Search

دوشنبه 11 تير 1403

منو

دمنوش



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۶,۵۰۰ تومان

دمنوش » دمنوش

دمنوش کیسه ای وگاپلاس دکتر آیهان

دمنوش کیسه ای وگاپلاس

موارد مصرف:

  • جلوگیری از انزال زودرس
  • کمک به عمل نعوظ
  • افزایش اسپرم
  • افزایش میل جنسی آقایان

فرم بسته‌بندی: هر جعبه حاوی 25 عدد دمنوش کیسه‌ای می‌باشد.

نحوه مصرف: یک تی بگ را در یک فنجان آبجوش قرار داده پس از 5-3 دقیقه بعد از هر غذا و نیم ساعت قبل از نزدیکی میل نمایید.

اجزاء فرموله: جنسینگ آسیایی، استوایی- زنجبیل هندی- جینکورا- سورنجان- سیاهدانه.

مواد موثره: ساپونین‌های استروئیدی، یاموژنین، دیزوژنین، کرستن و کامفرول.

در گیاهان این ترکیب ،موادی نظیر زین جی برن- بیزابولن- فلاندرن- کروسین- الدهید سینامیک و فنول‌ها (اوژنول، پی نن) وجود دارند.

مکانیسم و آثار و فارماکولوژیکی

مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شامل آزاد شدن اکسید نیتریک (No) در کورپوس کاور نوزوم در حین تحریکات جنسی است. اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال می‌کند. در نتیجه میزان CGMP افزایش یافته، موجب اتساع عروق آلت شده و گردش خون آن زیاد می‌شود. ترکیب این گیاهان همچنین تمایلات جنسی را افزایش داده و با تأثیر بر روی عصب جنسی در قسمت تناسلی بدن از انزال زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب می‌شوند یک عمل جنسی رضایت‌بخش حاصل شود. مطالعات بالینی نشان داده که ساپونین‌های موجود در این ترکیب منحصربفرد موجب افزایش اسپرم‌های بالغ گشته و درجات عقیمی را بهبود بخشند همچنین حرکت اسپرم و مدت زمان زنده ماندن آنرا افزایش می‌دهد. ترکیبات موجود در سورنجان و جنسینگ موجب افزایش میزان هورمون LH شده و از این طریق میزان تسترون را در بدن افزایش می‌دهد.

مواد منع و احتیاط در مصرف

در بعضی از افراد احتمال ایجاد سردرد و سرگیجه با افزایش فشار خون گزارش شده که در چنین مواردی با دوز پایین مصرف گردد و در افراد خون با فشار خون بالا با احتیاط مصرف شود و همراه با مصرف دمنوش از ماست در چنین مواقعی استفاده شود.

 

توصیه‌ها:برای نتیجه مطلوب و دائمی توصیه می‌شود که از پک کامل و گاپلاس دکتر آیهان (شامل پودر ساشه ای جینسینگ و عصاره وگاپلاسو دمنوش کیسه ای وگاپلاس ) را همزمان با این دمنوش استفاده نمائید تا در کوتاهترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.

از آنجایی که گیاهان دارویی دوز پایینی نسبت به داروهای شیمیایی دارند لذا گروه گیاهی دکتر آیهان برای حل این مسئله اقدام به تولید پک‌های گیاهی در زمینه‌های مختلف درمانی برای انواع بیماری‌ها را نموده تا قدرت اثربخشی گیاهان دارویی را افزایش داده و مواد مؤثره موجود در گیاهان به طرق متعدد از گیاه خارج شده و از مسیرهای مختلف جذب بدن شود و اثر خود را به نحو احسن ایفا نمایند.



دمنوش کیسه ای وگاپلاس دکتر آیهان
دمنوش های کیسه ای دکتر آیهان
دمنوش
۶,۵۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است