Search

شنبه 6 مرداد 1403

منو

عطر زنانه برند جانوین






قيمت:   ۶۹۸,۰۰۰ تومان

برند عطر جانوین » عطر زنانه برند جانوین

عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris)

عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris)

عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris) یکی از بهترین عطرهای زنانه با کیفیت و محبوبیت بالا است.
این عطر با ترکیبی از رایحه‌های شیرین، میوه‌ای و گلی به طور انحصاری طراحی و تولید شده است.
عطر مون پاریس جانوین با هماهنگی شگفت انگیز بین نت‌های توت فرنگی، گل رز، چوب صندل و وانیل، عطری معتدل، خوشبو و جذاب را ایجاد می‌کند.
این عطر با رایحه‌ای خنک و منعش، احساس تازگی و زندگی جدیدی را به کاربران خود هدیه می‌دهد.
ترکیب جذاب نت‌های گلی و میوه‌ای به همراه رایحه معطر چوب صندل و وانیل، عطری بسیار شیک و ارزشمند را به وجود می‌آورد.
عطر مون پاریس جانوین همچنین دارای پخش بوی بسیار قوی و ماندگاری بالا است، که باعث می‌شود که کاربران طولانی‌تر از مدت زمان معمول از عطر لذت ببرند.

عطر Mon Johnwin

علاوه بر این، طراحی شیشه‌ی زیبا و لوکس این عطر، آن را به یک قطعه هنری تبدیل کرده است.
شیشه‌ی عطر مون پاریس جانوین با الگوهای شفاف و پرداخت هنری دقیق، ظاهری بسیار جذاب و لوکس را به آن می‌بخشد.
با داشتن این عطر، همچنین می‌توانید به عنوان یک جواهر زیبا در مجموعه عطرهای خود نگهداری کنید.
به طور کلی، عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris) یک انتخاب عالی برای زنانی است که به دنبال یک عطر با کیفیت، شیک و جذاب هستند.
این عطر با رایحه‌ای متفاوت و منحصر به فرد، می‌تواند هر فردی را در هر موقعیتی جذب خود کند و احساس اعتماد به نفس و زیبایی را به آنها بخشید.

ایو سن لوران مون پاریس جانوین

عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین (Yves Saint Laurent Mon Paris) حجم 100 میل Mon Johnwin نوع رایحه ملایم و شیرین

عطر ادکلن مون جانوین زنانه 100میل Johnwin Mon

مشابه عطر معروف و جوان پسند ایو سن لورن مون پاریس YSL Mon Paris
عطر ادکلن مون جانوین Mon Johnwin عطری زنانه و شیک با رایحه ای ملایم و شیرین است و مشابه ادکلن ایو سن لورن مون پاریس می باشد.
این عطر ادکلن زنانه شیک و جوان پسند در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد و الهام گرفته از دوشنبه های شهر زیبای پاریس می باشد.
ادکلن مون پاریس جانوین، زاده و یاد آور شهر رویایی پاریس است.
این عطر زنانه با رایحه حیرت آور نشان دهنده ی یک تفسیر مدرن از عشق اختصاصی و شدید است و به عنوان یک عطر خیره کننده با رایحه منحصر به فرد ارائه شده است.
این محصول در دسته عطر های مدیترانه ای میوه ای قرار دارد که این عطر ها از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار هستند.
بخاطر استفاده از عناصر میوه ای و ذات چایپر ادکلن مون جانوین مناسب برای مصرف روزانه و تمام فصول سال می باشد.
رایحه ادکلن مون جانوین Mon Johnwin زنانه خوشبو و متعادل است و بهترین هماهنگی را با بانوان مهربان، گرم و پرشور دارد.
بانوانی که سرشار از عشق و احساسند و در عین حال شخصیتی مستقل و قوی دارند و از تجربیانت جدید لذت می برند.
اگر ادکلن مون جانوین ایوسن لورن مون پاریس را استفاده کنید بی شک خودتان را در زیر برج ایفل عاشق و آزاده خواهید یافت.

