

آدينه 6 مهر 1403

منو

طراحی سایت

طراحی وب سایت

  • آیا می دانید: وجود وب سایت ، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد؟
  • آیا می دانید: داشتن یک وب سایت باعث می شود مشتریان و مراجعه کنندگان بتوانند در هر زمان و هر مکان با شما ارتباط برقرار کنند؟
  • آیا می دانید: وب سایت، یک پایگاه تبلیغاتی فوق العاده قدرتمند است؟
  • آیا می دانید: فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد؟

طراحی سایت ایده کاوی

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و خدمات شما دارد. طراحی سایت کارامد، می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید. از مهمترین خدمات ایده کاوی طراحی سایت با توجه به نیاز کاربران است. ما در ایده کاوی علاوه بر پیاده سازی تمامی نیازهای مشتریان به صورت کاملا سفارشی، نظرات و ایده های تخصصی خود را برای هر چه بهتر شدن وب سایتشما ارئه خواهیم کرد.

طراحی سایت ایده کاوی

از دید طراحان ایده کاوی، طراحی سایت فقط ایجاد صفحات مختلف از تصاویر و متون ارائه شده توسط کاربر نیست، بلکه برای طراحی وب سایت موفق وایجاد یک سایت کارآمد و مفید، پارامترهای مختلفی را باید لحاظ کرد. اولین قدم در طراحی سایت شناخت و بررسی بازار هدف و مخاطبان سایت است. بعد از تعیین نوع مخاطبان و کاربران سایت، طراحی گرافیکی و در واقع رابط کاربری در برنامه کار طراحان قرار می گیرد. این در حالی است که تیم برنامه نویس طراحی وب، به طور موازی به پیاده سازی و ایجاد سورس سایت می پردازد.

طراحی سایت ایده کاوی

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است