Search

يكشنبه 17 تير 1403

منو

فروش تایل گچی






قيمت:   ۰ تومان

فروش تایل گچی » فروش تایل گچی

فروش تایل گچی 60*60

تایل گچی و انواع کاربرد و مزایای آن

تایل گچی یکی از انواع تایل ها است. و از برجسته ترین های سقف کاذب دکوراتیو تایل گچی میباشد که برای بیشتر کردن مقاومت تایل درمقابل ورود آب در مکان های مرطوب و تاسیساتی دربخش پشتی تایل روکش آلومنیوم  قرار می گیرد. این صفحات در انواع دیگری مانند ساده با روکش PVC ، سوراخ دار دایره ای ، مربعی ای و بدون روکش تولید و در بازار عرضه می گردد.از مزایای تایل گچی میتوان به راحتی نصب آن، سرعت بالا به هنگام  نصب ، دسترسی ساده به فضای تاسیساتی بلافاصله بعد ازنصب و امکان جلوگیری از خروج صدا از محیط اشاره کرد. تایل های گچی دارای تنوع رنگ و پوشش های مختلف تولید شده می باشند.

تایلهای گچی آکوستیک صدا را به واسطه ی سوراخ هایی که بر روی آنها تعبیه شده یا مواد مختلفی که جذب صدا را برعهده دارد به بالای سقف هدایت میکنند و در نتیجه  از خروج صدا به بیرون جلوگیری میکند و امکان عبور صدا را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.کناف و تایل گچی که از خانواده محصولات گچی می باشد کارایی و عمومیت بسیاری پیدا کرده است و در بیشتر شهرهای ایران تولید و به فروش می رسد.

کاربرد تایل های گچی

تایل گچی در ابعاد ۶٠×۶٠ سانتیمتر و در دو نوع ساده که خواص صوتی ندارند و یا به عبارتی جلوی خروج صدا را نمی گیرند و تایل آکوستیک که دارای خواص صوتی هستند و جلوی خروج صدا (عایق صوتی)را تا حد زیادی کاهش می دهند در بازار تولید، عرضه و پخش می گردند.


برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09393905259

09127200366



فروش تایل گچی 60*60
دفتر سازه پایدار نوین در زمینه ی تهیه و فروش تایل گچی آماده ی همکاری با شما عزیزان میباشد.
فروش تایل گچی
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است