قیمت خرید فروش عطر ادکلن مون جانوین Mon Johnwin زنانه

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس یا مون جانوین با بهترین کیفیت در دسته بندی بهترین عطر ادکلن اماراتی قرار دارد که بانوان عزیز در سراسر دنیا عاشق این عطر ادکلن زنانه هستند. شرکت عطر ادکلن جانوین جکوینز یکی از معتبر ترین و بهترین تولید کنندگان عطر ادکلن مردانه و زنانه در جهان است صادرات محصولات این شرکت رتبه بسیار بالایی برخوردار است و از برترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده عطر ادکلن در امارات متحده عربی است. عطر ادکلن مون جانوین با قیمت خرید ارزان و عمده در نمایندگی و مرکز پخش ادکلن های شرکت جانوین در ایران و مرکز پخش عطر ادکلن های اماراتی و عربی در ایران تمامی محصولات را زیر قیمت بازار و با قیمت عمده به دست مصرف کنندگان عزیز می رساند.

عطر ادکلن Mon Johnwin زنانه مناسب کادو و هدیه روز تولد

این ادکلن اماراتی زنانه جانوین رایحه ملایم و شیرین دارد که توسط خانم های شیک پوش و باکلاس مورد استفاده قرار می گیرد .
اگر به دنبال خرید عطر ادکلن زنانه اماراتی با کیفیت بالا برای کادو و هدیه دادن هستید ادکلن زنانه مون جانوین یکی از فروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های زنانه جانوین است و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین رایحه های اورجینال تولید شده است و ماندگاری و پخش بوی بی نظیری دارد .
عطر ادکلن مون جانوین در عطر سیب به قیمت عمده و زیر قیمت بازار به صورت عمده و تک پخش می گردد .

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن زنانه Mon Johnwin

ادکلن مون جانوین با بطری شفاف خود همچون بانویی موقر در لباس صورتی رنگ خود می درخشد.
مایع صورتی رنگ و ملیحش از پشت شیشه به خوبی دیده می شود.
از هر طرف که به بطری عطر مون جانوین زنانه نگاه کنید لطافت و زنانگی رایحه از سر و رویش پیداست .
گردن باریک و استوانه ای این عطر با یک پاپیون مشکی رنگ تزیین شده است که زیبایی این عطر را دو چندان کرده است.
عشق از گوشه کنار طراحی این عطر موج می زند و همه جا را سرشار از عشق می کند.

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris ( اصل – اورجینال )

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris عطری است ملایم و شیرین.
این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه- Yves Saint Laurent Mon Parisعطری است زنانه و جوان پسند.
ایو سن لورن , عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris که الهام گرفته از دوشنبه های پاریس بود در اواسط سال 2016 به بازار عرضه کرداین عطر بعنوان یک عطر خیره کننده ارائه شده است و نشان دهنده یک تفسیر مدرن بویایی از عشق اختصاصی و شدید است.
این عطر با ترکیبی آبدار و شیرین از ترنج , توت فرنگی , تمشک و گلابی آغاز می شود .نت پایه آن تحت سلطه گل تاتوره همراه با رایحه گل صد تومانی , یاسمین چینی و سامباک و شکوفه پرتقال استامضای این عطر برگرفته از عنبر , نعناع هندی است
کمپین معرفی این عطر توسط کارگردان فرانسوی Clément Durou و Pierre Dupaquier و مدل کانادایی Crista Cober و بازیگر فرانسوی Jérémie Laheurte در نقاط مختلف پاریس از جمله یک باشگاه، مترو، در نزدیکی برج ایفل و بر روی سقف اپرا گارنیر ، در دو روز و شب عکس برداری شد.
عطر Mon Paris توسط Olivier Cresp, Harry Fremont and Dora Baghriche-Arnaud خلق شده است .

