Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

آموزشي



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲,۰۰۰ تومان

اينترنت و كامپيوتر » آموزشي

لوح فشرده ی تکمیل اظهار نامه ی مالیاتی - اوريجينال

کلیه ی صاحبان مشاغل، شرکت ها و کارخانجات و مراکز خدماتی، صاحبان جرثقیل و وانت و کامیون و اتوبوس و ... چه مشمول مالیات چه معاف از مالیلت موظفند صورت عملکرد و ترازنامه و نیز اظهارنامه ی مالیاتی هر سال خود را حداکثر تا پایان تیر ماه سال بعد به اداره ی مالیاتی محل خود تحویل داده و رسید دریافت دارند. به تازگی سیستم ارائه ی اظهارنامه ی اداره ی داریی به شکل الکترونیکی تبدیل شده است. اما دارای نارسایی ها و کاستی های زیادی می باشد. این لوح فشرده یک اظهارنامه ی کامل مالیاتی در نرم افزار اکسل است که می تواند اشتباهات شما را گوشزد کرده و بسیاری از محاسبات را خودش انجام دهد. با استفاده از این مجموعه می توانید اطلاعات را وارد کرده و نتیجه ی نهایی را وارد نرم افزار اداره ی مالیاتی نمایید.

قابل استفاده برای کلیه شرکت ها و مراکز و اشخاص حقیقی و حقوقی. قابل استفاده برای کلیه حسابداران و افراد علاقمند به تکمیل اظهارنامه ی مالیاتی. به ضمیمه ی نرم افزار اظهارنامه ی الکترونیک اداره ی دارایی. به ضمیمه ی یک نمونه فرم تکمیل شده ی اظهار نامه در اکسل. به ضمیمه ی برخی قوانین مورد نیاز برای تکمیل اظهار نامه. 100% کابردی.

برخی از ویژگیها
1) قابل استفاده برای کلیه شرکت ها و مراکز و اشخاص حقیقی و حقوقی.  2) قابل استفاده برای کلیه حسابداران و افراد علاقمند به تکمیل اظهارنامه ی مالیاتی.  3) به ضمیمه ی نرم افزار اظهارنامه ی الکترونیک اداره ی دارایی.  4) به ضمیمه ی یک نمونه فرم تکمیل شده ی اظهار نامه در اکسل.  5) به ضمیمه ی برخی قوانین مورد نیاز برای تکمیل اظهار نامه.




آموزش جامع حسابداری به زبان فارسی - كارشناسي حسابداري
در این مجموعه ی کامل شما با کلیه ی دروس رشته ی حسابداری به زبان فارسی آشنا می شوید. دروس ارائه شده در حد دروس ...
آموزشي

۳۰,۰۰۰ تومان


لوح فشرده ی تکمیل اظهار نامه ی مالیاتی - اوريجينال
این لوح فشرده یک اظهارنامه ی کامل مالیاتی در نرم افزار اکسل است که می تواند اشتباهات شما را گوشزد کرده و بسیاری ...
آموزشي

۱۲,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است