Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

نرم افزارهای اصناف



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۵۰۰,۰۰۰ تومان

نرم افزارهای اصناف » نرم افزارهای اصناف

نرم افزار صدور فاکتور غزال (صنف مدارهای چاپی)

نرم افزار صدور فاکتور اصناف کاری از شرکت سیناپردازش می‌باشد. این شرکت در جهت سهولت کار برای کاربرانی که دارای فاکتور های از پیش تعریف شده و مخصوصی می‌باشند برنامه ای را طراحی و به بازار ارائه کرده که با استفاده از این برنامه امکان چاپ بر روی فاکتور‌ها با شیوه های متفاوت میسر می‌باشد.

در این برنامه امکان ایجاد فاکتور با شیوه دلخواه شما امکان پذیر می‌باشد. فیلد‌های ورودی اطلاعات بسیار و قابل تغییر هستند. امکان گزارش گیری های متنوع از اشخاص و مشتریان و فاکتور های می‌باشد همچنین شما در این برنامه امکان تعریف اشخاص به صورت نامحدود همراه با ذکر دقیق جزئییات را دارید. گزارش گیری ها به صورت متنوع تهیه شده اند و شما می‌توانید از تمامی کادرهای موجود در برنامه گزارش گیری کنید. کلید های راهنما برای سهولت کار در برنامه قرار داده شده‌اند و میتوان بدون استفاده از موس و فقط با صفحه کلید فاکتور‌ها را ثبت نمود. امکان پشتیبان گیری در هر زمان دلخواه برای کاربران فراهم گردیده است. این نرم افزار دارای پشتیبانی می‌باشد .

حال در این‌جا توضیحات بیشتر را درباره قسمت های مختلف برنامه می‌دهیم.

تعریف و انتخاب اشخاص :

در این قسمت شما میتوانید مشتریان خود را تعریف کنید. چنانچه از قبل فرد یا شرکتی را تعریف کرده باشید برنامه قبل از تعریف مجدد ایشان را به شما نشان میدهد. لذا در اینجا هر فرد یا شرکتی یک بار ثبت می‌شود و این خود باعث سهولت در گزارشگیری و مشاهده بدهی قبلی افراد می‌گردد.

صفحه اصلی :

هنگامی که شما برنامه را باز میکنید در ابتدا با این صفحه روبرو می‌شوید. در این قسمت پس از تعیین مشتری ، تاریخ سفارش را مشخص میکنید.( برنامه به صورت خودکار تاریخ روز را نشان میدهد) در قسمت بعد کادرهای مورد نیاز چاپی بر روی فاکتور را پر کرده و در پایان فاکتور را ثبت میکنید.

در قسمت میانی تعداد کالاها و ردیف‌های هر فاکتور انتخابی را برنامه نشان میدهد و در قسمت پایینی هر ردیف یک فاکتور را نشان می‌دهد. پس از ثبت فاکتور هر زمان که مایل بودید امکان تغییر آن وجود دارد.

در قسمت پایینی نرم افزار شما میتوانید موارد توضیحات ، تخفیف ، هزینه ارسال ، بیعانه ، مبلغ تسویه و تاریخ تسویه را وارد کنید. در این برنامه فاکتور‌ها به صورت منظم و پشت سر هم زده می‌شوند و امکان حذف فقط از فاکتور آخر میسر می‌باشد لذا همه فاکتور‌ها به ترتیب و منظم ایجاد می‌شوند.

جستجوی فاکتورها :

همانطور که در عکس مشاهده میکنید در کادر جستجو شما می‌توانید با تعیین تاریخ و پر کردن فیلدهای نشان داده شده از فاکتور‌های خود گزارش بگیرید و پس از گزارش گیری در فیلد های زرد رنگ جمع مبالغ فاکتور‌های ثبت شده شما نشان داده می‌شوند.

گزارش گیری :

در قسمت گزارش گیری امکان مشاهده کالاهای صادره از تمامی اشخاص و تمامی کالا‌ها میسر می‌باشد. این قسمت همانند جستجوی فاکتور هزینه های موجود در فاکتور‌ها را به شما نشان میدهد.

از این قسمت میتوان در گزارش‌گیری های ماهیانه و سالانه استفاده کرد. برای مثال میتوان با انتخاب شخص مورد نظر و تعیین تاریخ فاکتورهای صادره برای این شخص را مشاهده نمود.

چاپ:

پس از ثبت نهایی فاکتور امکان چاپ میسر می‌باشد. این پنجره کاملا طبق درخواست کاربر تهیه شده و امکان چاپ بر روی کاغذ A4و یا A5 می‌باشد. همچنین فرم فاکتور در این قسمت به صورت دلخواه برای کاربر طراحی می‌گردد.

امکانات جانبی:

ار امکانات جانبی این برنامه میتوان به برنامه سیناپک اشاره کرد. این برنامه خود دارای امکانات بسیار متنوع می‌باشد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تعریف اشخاص مختلف

چاپ آدرس افراد و شرکت ها برای بسته های ارسالی از طریق پست

تقویم شمسی ، قمری و میلادی

تلفن های ضروری

کد شهرها و کشور ها

امکان ارسال پیغام به کاربران ( درنسخه شبکه )

نرم افزار حسابداری آسان و محض

صدور و چاپ چک

صدور فاکتور

نرم افزار دبیرخانه برای ثبت نامه های وارده و صادره همراه با ضمیمه آن

برنامه های جانبی از جمله : اطلاعات سیستم ، زمانسنج ، شطرنج ، فال حافظ


برای مشاهده آموزش نصب برنامه به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای مشاهده راهنمای استفاده از برنامه به این قسمت مراجعه فرمایید.





نرم افزارهای اصناف

۵۰۰,۰۰۰ تومان


نرم افزار غزال (صنف طلا و جواهر )
نرم افزار تخصصی صنف طلا و جواهر
نرم افزارهای اصناف

۵۰۰,۰۰۰ تومان


نرم افزار مطب
سیستم مکانیزه ثبت پرونده بیماران
نرم افزارهای اصناف

۶۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است