رایحه عطر ادکلن Mon Johnwin زنانه

عطر مون پاریس زنانه جانوین با ترکیبی آبدار و شیرین از ترنج، تمشک و گلابی آغاز می شود. در قلب رایحه به گل داتوره، شکوفه پرتقال و گل یاس می رسد .
این ترکیب گلی مرکباتی حس شادی و نشاط را به شما منتقل می کند. ب
ا گذر زمان نت های میانی جای خود را به نت انتهایی با تریب مشک و نعناع هندی می دهند.
رایحه ی غالب عطر مای پارتی ترکیبی خوراکیست. مانند میوه های توت فرنگی، گلابی، رازبری و درون آن وانیل با گل صدتومانی و یاس ادغام شده است.

رایحه اولیه : ترنج، گلابی، توت فرنگی، تمشک
رایحه میانی : گل صدتومانی، یاس، شکوفه پرتقال، گل تاتوره
رایحه پایه : خزه درخت بلوط، سدر، مشک، نعناع هندی، آمبروکسان

معرفی برند عطر و ادکلن جانوین ( جکوینز )

برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins ) که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.
عطرهای شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر 50 رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.
اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه یا زنانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید ادکلن جانوین اورجینال به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.
مهم تر اینکه تنوع این برند انواع سلایق را پوشش می دهد و علاقمندان به عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های متعدد و جذابی روبرو هستند.
توجه کنید شرکت جانوین مدتی است محصولات خود را با نام تجاری جکوینز Jackwins عرضه می نماید که محصول همان شرکت بوده و اصالت آن مورد تایید است.
شما میتوانید از سایت فروشگاهی عطر و ادکلن عطر سیب با اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصول و همچنین بهترین قیمت خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.

مزایای خرید عطر و ادکلن برند جانوین – جکوینز ( Johnwin – Jackwins )

1- کیفیت بالا: عطر و ادکلن برند جانوین با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند، بنابراین کیفیت بالایی را به خریداران خود ارائه می‌دهند. این برند در تمام مراحل تولید و طراحی عطرها و ادکلن‌ها کنترل کیفیت دقیقی را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها درجه یک هستند.

2- ماندگاری بالا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین دارای ماندگاری بالایی هستند، به طوری که با یک بار استفاده می‌توانید در طول روز بوی خوشایندی را از خودتان بیاندازید. این مزیت به شما امکان می‌دهد که با یک بار استفاده از عطر جانوین طولانی مدت از بوی خوشایند آن لذت ببرید.

3- تنوع در انتخاب: برند جانوین با ارائه مجموعه‌ای گسترده از عطرها و ادکلن‌ها، به شما امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و سبک خود، به راحتی عطری را که بهترین تعبیری از شخصیت و سلیقه شماست، انتخاب کنید. این تنوع در انتخاب، شما را قادر می‌سازد تا همیشه با بوی مورد علاقه خود همراه باشید و خود را با اعتماد به نفس بیشتری به دیگران معرفی کنید.

4- بسته بندی زیبا: عطر و ادکلن‌های برند جانوین ( جکوینز )  با بسته بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند. این بسته بندی‌ها، علاوه بر حفظ کیفیت محصول، قابلیت هدیه دادن را نیز دارند. با خرید عطر و ادکلن برند جانوین، می‌توانید به خانواده و دوستان خود هدیه‌ای لوکس و منحصر به فرد بدهید که مطمئناً از آن لذت خواهند برد.

5- شناسنامه برند: برند جانوین یکی از برندهای معتبر در دنیای عطر و ادکلن است و تاریخچه بسیار طولانی‌ای دارد. با خرید محصولات این برند، شما در واقع یک قطعه از تاریخ برند جانوین را همچنین در اختیار خواهید داشت. این شناسنامه به شما اعتماد بیشتری در خرید عطر و ادکلن جانوین می‌دهد و احساس رضایت و اطمینان از خرید خود را تقویت می‌کند.

