Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

رهیاب - مسیریاب خودرو (Navhgator )



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۶۰۰,۰۰۰ تومان

انواع جی پی اس » رهیاب - مسیریاب خودرو (Navhgator )

رهیاب + ردیاب خودرو مدل Progin N-380

رهیاب + ردیاب خودرو مدل Progin N-380


ردیاب (AVL) + رهیاب (Navigator)+ بلوتوٍث+ ایمیل +عکس + فیلم + MP3 +... همه در یک دستگاه.
 

قابلیت های دستگاه:
1- مسیر را انتخاب کنید سپس دستگاه بطور اتوماتیک بهترین مسیر را به شما معرفی می کند رهیاب
2- موقعیت خودروی حامل این دستگاه توسط مرکز کنترل و بر روی نقشه ایران در هر لحظه قابل رویت است ردیاب همزمان
3- قابلیت ارسال و دریافت  SMS
4- قابلیت اتصال به اینترنت
5- قابلیت کنترل و ارسال ایمیل از طریق نرم افزار  OUTLOOK
6- قابلیت پاسخگویی به تماسهای موبایل از طریق بلوتوث
7- قابلیت پخش فیلم – عکس – E-book و موسیقی
8- دارای نقشه دقیق تهران و ایران همراه کامل ترین بانک اطلاعاتی موجود شامل مراکز تفریحی – رستورانها فست فود – ترمینالها – فرودگاه ها ...
9- یکسال گارانتی و ده سال خدمات همراه یکسال بروز رسانی رایگان نقشه
 

مشخصات فنی دستگاه:
1- ماژول GSM سه باند (900/1800/1900 مگاهرتز و کلاس 10)
2- ماژول GPS بسیار قوی و حساس
3- آنتن داخلی FM جهت GSM/GPRS
4- آنتن داخلی بسیار قوی جهت GPS
5- باتری داخلی قابل شارژ Li-Ion
6- ذخیره سه شماره تلفن ضروری جهت ارسال  SMS

- یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات.

 

 

این دستگاه مجهز به نرم افزار و نقشه بسیار مجهز تارگت میباشد:

نرم‌افزار راهياب تارگت
Target Navigation Software
نرم افزار راهياب تارگت (Target)، يكي از قويترين نرم‌افزار‌هاي موجود در بازار جهاني بوده كه از بالاترين سطح امكانات و توانايي‌ها براي راهيابي و مسيريابي برخوردار مي‌باشد. شما مي توانيد با استفاده از منوهاي ساده فارسي (به همراه 25 زبان مختلف دنيا) و در عين حال کارآمد اين نرم افزار، در کمترين زمان ممکن به مکان مورد نظر خود رسيده، تا ديگر نگران از دست دادن زمان براي رسيدن به مقصد خود نــباشيد. نرم‌افزار تارگت قابليت نصب بر روي اكــثر پلت فرمها را دارا بوده و قابــل نـصب بر روي دستـگاه‌هايي با سيستم عـامل وينـدوز سي‌اي (Windows CE)، آندرويد (Android)، ويندوز موبايل (Windows Mobile)، ويندوز 7 و ويندوز XP مي‌باشد.
 
برخي از توانايي‌هاي نرم‌افزار تارگت (Target) عبارتند از:
 
دوربين كنترل سرعت
 
براي اولين بار در كشور مكان دقيق بيش از 500'2 دوربين كنترل سرعت در تمامي شهرها و جاده هاي كشور به نسخه جديد نرم افزار اضافه گشته تا از اين طريق كاربران گرامي بتوانند نسبت به كاهش سرعت خود در مسير، قبل از رسيدن به هر يك از اين دوربين هاي كنترل سرعت اقدام نمايند.
حداكثر سرعت مجاز
 
اين قابليت ميزان حداكثر سرعت مجاز را در تمامي خيابانها به كاربران نشان خواهد داد و در صورت افزايش سرعت به بيش از سرعت مجاز نرم افزار شروع به اعلام اخطار در خصوص كاهش سرعت خواهد نمود.
ساختمان هاي سه بعدي
 
براي اولين بار در كشور سعي شده است تا در تمامي شهرهاي كشور ساختمانها به صورت سه بعدي در نرم افزار نماش داده شوند.
مسيرهاي يك طرفه و ورود ممنوع
 
نرم افزار تارگت در هنگام پيشنهاد مسير، تمامي پارامترها از جمله مسيرهاي يكطرفه، دوطرفه و ورود ممنوع را مورد بررسي قرار خواهد داد تا كاربران بدون خطا و با كمترين زمان ممكن به مقصد مورد نظر خود برسند.
راهنمايي صوتي وتصويري
 
نرم‌افزار تارگت در هنگام مسيريابي، شما را از ابتداي مسير به صورت صوتي و تصويري تا رسيدن به مقصد راهنمايي مي‌كند. يكي از قابليت‌هاي جديد اين نرم‌افزار راهنمايي تصوير در تصوير(PIP)مي‌باشد كه اين قابليت كمك شاياني در هنگام راهنمايي به شما خواهد كرد.
آدرس دهي از طريق تصوير(Photo Finding)
 
امكان يافتن مقصد از طريق تصاويري كه به آنها مختصات جغرافيايي (طول و عرض جغرافيايي) نسبت داده شده است. شما مي‌توانيد تصوير هر نقطه كه مايل باشيد را به نرم‌افزار اضافه نموده و در هنگام مسيريابي آن عكس را به عنوان مقصد براي نرم‌افزار تعيين بنماييد.
بيش از 25 زبان مختلف دنيا
 
امكان انتخاب 25 زبان مختلف دنيا (فارسي، انگليسي، تركي، فرانسوي و ....)در هنگام راهنمايي صوتي و همچنين زبان منوها
ضبط و اضافه كردن مسير
 
