Search

آدينه 6 مهر 1403

منو

فیلم برداری صنعتی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فیلم برداری صنعتی » فیلم برداری صنعتی

مونتاژ فیلم

میکس در استودیو کلیم:

  میکس فیلم تبلیغاتی 
  میکس تیزر 
  میکس فیلم آموزشی 
  میکس فیلم های تلویزیونی 
  میکس فیلم مسابقه
  میکس رپرتاژ آگهی 
  میکس انیمیشن 
  میکس جلوه های ویژه فیلم 
  میکس آنونس 
  میکس فیلم کنفرانس 

1- میکس فیلم تبلیغاتی 
میکس فیلم های تبلیغاتی شامل مراحل کات صحیح راف کات فیلم "فیلم اولیه خام" و قراردادن موسیقی مناسب و بریدن راف کات صدا و نریشن ها یا صدای محیط یا صدای مصاحبه ها و تنظیم ووله های فیلم تبلیغاتی و اعمال تغییر رنگ فیلم و تصحیح رنگ آن و انجام کارهایی برای نمایش جذاب فیلم تبلیغاتی است که کلیه مراحل میکس فیلم تبلیغاتی در استودیو کلیم و در باکس های مونتاژ آن توسط کارشناسان میکس فیلم انجام می گیرد. شناخت مخاطب فیلم تبلیغاتی برای مکیس آن و شناخت سلیقه مخاطب مهم است و موجب میکس فیلمی با خصوصیت تاثیر گذاری زیاد بر مخاطب می گردد. در کارهای حرفه ای میکس فیلم تبلیغاتی کارگردان بر مراحل عوامل میکس نظارت دارد و سناریو فیلم و استوری برد و اهداف خریدار و جنبه های هنری فیلمسازی تعیین کننده مراحل فنی میکس فیلم است. 

2- میکس تیزر 
مراحل میکس تیزر و تیزر تلویزیونی ارتباط زیادی با کارگردانی تیزر دارد و با توجه به اهمیت زمان کم تیزر باید میکس آن توسط تیمی حرفه ای از تدوینگران با همکاری کارگردان هنری باشد تا یک تیزر کوتاه اما تاثیر گذار ساخته شود . هنر کارگردانی هنری تیزر در انتخاب ووله و انیمیسن و نریشن و موسیقی و راف کات فیلم خوب در هر بخش از تیزر است . 

3- میکس فیلم آموزشی 
میکس فیلم های آموزشی به شناخت نوع آن فیلمها و کاربرد فیلم آموزشی ارتباط دارد.
فیلم های آموزشی می توانند دو یا چند دوربینه فیلم برداری شده باشند. میکس فیلم آموزشی نیاز به یک کارشناس تکنولوژی آموزشی برای تعیین مسیر میکس فیلم آموزشی و روش میکس فیلم ، می باشد
میکس فیلم آموزشی نیاز به بزرگنمایی بخشهایی از فیلم، ساخت راهنما، ساخت مرور، ساخت منوی فیلم، ترتیب نمایش بخش های مهم، انتخاب نریشن خوب، ایجاد محیط جذاب و ساخت ووله فیلم برای عدم کسل کننده بودن فیلم آموزشی می باشد.
میکس انیمیشن های آموزشی نیز روال خود را دارد زیرا انیمیشن سازی بسیار پر هزینه تر از فیلم سازی است و میکس انیمیشن ها و به کارگیری آنها در بین راف کات ها و راش های مفید و تنظیم رنگ و ایجاد افکت انیمیشن ، به جاذبه بیشتر فیلم آموزشی کمک می کند. 
4- میکس فیلم های تلویزیونی 
رعایت استاندارد های صدا و سیما در میکس فیلم های تلویزیونی و فیلم های شبکه استانی لازم است. میکس فیلم تلویزیونی دارای استاندارد های میکس مطابق ضوابط فنی صدا و سیما است. میکس فیلم تلویزیونی در عین کم بودن وله و افکت ها از تخصص ویژه ای برای برش راف کات ها و موسیفی ها استفاده می شود که کارگردان فیلم تلویزیونی همراه مونتاژکاران این مسیر را مشخص می کند . 
5- میکس فیلم مسابقه 
ساخت مسابقه تلویزیونی و میکس مسابقه ها با یک سری افکت های هیجانی و موسیقی مسابقه ای هیجان آور می تواند همراه باشد. میکس مسابقه تلویزیونی یا مسابقه برای پخش فیلم شبکه خانگی باید بشدت مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد لذا به افکت های بسیار جذاب برای بین مسابقه نیاز دارد. مسابقه تلویزیونی با میکس خوب و مناسب و افکتهای خاص بیننده را تحت تاثیر مسابقه ساخته شده قرار می دهد. معمولا برای ساخت مسابقه تلویزیونی از ساخت ووله ویژه هر بخش مسابقه با گرافیک خاص در مونتاژ آن بهره می گیرند . مهمترین تکنیک مسابقه های جدید انتخاب موسیقی و ساخت انیمیشن سه بعدی حرفه ای برای مسابقه است. 

