Search

دوشنبه 11 تير 1403

منو

پارکت و کاغذ دیواری



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

پارکت و کاغذ دیواری » پارکت و کاغذ دیواری

مجری کاغد دیواری

معروفترین نمونه های کاغذ دیواری که می توانید از فروشگاههای تجهیزات منزل تهیه کنید شامل این گروه ها میشوند :
کاغذ دیواری غیر بافته شده (نون وون) :
مواد تشکیل دهنده ی کاغذ دیواری غیر بافته شده از مخلوط الیاف فیبر سلولوزی بلند و الیاف نساجی به همراه صاحف در ماشین کاغذ تولید شده است . این شبکه به وسیله ی مواد آکرلیک تقویت می شود و به کمک رنگدانه ها یک نوع تاری ایجا می کنند. افزودنی های خاص هم جهت  ایجاد رطوبت ، استحکام و قدرت جذب استفاده می شوند .بافته نشده ها موادی را ایجاد کردند که از لحاظ ابعاد و اندازه تغییر شکل نمی دهد . بنابر این رطوبت مثل چسبی است که بتواند کاغذ را بر روی دیوار نصب نمود. این روش در وقت نصاب صرفه جویی نموده و شخص نصاب نیازی به دوباره چسب زدن کاغذ و منتظر ماندن برای تکه ی بعدی حین نصب ندارد. نصب کاغذ های غیر بافته شده آسان است و دوباره نیز قابل مصرف هستند . زیرا حالت خود را به خاطر مواد چسبنده ای که در پشت کاغذ هست از دست نمی دهند ، اگر نیاز به برداشتن کاغذ جهت انجام برخی امور مانند تعمیر سیستم تاسیسات و برق باشد ، میتوانید کاغذ را از دیوار جدا نموده و دوباره نصب نمایید.
کاغذ با روکش وینیل: این کاغذ دیواری ماده ای کاغذی دارد که بر روی آن رویه ی طرحدار با نمونه ی وینیل آکرلیک و پی وی سی اسپری و یا روکش شده است . این نمونه از  کاغذ ها به عنوان کاغذ های با قابلیت شستشو و ضد لک طبقه بندی میگردند .و برای اکثر فضاها قابل استفاده هستند. این نمونه در برابر چربی و رطوبت مقاوم  است و برای استفاده در حمام و آشپزخانه بکار می رود .
روکش پارچه ای  : این کاغذ دیواری یک ماده ی سبک وینیل از آکرلیک و یا وینیل مایع دارد . لایه ی طرحدار آن روی این روکش چاپ شده است . این کاغذ سبک بوده و برای استفاده در فضاهایی که رطوبت کمتری دارند مانند نشیمن مناسب است .
کاغذ با وینیل سخت وجامد :این نوع ازکاغذ دیواری ها در رویشان یک لایه ی کاغذی لمینیت شده توسط یک روکش وینیلی جامد پوشانده شده است .
این  کاغذ ها از آنجاییکه سطح طزحدار آنها روکش وینیلی خیلی محکم دارند کاملا مقاوم بوده و در دسته بندی کاغذ های قابل شستشو و قابل کنده شدن قرار می گیرند . کاغذی با روکش وینیل جامد و سخت در بسیاری از محیط ها ی خانه که بیشتر رطوبت و چربی و لکه  میگیرد قابل استفاده میباشد اما جهت استفاده در انباری ها  و محیط هایی که  با کاغذ تماس فیزیکی ایجاد میشود مناسب نمی باشند .
کاغذ های وینیل فابریک بک :در این کاغذها لایه ای پوشیده از وینیل سخت روی سطح  آنها قرار داده شده است .
انواع اصلی آن در زیر معرفی شده اند :
وینیل سخت یا جامد : این کاغذ شامل یک نوار وینیلی است که بر روی لایه ی پارچه ای یا کاغذی لمینیت شده است . و عموما بسیار مقاوم تر از نمونه هایی است که در بالا به آن اشاره شد زیرا وینیل از نوع جامد است و از نوع مایع آن استفاده نشده است . این گونه کاغذ ها برای مشتریانی که به دنبال کاغذ صد در صد قابل شستشو ، ضد لک و مقاوم میگردند مناسب است .
کاغذی : این نمونه ز کاغذها اشاره دارد به انواع کاغذ دیواری هایی که پایه ی کاغذی دارند که سطح طرحدار بر روی آنها چاپ می شود . درست است ، کاغها روکش نشده اند ، اما برخی روکشی دارند که بر روی جوهر کشیده شده و از آن محافظت میکند .چون این کاغذها نمونه های بسیار زیادی دارند حتما به بسته بندی آن و لیبلی که روی بسته خورده دقت کنید تا هم شرکت تولید کننده و هم ترکیبات آن را مشاهده کنید .
کاغذ های وینیلی نون وون (غیر بافته شده ) : این کاغذ ها از یک کاغذ نون وون با یک صفحه ی وینیلی تشکیل شده اند . زیرا آنها در مقابل آب بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ هستند ، عمدتا از این کاغذ میتوان در حمام و آشپزخانه استفاده نمود .
 


مجری کاغد دیواری
مجری کاغد دیواری
پارکت و کاغذ دیواری
۰ تومان


مجری کف پوش و پارکت
مجری کف پوش و پارکت
پارکت و کاغذ دیواری
۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)