امكان ضبط و اضافه كردن مسير جديد به نقشه موجود در نرم‌افزار، به خصوص در مناطقي كه نقشه آنها موجود نمي‌باشد.
نقاط مهم (POI)
 
اين نرم افزار حاوي اطلاعات بيش از 200،000 اماكن مهم در تمامي شهرها اعم از رستوران ها، آبميوه و بستني فروشي ها، فست فودها، جايگاه هاي سوخت، بيمارستان‌ها، مساجد، حسينيه‌ها، سينما‌ها، پاركها، مراكز فرهنگي، آتش نشاني‌ها، اپستگاههاي پليس و ...
نقشه
 
نسخه كنوني نرم افزار تارگت شامل نقشه بيش از 170 شهر از شهرهاي كشور بوده كه همگي به روز و مربوط به سال 1391 مي باشد. برخي از نقشه هاي موجود در اين نرم افزار عبارتند از تهران، كرج، مشهد، اردبيل، اروميه، تبريز، آمل، ساري، شيراز، كيش، اهواز، اصفهان، قم، يزد، لاهيجان، رشت، ساري، پرند، شهريار و ... شايان ذكر است به زودي نقشه تمامي شهرهاي كشور بعلاوه پوشش كلي جاده هاي خارج شهري به نقشه‌ها به صورت رايگان اضافه خواهد شد.
اعلان هشدار سرعت غير مجاز(Speed Alarm)
 
فعال سازي اين قابليت جديد، به راننده در هنگام رانندگي با سرعت بالاتر از حدمجاز اعلان اخطار صوتي و تصويري مي‌نمايد تا راننده سرعت خود را تا حد مجاز كاهش دهد.
نوع مسيريابي
 
امكان انتخاب نوع مسيريابي براساس كوتاهترين مسير و يا سريع ترين مسير
تنظيمات احتياط(Safemode)
 
اين قابليت در جهت حفظ جان كاربران اين نرم‌افزار طراحي گرديده است به نحوي كه، شما قبل از حركت مي‌بايست مقصد را براي نرم‌افرا تعيين بنماييد و بعد شروع به حركت نماييد، در زمان حركت منوهاي نرم‌افزار غيرفعال خواهند شد تا بدين شكل راننده در هنگام رانندگي تمركز خود را جهت كار با نرم‌افزار از دست ندهد. كه اين امكان خود امكان وقوع تصادف در هنگام رانندگي را كاهش خواهد داد
نقاط مورد علاقه (Favourite)
 
امكان اضافه/حذف نقاط مورد علاقه و يا منزل (Home) بر روي نقشه و همچنين امكان تعريف هر يك به عنوان مقصد
نزديكترن نقطه مهم به خودرو
 
با استفاده از اين امكان مي‌توانيد در حين رانندگي از نرم‌افزار بخواهيد تا نزديكترين نقطه مهم (پمپ بنزين و يا...) را نسبت به موقعيت كنوني شما پيدا و شما را تا رسيدن به آنجا راهنمايي كند.
شبيه سازي
 
امكان شبيه‌سازي مسير در اماكني كه سيگنال دريافتي ضعيف و يا به طور كلي وجود ندارد(هر جاي مسقف مانند داخل منزل، داخل تونل و …)
ارتباط با ماهواره‌هاي GPS
 
امكان ارتباط نرم‌افزار با حداقل 12 ماهواره GPS، كه اين خود باعث بالا رفتن دقت نرم‌افزار براي مسيريابي و موقعيت نمايي خواهد شد
حالت نمايش 3 بعدي و 2 بعدي
 
امكان انتخاب ديد دوبعدي و يا سه بعدي نسبت به نقشه
ضبط مسيرهاي جديد بر روي نقشه
 
با استفاده از اين امكان مي‌توان مسيرهاي برون شهري فرعي را كه بر روي نقشه موجود نمي‌باشند را ضبط و بر روي نقشه اضافه نماييد ت در مسيريابي هاي بعدي بتوان از آن استفاده نمود.
نقشه ديگر كشورها
 
ا استفاده از این نرم افزار شما می توانید در خارج از ایران نیز از این نرم افزار استفاده نمایید، فقط کافی است نقشه کشور مورد علاقه خود را خریداری کرده و به سایر نقشه های موجود بر روی نرم افزار خود اضافه و استفاده نمایید.
تنظيمات نمايش نقشه
 
با استفاده از اين امكان كاربران مي‌توانند تنظيمات نمايش نقشه را (رنگ خيابانها، اتوبان ها و ...) را به هر رنگي كه مورد علاقه‌شان باشد تغيير دهند.
مختصات جغرافيايي
 
شما میتوانید با استفاده از این قابلیت مقصد خود را با استفاده از مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) برای نرم افزار تعیین نمایید. نرم افزار با توجه به مختصات نقطه وارد شده شما را تا رسیدن به آن نقطه به صورت صوتی و تصویری راهنمایی خواهد نمود .
قبله نما
 
يكي ديگر از امكانات جديد نرم افزار تارگت قبله نما مي باشد; كاربران گرامي مي توانند با استفاده از اين قابليت جديد و با دقت بالا نيازهاي خود را بر طرف نمايند.


رهیاب خودرو مدل Progin-N372
رهیاب خودرو مدل Progin-N372 ساخت تایوان
رهیاب - مسیریاب خودرو (Navhgator )
۴۵۰,۰۰۰ تومان


رهیاب + ردیاب خودرو مدل Progin N-380
رهیاب + ردیاب خودرو مدل Progin N-380 ساخت تایوان
رهیاب - مسیریاب خودرو (Navhgator )
۶۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است