6- میکس انیمیشن 
میکس انیمیشن سخت ترین نوع میکس ها است. با توجه به عدم شناخت کارگردانها نسبت به توانمندی و فضای انیمیشن در ایران و انتظاراتی مشابه فیلم رئال از انیمیشن سه بعدی! میکس انیمیشن کار سختی است. تنظیم رنگ انیمیشن، ساخت افکت های افتر افکتی لازم روی یک انیمیشن از یک فریم تا بخشی از فریمها و حتی چند سکانس باعث جاذبه انیمیشن می شود. در بسیاری از موارد تلالو نور ها یا تداعی غروب یا طلوع یا رفله ها و برخی حرکت ها که بسیار گذرا هستند با تکنیک های افتر افکت و میکس سبب جاذبه زیاد انیمیشن می شود. میکس انیمیشن می تواند انواع افکت های تصویری و هنری و حتی افکت هایی با ساختار اسکریپت نویسی در محیط یا رندر اجزای انیمیشن و سینک و تنظیم انیمیشن در افتر افکت یا نرم افزار های تدوین را نیاز دارد.
تقریبا تمام انیمیشن های موجود مراحل متعددی مثل تغییر گاما، تصحیح رنگ، ایجاد افکت های فلو و فوکوس، ایجاد افکت های مات یا براق کردن، ایجاد افکت های جلوه های ویژه صورت بازیگر یا کاراکتر ، ساخت جلوه ویژه خون و انفجار و شکستن و پرتاب شدن و فرو رفتن و افکت نور و افکت دود و افکت های .... از نیازهای میکس انیمیشن است. 
در بسیاری از انیمیشن سازی ها ساخت کل یک اتفاق یا دکور یا محیط در انیمیشن و رندر انیمیشن بسیار وقت بر است لذا به کمک تکنیک های میکس و مونتاژ و با کارگردانی خوب انیمیشن به خلق سکانس سینمایی لازم دست می یابند.


موارد میکس انیمیشن

  • ایجاد جلوه های ویژه انفجار روی انیمیشن یا فیلم رئال انیمیشن
  • جلوه ویژه دود و مه و غبار و ایجاد ذرات معلق در هوا با ترکیب تکنیک های سه بعدی در انیمیشن و میکس
  • ساخت افکت فیلم آتش و آتش سوزی های گوناگون در افترافکت و 3Dmax , Maya
  • Visual effect های خاص سه بعدی برای انیمیشن سازی
  • ساخت افکت سقوط و تخریب و شکستن و از هم پاچیدن با تکنیک های تنیمیشن داینامیک و مونتاژ در افتر افکت
  • ایجاد جلوه های نور یا خط سیر نور و ایجاد غروب و طلوع و رفله نور یا افکت نوشته با نور
  • میکس انیمیشن با افکت تغییر رنگ سینمایی یا تصحیح رنگ یا تغییر رنگ بخش از فیلم
  • ایجاد عمق یا حرکت در عمق تصویر در افتر افکت
  • Edit Color With Adobe Speed Grade تصحیح رنگ و ایجاد رنگ سینمایی و رنگ فیلم سینمایی در حالت های خاص مثل گرم کردن رنگها با نرم افزار آدوبی اسپید گرید


