Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

لوازم برقی






قيمت:   ۲۵۳,۰۰۰ تومان

لوازم برقی » لوازم برقی

آبمیوه گیری بکو (BEKO)

آبمیوه گیری بکو (BEKO)با حداکثر توان 450وات برای تهیه انواع آب میوه های خوشمزه طراحی شده است.
این آب میوه گیری دارای دهانه ورودی 65 میلی متری است؛ بنابراین با استفاده از آن می توان میوه هایی مانند سیب و هویج را به صورت درسته و بدون نیاز به خرد کردن آب گیری کرد. طراحی ساده و زیبای دستگاه کارکرد آن و تمیز کردن آن را آسان می سازد. کلید این دستگاه دارای سه حالت خاموش، سرعت کم و سرعت زیاد می باشد. برای آب گیری هویج یا سیب بهتر است از سرعت زیاد استفاده کنید. سرعت کم برای آب گیری میوه های نرم مانند هندوانه ، انگور مناسب می باشد. جنس فیلتر آب گیری استیل ضدزنگ است که به مرور زمان فرسوده نشده و کارآیی خود را از دست نمی دهد. این دستگاه با سیستم گریز از مرکز عمل می کند؛ به این صورت که با چرخش سریع فیلتر آب میوه گرفته شده و تفاله وارد ظرف تفاله می شود. ظرفیت پارچ آب گیری بکو550 میلی لیتر می باشد. پس از پر شدن این ظرف مدرج و شفاف پلاستیکی می توان آن را خالی کرد و مجددأ در زیر دهانه خروج آب میوه قرار داد. آب میوه گیری بکو دارای ظرف مخصوص تفاله برزگی به ظرفیت 1.3 لیتر می باشد. این ظرف قابل وصل شدن به بدنه می باشد. پس از پر شدن ظرف، می توان به راحتی آن را از بدنه جدا نمود و تمیز کرد.
قدرت بالای موتور که مجهز به سیستم ایمنی قطع کن حرارتی است؛ علاوه بر کارآیی بالا، باعث صرفه جویی در زمان و انرژی نیز می گردد. آب میوه گیری بکو مجهز به قفل ایمنی است و همین امر کار با آن را بسیار ایمن و مطمئن می سازد. آبمیوه گیری بکو دارای پایه های پلاستیکی ضد لرزش است که از لرزش آن در هنگام کار جلوگیری می کند. تمامی اجزاء این دستگاه قابل جداشدن از یکدیگر می باشند و می توان آنها را جهت شستشو در ماشین ظرف شویی قرار داد.
دریافت کالا
شما مي توانيدتمام  ظروف وکالاهای موردنياز خود را بدون واسطه و مستقیماً از ما خريداري نماييد

ابتدا پس از تاييد، محصولات و انتخاب ,شمابامسوول فروش سايت تماس خواهید گرفت و براي شما به آدرسي كه اعلام مي نماييد ارسال مي گردد. چنانچه آدرس مورد نظر در هرمزگان باشد هيچ هزينه اي جهت ارسال دريافت نمي گردد.در سایر شهرستانها اظافه برمبلغ جنس هزینه پست نیز دریافت می شود




جاروبرقي (200622)KENWOOD
جاروبرقي 2000 وات کنودد KENWOOD
لوازم برقی
۱۴۵,۰۰۰ تومان


آبمیوه گیری بکو (BEKO)
آبمیوه گیری بکو (BEKO)تفاله جدا
لوازم برقی
۲۵۳,۰۰۰ تومان


ترازوی دیجیتال حمامی
ترازوی دیجیتال حمامی
لوازم برقی
۸۲,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است