6- قیمت بسیار اقتصادی : برند جانوین ارائه دهنده عطر و ادکلن با رایحه های معروف اورجینال میباشد که قیمت اورجینال اینگونه عطر و ادکلن ها حداقل بین 5 تا 10 برابر قیمت عطر جانوین میباشد . در صورتیکه شرکت جانوین با استفاده از همان مواد و بصورت 100% قانونی عطر و ادکلن مورد نظر شما را با قیمتی بسیار اقتصادی ارائه مینماید .

به طور کلی، خرید عطر و ادکلن برند جانوین با کیفیت بالا، ماندگاری بالا، تنوع در انتخاب، بسته بندی زیبا و شناسنامه برند، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه عطری لوکس و لذت‌بخش هستند.

عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris)

یک عطر شیک و جذاب است که توسط برند معروف ایو سن لوران طراحی شده است.
این عطر با الهام از شهر عاشقانه پاریس ساخته شده است و با بویی معتدل و شیرین، حس عشق و جذابیت را در انسان به ارمغان می آورد.
با ترکیبی از نت های میوه ای تازه و شیرین مانند توت فرنگی و گلابی، همراه با رایحه های مشکی و گلی مانند یاس و گل رز، این عطر احساس زنانگی و زیبایی را تقویت می کند.
با استفاده از عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز، شما می توانید خود را در معرض یک تجربه بی نظیر از عشق و زیبایی بیاندازید


ادکلن زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی جانوین (Carolina Herrera 212 VIP)
ادکلن زنانه سی اچ کارولینا هررا 212 وی آی پی جانوین (Carolina Herrera 212 VIP) حجم 100 میل Johnwin Dance VVIP نوع رایحه: گرم و شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن جی پارلیس سنسوال زنانه جانوین سایلنس (Johnwin Geparlys Sensual)
عطر ادکلن جی پارلیس سنسوال زنانه جانوین سایلنس (Geparlys Sensual) حجم 100 میل بارایحه:گرم و شیرین Johnwin Silence
عطر زنانه برند جانوین
۷۴۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه سی کی ایفوریا جانوین ایو وومن پرایو (Calvin Klein Euphoria)
مشخصات قیمت خرید عطر ادکلن ادوپرفیوم زنانه سی کی ایفوریا پرایو جانوین مدل ایو وومن (Calvin Klein Euphoria) حجم 100 میل ...
عطر زنانه برند جانوین
۶۸۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه میس دیور چری جانوین مون چری (Johnwin Dior Miss Dior Cherie)
عطر ادکلن زنانه میس دیور چری جانوین مون چری (Dior Miss Dior Cherie) حجم 100 میل Miss Johnwin Mon Cheri نوع رایحه: ملایم شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۷۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین – جکوینز (Johnwin – Jackwins YSL Mon Paris)
عطر ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس جانوین (Yves Saint Laurent Mon Paris) حجم 100 میل Mon Johnwin نوع رایحه ملایم و شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه والنتینو والنتینا سه گل جانوین والریا (Johnwin Valentino Valentina)
عطر ادکلن زنانه والنتینو والنتینا سه گل جانوین والریا (Valentino Valentina) حجم 100 میل JOHNWIN Valeria نوع رایحه: شیرین
عطر زنانه برند جانوین
۶۸۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه بلک اوپیوم جانوین بلک اوپینیون (Johnwin YSL Black Opium)
عطر ادکلن زنانه بلک اوپیوم جانوین بلک اوپینیون (Yves Saint Laurent Black Opium) حجم 100 میل Johnwin BLACK OPINION نوع رایحه: شیرین و گرم
عطر زنانه برند جانوین
۸۹۸,۰۰۰ تومان


عطر ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز رژ قرمز جانوین نارسیسوس رد (Johnwin Narciso Rodriguez Rouge)
عطر ادکلن نارسیسوس قرمز Narcissus Red جانوین جکوینز عطری زنانه و شیک با رایحه ی گرم و شیرین که در گروه بویایی چوبی ...
عطر زنانه برند جانوین
۵۹۸,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 8 از 8)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است