7- میکس موزیک ویدئو - میکس کلیپ - کلیپ موسیقی 
ساخت و میکس موزیک ویدئو با انتخاب تصاویر و اسلاید شو یا با استفاده از فیلم های آرشیوی مناسب ویدئو کلیپ یا میکس کلیپ با فیلم رئال مرتبط میسر است. سینک و هماهنگی صدای موزیک و صدای خواننده و تنظیم موسیقی و تنظیم صدا با فیلم جذاب و میکس مناسب فضای شعر اهمیت زیادی دارد. در میکس کلیپ ها اصل ارتباط ذهنی و روانی مخاطب کلیپ با موسیقی و ایجاد حس خوب بین شعر، ریتم و ملودی کلیپ و صدای خواننده و موسیقی پس زمینه کلیپ با فیلم ویدئو کلیپ است. خلق جلوه های بصری و افترافکت و انیمیشن و تغییر رنگ و گرافیک های جالب به کلیپ های جدید با سبک های خواننده های جدید کلیپ را جذاب می کند.ریتم هر موسیقی و نوع شعر کلیپ در میکس ان موثر است. 



بریف قیمت فیلم سازی و عکاسی و ساخت تیزر   Brief of Ads Movie & Bref of Photography
نسخه 300 دی پی آی بریف فیلمسازی را دانلود و پر نمایید یا در یک فایل متنی برای ما ایمیل کنید ، برای دانلود بریف Briefاز این لینک استفاده کنید 


مشاوره تخصصی فیلم سازی:
جهت دریافت قیمت دقیق ساخت فیلم و قیمت فیلم برداری و قیمت عکاسی و مشاوره رایگان در زمینه فیلم سازی و تیزر با کارشناسان استودیو کلیم تماس بگیرید 
اطلاعات تماس 

و...
نمونه تیزر:

Tel: 021  66564468-66594695  - 
 Mohammad Hosein Sepahi, CEO  09126867328 -  
Director of Special Effects - VFX Manager:  Ali Esmaeili  09125786284



تدوین فیلم
تدوین فیلم -تدوین- تدوینگر- تدوین فیلم حرفه ای - تدوین حرفه ای فیلم
فیلم برداری صنعتی
۱۰۰,۰۰۰ تومان


ساخت فیلم
فیلم سازی- نمونه فیلم سازی- قیمت فیلم سازی-ساخت فیلم - شرکت فیلم ساز- فیلمساز
فیلم برداری صنعتی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


Montage Any Videos, animation ,film , trailer, showreel
میکس - مونتاژ- تدوین - تدوین فیلم - تدوین آنونس- تدوین تیزر- تدوین رپرتاژ آگهی
فیلم برداری صنعتی
۱۰,۰۰۰ تومان


تدوین تیزر- میکس تیزر
تدوین تیزر- میکس تیزرت- ساخت تیزر- مونتاژ تیزر- طراحی تیزر- سناریو نویسی تیزر- نریشن تیزر- فیلم برداری تیز- فیلم ...
فیلم برداری صنعتی
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان


فیلم های تبلیغاتی با هلی شات
فیلم هوایی - فیلم برداری هوایی- فیلم برداری با هلی کوپتر
فیلم برداری صنعتی
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان


قیمت عکاسی
قیمت عکاسی
فیلم برداری صنعتی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


تدوین فیلم
تدوین فیلم - تدوین فیلم آموزشی - تدیون فیلم تبلیغاتی، تدوین ویدئو - تدوینگر
فیلم برداری صنعتی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


مونتاژ فیلم
مونتاژ فیلم- میکس فیلم - تدوین فیلم
فیلم برداری صنعتی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


فیلم سازی
فیلم ساز - فیلم سازی - فیلمسازی - ساخت فیلم- فیلم ساز ایرانی - فیلم ساز برتر ایرانی
فیلم برداری صنعتی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


گویندگی روی فیلم، نریشن
نریشن نریتور ایرانی ظبط صدا استودیو صدا استودیو دیجیتال صدا صدابرداری فیلم صدای روی فیلم صحبت روی فیلم نریشن ...
فیلم برداری صنعتی
۱۰,۰۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 14)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است